زمان مناسب برای استخدام شدن در بیمه معلم

بیمه معلم-کاماپرس
آریاک سفر

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران از تاریخ بیست و سوم مهرماه با حضور جمعی از شرکت‌های بزرگ و مختلف کشور آغاز شد. این نمایشگاه در محل مصلی دانشگاه تهران اتفاق افتاد.

به گزارش کاماپرس، در این دوره از نمایشگاه دانشگاه تهران، شرکت‌های مختلفی حضور داشتند که یکی از آن‌ها بیمه معلم بود. بیمه معلم یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های بیمه خصوصی است که در زمینه عرضه کلیه خدمات بیمه‌ای فعالیت دارد و مدام در حال توسعه خدمات و محصولات خود است. این مجموعه به منظور آشنایی با نسل جدید و استفاده از توان آن‌ها در حیطه کاری خود در این دوره نمایشگاه حضور پیدا کرد.

اهداف بیمه معلم در این دوره از نمایشگاه

الهام پوست فروشان، کارشناس منابع انسانی بیمه معلم در گفت و گو با کاماپرس از اهداف شرکت در این دوره نمایشگاه کار تهران گفت: یکی از راه‌های اصلی ما برای جذب نیروی کاربلد و متعهد نمایشگاه کار است. در این دوره با هدف جذب نیرو در دو بخش کارآموزی نمایندگی و هم بخش ستادی و شعب حضور پیدا کردیم.

وی درخصوص محصولات و خدمات مجموعه اینگونه توضیح داد: کل بحث فروش مجموعه ما محصولات بیمه‌ای است. مجموعه ما هم در زمینه بیمه اشخاص و هم اموال فعالیت دارد. بیمه اشخاص شامل بیمه‌های درمان، عمر و … است. بیمه اموال باربری، مهندسی و … را شامل می‌شود.

اولویت بیمه معلم برای شش ماه دوم سال

پوست فروشان درباره اولویت بندی برنامه مجموعه در نیمه دوم سال بیان کرد: اکثر جذب نیرو ما آخر سال اتفاق می‌افتاد و قرارداد اواخر سال منعقد می‌شود. به همین دلیل از حالا باید برای جذب نیرو تلاش کنیم تا بتوانیم آموزش لازم را به آن‌ها ارائه بدهیم تا آخر سال نیروهای جدید به صورت جدی وارد مجموعه بشوند.

دریان سفر امید

وی درباره چالش‌ها بیان کرد: چالش اصلی ما تغییر مدیریتی بود که مشکل بزرگی برای ما محسوب می‌شد، اما بالاخره توانستیم بعد از یکسال با تمام سختی‌ها از آن عبور کنیم.

بیشتر بخوانید:

خدمت رسانی به تمام اقشار

پوست فروشان در آخر بیان کرد: بیمه معلم مختص فرهنگیان نیست و تنها بخشی از خدمات آن به قشر فرهنگی اختصاص دارد. اما مجموعه ما در بخش خرد و کلان با بقیه شرکت‌ها هم همکاری دارد و به کل مردم خدمت رسانی می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه معلم
سلام پرواز ایرانیان
سفریار آریا
ژیوار
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان