حضور کرمان موتور در نمایشگاه آفرود و کمپینگ ایران مال

ژیوار

نمایشگاه سفر، اکوتوریسم، ماجراجویی، آفرود کمپینگ، اتوکمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته روز گذشته دوشنبه 22 مرداد در ایران مال آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه شرکت‌های سازنده و واردکننده تجهیزات و وسایل کمپینگ و آفرود حضور پیدا کردند که کرمان موتور به‌عنوان عرضه‌کننده محبوب‌ترین خودروهای پیکاپ بازار نیز در آن حضور داشت.

کارشناس کرمان موتور در حاشیه نمایشگاه در پاسخ به خبرنگار کاماپرس، اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته هم استقبال شرکت کنندگان بیشتر بود و هم برندها با تنوع و قدرت بیشتری حضور پیدا کرده‌اند.

نمایشگاه سال گذشته نقطه عطفی برای این رویداد و مجموعه‌های فعال در تجهیزات کمپینگ بود و استقبال از آن باعث شد امسال برندها تصمیم بگیرند حضور متفاوتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

این کارشناس کرمان موتور با اشاره به تاثیر حضور در نمایشگاه بر فروش خودروها، گفت: نمایشگاه سال گذشته تاثیر زیادی بر فروش بالای خودروی کی ام سی تی ۸ داشت. این خودرو تا پیش از نمایشگاه نیز فروش بالایی داشت و تا بهار امسال نیز رکورد فروش خود را حفظ کرد.

دریان سفر امید

کارشناس کرمان موتور ابراز امیدواری کرد که این رکورد از کی ام سی تی ۸ به تی ۹ انتقال داده شود.

کی ام سی T9 کی به خریدارن تحویل داده خواهد شد؟

کرمان موتور، درباره تاریخ تحویل کی ام سی T9 به خریداران گفت: شماره‌گذاری تی ۹ آغاز شده است و تحویل آن به ثبت‌نام کنندگان از ماه های آینده انجام خواهد شد.

نمایشگاه آفرود و کمپینگ ایران مال تا تاریخ 26 مرداد ادامه خواهد داشت. ساعت بازدید از نمایشگاه از 14 تا 22 است و غرفه کرمان موتور در طبقه دوم نمایشگاه و طبقه E1 ایران مال قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز