زاکانی دوباره به صحنه انتخابات برگشت

زاکانی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

علیرضا زاکانی شهردار تهران که یکی از کاندیدای انصرافی چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بود، با سخنرانی تندی دوباره به صحنه انتخابات برگشت.

به گزارش کاماپرس، زاکانی یکی از 6 کاندیدای ریاست جمهوری این دوره، قبل از انصراف بارها تاکید کرده بود که از کاندیداتوری کناره گیری نمی‌کند، اما بعد از قاضی زاده هاشمی او نفر دومی بود که از این دوره انتخابات انصراف داد. او پیش از انصراف در سخنرانی تاکید کرده بود: اگر سه سال پیش کنار کشیدم، به‌خاطر شهید رئیسی بود اما امروز تا آخر هستم. اما او بعد از انصراف نیز در پیامی گفته بود: از برادران عزیزم جلیلی و قالیباف می‌خواهم برای وحدت و انسجام تلاش کنند و مانع تشکیل دولت سوم روحانی شوند.

انصراف زاکانی واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به دنبال داشت و برخی کاربران نوشته بودند: آقای زاکانی مگر نگفته بودی می‌مونی تا آخر؟ پس کی مانع رئیس‌جمهور شدن مسعود پزشکیان بشه؟ راستی تکلیف طلا و کوشت ما چی شد؟

حالا شهردار تهران در حمایت از سعید جلیلی به صحنه انتخابات برگشته و در سخنرانی گفته است: با انتخاب جلیلی مسیر کشور از ریل خدمت خارج نخواهد شد. جریان حامی پزشکیان همانی است که به درد مردم اهمیت نمی‌دهد.

وی ادامه داد: امروز مهم است چه کسی را انتخاب کنیم تا راه شهید رئیسی را ادامه دهد. جریان حامی آقای پزشکیان نگاه غلطی دارند و می‌خواهند خواست آنان از صندوق رای بیرون بیاید و مسیر نظام را عوض کنند. شعارهایی مانند رفع فیلترینگ هم دکان جدید است.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز