ریسک بالای خرید خودرو کارکرده بدون کارشناسی

ژیوار

خرید خودرو در شرایط تورمی کنونی کار دشواری است؛ به‌­ویژه اگر خودرو دست دوم باشد. در حال حاضر با وجود آشفته بازار خودرو، افراد زیادی اتومبیل دست دوم خود را با قیمت‌های نجومی در معرض فروش می‌گذارند و بسیاری از خریداران نیز بدون آگاهی و اطلاع دقیق از قیمت واقعی خودرو و میزان تاثیر مواردی چون کارکرد بالا و یا افت قیمت ناشی از ضعف در بدنه مانند رنگ خوردگی و یا تعویض قطعات و … اقدام به خرید خودرو کارکرده می کنند و بعدا هنگام فروش خودرو متوجه می شوند که خیلی از مواردی که باعث افت قیمت خودرو می شده است را هنگام خرید در نظر نگرفته اند.

کاماپرس در این گزارش مزایای سرویس خرید و فروش خودرو همراه با کارشناسی آنلاین را در سایت برآورد بررسی کرده است.

ثبت آگهی فروش خودرو

آگهی فروش خودرو - کاماپرس

در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای خرید و فروش خودرو استفاده از سایت های آگهی فروش خودرو است. در برآورد امکان ثبت رایگان آگهی فروش خودرو وجود دارد. افرادی که قصد دارند ماشین خود را بفروشند، می‌توانند اطلاعات مختلف مانند برند و مدل، سال تولید، میزان کارکرد، نوع فروش نقدی، اقساطی و معاوضه را برای ماشین خود وارد کنند. همچنین امکان ثبت اطلاعات دقیقی مثل وضعیت لاستیک ها، سلامت بخش های مختلف خودرو و اعلام وضعیت دقیق بدنه نیز وجود دارد. در اینصورت فروشندگان می­توانند اطلاعات کامل تری از خودروی خود در اختیار خریداران قرار دهند. برآورد برای تسریع سرعت فروش خودرو نیز امکانات اضافه ای را در اختیار فروشنده قرار می­‌دهد. مثلا به محض ثبت آگهی خودرو،  برآورد این امکان را فراهم می کند که همه خریداران بالقوه آن ماشین در کشور، از وجود آگهی مطلع شوند.

ضرورت اطلاع از قیمت کارشناسی خودرو پیش از خرید

کارشناسی خودرو - کاماپرس

دریان سفر امید

طبیعتا قیمت خودروهای نو را می توان با یک خطای اندک از منابع مختلف بدست آورد و به قولی قیمت آن در بازار مشخص است؛ ولی برای خودروهای دست دوم داستان فرق می کند چون پارامترهای مختلفی هستند که باید در قیمت گذاری واقعی خودرو لحاظ شوند. با این حال معمولا خریداران و فروشندگان به این موضوع دقت نمی کنند و تازه بعد از انجام معامله متوجه می شوند که ضرر کرده اند.

از بین پارامترهای تاثیرگذار در قیمت خودرو می توان به کم کار بودن یا پرکار بودن خودرو، وضعیت سلامت بدنه خودرو مانند ضربه خوردن شاسی یا سینی خودرو و یا رنگی بودن و تعویضی بودن قطعاتی چون سقف، ستون، کاپوت، صندوق، درب ها و گلگیرها و یا وضعیت تودوزی یا سلامت لاستیک های خودرو اشاره کرد.

مزیت استفاده از کارشناسی آنلاین خودرو جهت خرید و فروش

خرید خودرو - کاماپرس

سایت قیمت گذاری هوشمند برآورد این امکان را برای فروشندگان خودرو فراهم کرده است که پس از درج اطلاعات آگهی خودرو بتوانند قیمت واقعی آن را مشاهده کرده و بصورت رایگان، تاثیر پارامترهای مختلف افزایش دهنده یا کاهش دهنده قیمت را در کارشناسی آنلاین انجام گرفته روی خودروی خود ببینند. از طرفی خریداران خودرو نیز می توانند با مشاهده هر آگهی و پیش از تماس با فروشنده از جزئیات کارشناسی آنلاین و هوشمند انجام گرفته روی خودرو که با فرض صحت اطلاعات اعلامی توسط فروشنده انجام گرفته است اطلاع پیدا کنند.

کارشناسی آنلاین خودرو - کاماپرس

در واقع، برآورد به عنوان یک سرویس کارشناسی آنلاین بی طرف، این شرایط را فراهم کرده است که خریداران و فروشندگان بتوانند بصورت آگاهانه و با اطلاعات بیشتری درباره قیمت واقعی خودرو برای انجام معامله تصمیم‌­گیری ‌کنند.

بهترین سامانه کارشناسی آنلاین قیمت خودرو

افرادی که مایل به ثبت آگهی برای فروش خودرو، خرید خودرو، کارشناسی یا حتی بررسی قیمت انواع اتومبیل هستند، کافی است به وبسایت برآورد، سامانه هوشمند کارشناسی آنلاین خودرو به آدرس https://baravard.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : برآورد
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز