ریزش شدید قیمت تیگو 8 با واردات خودرو

ژیوار

دیوان عدالت اداری در یک رای نامه مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر ممنوعیت واردات محصولات تولیدی داخل کشور توسط شرکت‌های تولیدی یا واردکنندگان را باطل اعلام کرد.

به گزارش کاماپرس، براساس نامه مدیرکل صنایع خودرویی صمت، محصولات تولیدی مانند فونیکس و فیدلیتی که در داخل تولید می‌شوند، نباید توسط شرکت‌های خودرویی وارد شوند. در حالی که محصولات فیدلیتی و فونیکس در خارج از کشور با قیمتی بسیار ‌کم‌تر از نرخ داخلی قابل خرید هستند. حتی با اضافه شدن 100 درصدی تعرفه گمرکی هم، واردات این محصولات از تولید آن‌ها در داخل به صرفه‌تر است.

بیشتر بخوانید:

در صورتی که این رای دیوان عدالت اداری اجرایی شود و شرکت‌های تولیدی و وارداتی خودرو امکان وارد کردن فونیکس، تیگو8 و … را پیدا کنند، ریزش شدید قیمتی آن‌ها اتفاق خواهد افتاد. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند ریزش قیمت فیدلیتی پرستیژ از دیگر انواع خودروهای مونتاژی بیشتر خواهد بود.

فونیکس، فیدلیتی و تیگو 8 تولید داخل برای کدام شرکت‌ها هستند؟

فونیکس یکی از محصولات صاحب نام چینی با امکانات قابل توجه است که در حال حاضر توسط شرکت مدیران خودرو در داخل کشور تولید و به بازار عرضه می‌شود.

دریان سفر امید

فیدلیتی پرستیژ و پرایم از دیگر محصولات مونتاژی کشور هستند که از لحاظ امکانات و طراحی مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته‌اند. این کراس اوورهای غول پیکر توسط گروه بهمن موتور تولید و روانه بازار می‌شود.

تیگو 8 هم از محصولات چری است که توسط مدیران خودرو مونتاژ و روانه بازار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بهمن موتورمدیران خودرو
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان