ریزآموز مخصوص آموزش نسل جدید

ریزآموز-کاماپرس
آریاک سفر

نمایشگاه تخصصی ایران ایتکس با هدف اصلی جذب نیروهای مستعد در حوزه فناوری، برگزار شد. این نمایشگاه فرصتی برای تعامل بیشتر شرکت‌ها بود و محصولات و خدمات جدیدی در آن معرفی شدند. مجموعه ریزآموز یکی از شرکت‌کنندگان این نمایشگاه بود که با پلتفرم آموزشی برای سازمان‌ها در آن حضور پیدا کرد.

به گزارش کاماپرس، ریزآموز مهم‌ترین چالش خود را اطلاع‌رسانی و آگاهی شرکت‌ها از نیاز به آموزش‌های مدرن می‌داند.

حضور ریزآموز در نمایشگاه ایران ایتکس

مهدیه چوپانی، مدیر عامل ریزآموز در گفت‌وگو با کاماپرس گفت: ما بیشتر با سازمان‌ها همکاری داریم و پلتفرم آموزشی خود را به سازمان‌ها ارائه می‌دهیم. حضور در این نمایشگاه برای ما فرصتی بود تا با شرکت‌های شرکت کننده در این نمایشگاه ارتباط بگیریم. بخصوص شرکت‌های اچ آر که به حوزه فعالیت ما نزدیک‌تر هستند.

محصول جدید ریزآموز

چوپانی در مورد پلتفرم ریزآموز گفت: ما فعالیت خود را یک سال است که آغاز کرده‌ایم و تنها محصولمان پلتفرم آموزشی است که به سازمان‌ها ارائه می‌دهیم. این برنامه‌ها بر اساس متدهای روز دنیا مانند میکرو لرنینگ و گیمیفیکیشن بنا شده و سازمان‌ها می‌توانند آموزش‌های خود را به صورت قطره‌ای داخل پلتفرم ما بگذارند و نظارت کامل بر آن داشته باشند. این کار به بهره‌وری بیشتر آموزش‌ها کمک می‌کند.

او در ادامه افزود: چیزی که در یک استارتاپ جریان دارد، این است که فرضیات خود را به طور دائم تست می‌کند. ما نیز به همین صورت عمل می‌کنیم. فرضیاتی داریم که مدام آزمایش می‌کنیم و تغییرات را بررسی می‌کنیم. مانند یک سازمان به بلوغ رسیده نیستیم که استراتژی کاملا مشخصی داشته باشیم.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

جدی‌ترین چالش ریزآموز در یک سال اخیر

در ادامه گفت‌وگو چوپانی به چالش اصلی ریزآموز اشاره کرد و گفت: جدی‌ترین چالش ما به شناسایی سازمان‌ها برمی‌گردد. ما برای سازمان‌های بزرگ مناسب نیستیم زیرا آموزش‌های ساختاریافته دارند و آن‌ها سیستم آموزشی جدید را قبول نمی‌کنند. گویا ما باید یک تغییر فرهنگ و نگرش را هم رقم بزنیم تا بتوانند این روش‌ها را بپذیرند. البته با توجه به پیشرفتی که داشتیم و محبوبیتی که در این مدت کم به دست آوردیم، فکر می‌کنیم به زودی این چالش‌ها کمرنگ‌تر خواهند شد.

چوپانی صحبت‌های خود را با خطاب به مدیران آموزشی سازمان‌ها به انتها رساند و گفت: مدیران آموزش و اچ آر سازمان‌ها باید آگاه باشند که نسل جدیدی که وارد سازمان‌ها می‌شوند، شیوه‌های آموزشی قدیمی را قبول ندارند و نیاز هست که تغییری ایجاد شود. اگر روند دنیا را در این بحث ببینیم، متوجه می‌شویم که سازمان‌ها سمت میکرو لرنینگ و گیمیفیکیشن رفته‌اند. توصیه می‌کنم که شرکت‌ها مطالعه داشته باشند و تغییر را بپذیرند.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان