رکوردشکنی های تیلور سوئیفت در سال 2023

ژیوار

خواننده محبوب آمریکایی، تیلور سوئیفت اخیرا با آلبوم بازخوانی شده خود با عنوان «۱۹۸۹» (نسخه تیلور) رکورد فروش را شکست. این موضوع باعث شد به سراغ بررسی نقاط عطف و رکوردشکنی‌های این خواننده ۳۳ ساله در سال ۲۰۲۳ برویم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سی ان بی سی، آمار ثبت شده برای آلبوم جدید «۱۹۸۹» تا ۱ نوامبر حدود ۵۸۰ هزار نسخه است، این رقم سریع‌ترین فروش وینیل از سال ۱۹۹۱ را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

او با ۱۳ آلبوم شماره یک، بالاتر از اسطوره‌هایی مانند باربارا استرایسند قرار دارد، با این حال، این تمام چیزی نیست که سوئیفت در پایان سال جاری باید به آن‌ افتخار کند‌.

دریان سفر امید

دارایی خالص این خواننده با احتساب پنج خانه مجلل، درآمد حاصل از تور موسیقی و فروش کالا‌های مربوط به آن به رقم نجومی ۱.۱ میلیارد دلار می‌رسد.

شرح دقیق این آمار به این صورت است:

کاتالوگ موسیقی: ۴۰۰ میلیون دلار

فروش بلیط و کالاهای کنسرت: ۳۷۰ میلیون دلار

درآمد از نشر موسیقی: ۱۲۰ میلیون دلار

املاک و مستغلات: ۱۱۰ میلیون دلار

حق امتیاز موسیقی: ۸۰ میلیون دلار

از سوی دیگر، لازم به ذکر است که تور «اراس» (Eras) این خواننده با درآمد ۱ میلیارد دلاری، رکورد فروش پردرآمدترین تور تمام دوران را به خود اختصاص داد. این درحالیست که تنها نیمی از آن برگزار شده و تور تا سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد یافت.

دستاورد‌های سوئیفت به موسیقی محدود نمی‌شود، چرا که اخیرا فیلم کنسرت او در سینماها اکران شد و بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت، همین کافی بود تا این فیلم به یکی از پرفروش‌ترین‌های ماه تبدیل شود.

انتهای پیام

نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز