رکوردشکنی بزرگترین هواپیمای دنیا در هفتمین پرواز (ویدیو)

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت استارتولانچ در مشارکت با شرکت اسکیلد کامپوزیتس، با موفقیت پروازهای آزمایشی بزرگترین هواپیمای جهان را انجام دادند و خلبان ها عملکرد و مانورپذیری این هواپیمای تمام کامپوزیتی را ارزیابی کردند. شرکت استارتولانچ اعلام کرده است که هواپیمای غول پیکرش در هفتمین پرواز آزمایشی که بر فراز صحرای موهاوی کالیفرنیا انجام گرفت به بالاترین ارتفاع پروازی اش رسیده و 27000 پا اوج گرفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که پرواز آزمایشی این هواگرد بزرگ را به شما نشان می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از اهداف پرواز آزمایشی اخیر، گردآوری اطلاعات در مورد خواص آیرودینامیکی هواپیما بود که با موفقیت انجام گرفت. هفتمین پرواز آزمایشی، یک هفته پس از پرواز ششم انجام گرفت که نتوانسته بود به همه اهداف تعیین شده اش برسد.

انتظار می رود پنتاگون نخستین مشتری خدمات شرکت استارتولانچ باشد. این شرکت پیشتر با آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی امریکا نیز قراردادی امضا کرده بود تا برای این نیرو آزمایش هایی هوایی انجام بدهد.

راز آسمان پایتخت

فاصله دو بال هواپیمای غول پیکر ساخت شرکت استارتولانچ از یکدیگر 385 فوت است و پس از نابود شدن هواپیمای آنتونوف اوکراینی، سنگین ترین هواپیمای جهان به شمار می آید و 250 تن وزن دارد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز