تیک آف نفس گیر هواپیمای بوئینگ با وزن اضافه (ویدیو)

تیک آف و یا برخاست، مرحله ای از پرواز است که در آن هواپیما از حالت حرکت بر روی زمین (تاکسی) به حالت پرواز در می آید و آرایشی پروازی به خودش می گیرد. مراحل تیک آف و فرود از مراحل بسیار حساس هر پرواز هستند و خلبان ها باید مهارت زیادی برای کنترل هواپیما در این مراحل داشته باشند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که تیک آف دشوار یک فروند هواپیمای بوئینگ 727 که حامل محموله ای سنگین است را تماشا می کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، بوئینگ 727 یک هواپیمای جت مسافربری باریک پیکر است و نخستین بار در سال 1963 معرفی گردید. این جزو آخرین هواپیماهایی است که به مهندس پرواز نیاز دارد، این در حالی است که در بیشتر هواپیماهای امروزی، وظایف مهندس پرواز را سیستم های کامپیوتری انجام می دهند. هواپیمای بوئینگ 727 هنوز در برخی شرکت ها به عنوان هواپیمای باربری و آتش نشان فعال است ولی دیگر به عنوان هواپیمای مسافربری مورد استفاده قرار نمی گیرد.

بوئینگ 727 از سه موتور بهره می برد و نخستین بار در سال 1963 به پرواز در آمد. این هواپیما برای چند دهه بیشترین تعداد تولید هواپیماهای مسافربری در جهان را به خودش اختصاص داده بود و تا زمان توقف تولیدش در سال 1984 در مجموع 1832 فروند از آن تولید شده بود.

آریاک سفر

بوئینگ 727 در دوران فعال بودنش، موفقیتش را بیشتر مدیون این موضوع بود که می توانست در باندهای کوتاه تیک آف کند و یا فرود بیاید. به خاطر همین ویژگی، شرکت های هواپیمایی توانستند شهرهای کوپک و گردشگرپذیر را به شهرهای بزرگ متصل کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوئینگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز