فرودی سخت برای بزرگترین هواپیمای مسافربری بوئینگ (ویدیو)

گاهی هنگام فرود هواپیما وزش باد به قدری زیاد  است که ناگهان هواپیما را به شدت به سمت پایین فشار می دهد و باعث می شود به باند فرود برخورد کند. در این نوع از برخوردها خلبان مقصر نیست و همه تقصیرها را باید به گردن بادهای بسیار شدیدی انداخت که گاهی وزیدن می گیرند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که لحظه فرود آمدن یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 در باد شدید را نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، در صنعت هوانوردی طراحی و ساخت بوئینگ 747 یک گام بسیار بزرگ رو به جلو بوده است. در واقع این هواپیما با خدمه ای کمتر و ظرفیت بیشتر، نیاز مسافران هوایی که تعدادشان روز به روز در حال افزایش است را حل کرده است و با تعداد پروازها و هزینه ای کمتر می توان بار و مسافر بیشتری را جا به جا کرد.

راز آسمان پایتخت

بوئینگ 747 چهار موتوره، به این منظور طراحی شده است که امن ترین هواپیمایی باشد که تاکنون ساخته شده است. این هواپیما با ساختاری دو طبقه می تواند حداکثر 550 مسافر را جا به جا کند. بوئینگ 747  در دهه 1970 میلادی باعث شد هزینه سفرهای هوایی کاهش چشمگیری پیدا کند و همه مردم بتوانند به سفرهای هوایی بروند و نخستین هواپیمایی بود که لقب جامبوجت (هواپیمای پهن پیکر) را به خودش اختصاص داد. شرکت بوئینگ تا پایان سال 2017 در مجموع سفارش تولید 1554 فروند از این هواپیما را دریافت کرد و در سال 2019 از پایان ساخت بوئینگ 747 خبر داد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز