فرودی نفس گیر در فرودگاهی بادگیر (ویدیو)

فرودگاه کریستیانو رونالدو که به اسم فرودگاه مادیرا نیز شناخته می شود، دروازه ورود به سواحل آفتابی شهر مادیرا در پرتغال است. هر ساله بیش از سه میلیون مسافر به این شهر رفت و آمد می کنند ولی نزدیک شدن به این فرودگاه آن یکی از سخت ترین کارهای دنیا به شمار می آید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فرود دلهره آور یک فروند هواپیمای ایرباس را در این فروگاه نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فرودگاه مادیرا یکی از نه فرودگاه خطرناک جهان به شمار می آید و از این لحاظ در اروپا رتبه سوم را دارد. در واقع، خلبان ها و خدمه پرواز باید به وسیله دستگاه شبیه ساز آموزش هایی خاص ببینند تا بتوانند در این فرودگاه  فرودی موفق داشته باشند.

موقعیت فرودگاه مادیرا به گونه ای است که در بین کوهستان و دریا قرار گرفته و همیشه در معرض وزش بادهای شدید قرار دارد. شرایط آب و هوا در طول روز به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست و چنانچه اوضاع بیش از حد خطرناک باشد خلبان ها مجبورند مسیرشان را تغییر بدهند و در جزایر قناری فرود بیایند.

آریاک سفر

باند فرودگاه مادیرا 70 متر از ساحل ارتفاع دارد و روی 180 ستون بنا شده است. وقتی هواپیما به این ساختار منحصر به فرد نزدیک می شود، بادهای وحشی آتلانتیک هدایت آن را به کاری بسیار دشوار تبدیل می کنند. از طرفی به رغم این شرایط طبیعی سخت، ساختمان فرودگاه مادیرا به خاطر معماری مدرن و امروزی اش بارها مورد تحسین قرار گرفته و جوایزی را برده است.

پربازدیدترین ویدوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز