رکود بی سابقه نرخ یک محصول پرطرفدار سایپا / قیمت صفر و دست دوم شاهین در تیرماه مشخص شد

رکود بی سابقه نرخ یک محصول پرطرفدار سایپا / قیمت صفر و دست دوم شاهین در تیرماه مشخص شد-کاماپرس
ژیوار

شاهین، یک سدان ملی است که روی پلتفرم SP100 تولید می‌شود و به‌صورت دنده‌ای و همچنین با گیربکس اتوماتیک  G عرضه می‌شود. سایپا شاهین اتومات را با بهبود سطح کیفیت قطعات عایق‌بندی، سیم کشی خودرو و قوای محرکه تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

بررسی بازار خودروهای داخلی نشان می‌دهد که علیرغم افت و خیزهای اخیر بازار قیمت شاهین اتوماتیک از ابتدای خرداد تا کنون تقریبا ثابت بوده است.

کاماپرس در این گزارش 5 خودرو شاهین اتوماتیک صفر و کاکرده که در بازار فروش خودرو موجود هستند را معرفی می‌کند.

قیمت شاهین اتوماتیک مدل 1402

یک خودرو شاهین اتوماتیک مدل 1402 با کارکرد 14 هزار کیلومتر 770 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو از موتور سالم و شاسی‌های پلمپ استفاده می‌کند اما بدنه سفید رنگ آن خط وخش جزئی دارد.

شاهین اتوماتیک صفر مدل 1403

قیمت یک شاهین اتوماتیک صفر مدل 1403 سفید رنگ 823 میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به اینکه این شاهین اتوماتیک کارکردی ندارد، بدنه آن بی خط و خش، موتور آن سالم و شاسی‌های آن نیز پلمپ هستند.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

قیمت شاهین اتوماتیک مدل 1402 کارکرده

یک شاهین اتوماتیک مدل 1402 در حالی که 15 هزار کیلومتر کارکرد دارد با قیمت 790 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو با مشخصات فنی، بدنه سفید بدون خط و خش و شاسی‌های پلمپ به مشتری تحویل داده می‌شود.

شاهین اتوماتیک صفر مدل 1402

یک شاهین اتوماتیک صفر مدل 1402 در بازار خودرو 808 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو صفر کیلومتر بوده و بنابراین بدنه سفید آن خط و خشی ندارد و از موتور و شاسی‌های سالم نیز برخوردار است.

قیمت شاهین اتوماتیک مدل 1402 سالم

یک شاهین اتوماتیک مدل 1402 با 12 هزار کیلومتر کارکرد با قیمت 835 میلیون تومان فروخته می‌شود. این شاهین از مشخصات فنی سالم برخوردار بوده و بدنه سفید رنگ و شاسی‌های آن نیز هیچگونه ایرادی ندارند.

انتهای پیام

مرتبط با : باماخودرو45همراه مکانیک
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان