رویداد وردپرس سامیت ۲۰۲۴ برگزار شد

ژیوار

بزرگترین گردهمایی جامعه وردپرس ایران به میزبانی ژاکت، در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

به گزارش کاماپرس، روز پنجشنبه 25 مرداد، مجموعه ژاکت سومین گردهمایی بزرگ جامعه وردپرس ایران را با حضور برنامه‌نویسان، توسعه‌دهندگان وردپرس و طراحان سایت برگزار کرد. نزدیک به 700 نفر به‌صورت حضوری در سالن ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی میهمان این رویداد بودند و بیش از هزار نفر نیز از طریق لایو اینستاگرام، آن را دنبال می‌کردند.

در سال‌های اخیر، با رونق گرفتن فعالیت کسب‌وکارهای آنلاین و گسترش فعالیت طراحان سایت، نیاز به فضایی برای انتقال تجربه و برقراری ارتباط بین افراد فعال در این زمینه وجود داشت؛ ژاکت به‌عنوان یک مرجع برای عرضه قالب و افزونه‌های وردپرس برای سومین بار این فضا را با دعوت از فعالان این حوزه نمایندگان برندها تشکیل داد.

وحید بهرامیان، مدیرعامل ژاکت به‌عنوان نخستین سخنران این گردهمایی، از استراتژی‌های برندسازی در بازارهای رقابتی سخن گفت؛ سپس علی حاجی‌محمدی، موسس ژاکت و همیار وردپرس در زمینه کسب درآمد از راه برنامه‌نویسی نکاتی را ارائه داد. مصطفی امیری، هادی زاده شیر، ژان بقوسیان، بابک بنیادی و هادی تایانلو سخنرانان دیگر وردپرس سامیت 2024 بودند. سخنرانی مهرسا شرع‌الاسلام، امیر عصاری، پیام بهرام‌پور و لقمان آوند نیز به‌صورت ضبط‌شده برای حضار نمایش داده شد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

راهکارهای هوشمند مالی در عصر دیجیتال، امنیت در وردپرس، بازاریابی با هوش مصنوعی، Geo، داده محوری در مدیریت کسب و کار و غیره موضوعات دیگری بودند که در این مراسم به آن‌ها پرداخته شد. راهبری رویداد را همانند سال گذشته آرش سروری بر عهده داشت. شرکت‌های زرین پال، تاپین، برتینا، هاست‌­ایران، sms.ir و هیروباکس، حمایت از این رویداد را به‌عهده داشتند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایده پردازانبرتیناتاپینزرین پالژاکتهاست ایرانهیروباکس
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز