رونمایی هواپیمایی اتحاد از کابین های جدید بوئینگ 787

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خطوط هوایی اتحاد در تلاش است تا وضعیت تجربه کسب و کارها را در هواپیماهایش بهبود ببخشد. این شرکت اماراتی از کابین‌های جدید رونمایی کرد که قرار است روی هواپیماهای بوئینگ 787 دریم لاینر نصب شوند. به گزارش کاماپرس، هواپیمایی اتحاد قصد دارد این هواپیماها را با 32 صندلی تجاری و 271 صندلی اکونومی تجهیز کند. کابین‌های جدید 787 دریم لاینر نقطه عطفی در تاریخ هواپیمایی اتحاد است.

آن دسته از مسافرانی که در ردیف‌های جلو نشسته باشند، احتمالاً به یاد محصولات کالینز اروسپیس می‌افتند. این صندلی‌ها قبلا بر روی محصول بسیار محبوب سوپر دیاموند به کار رفته بودند که شرکت هواپیمایی اتحاد روی هواپیماهای ایرباس آ-350 تا آ-1000 به کار برده بود. این نوع صندلی‌ها زیباترین صندلی در ناوگان اتحاد محسوب می‌شوند.

در نسخه جدید، درب حریم خصوصی بلندتر، فضای ذخیره سازی بیشتر، صفحه نمایش سرگرمی 17.3 اینچی 4K با اتصال بلوتوث و تخت بزرگتر و جادارتر به کار رفته است.

در کلاس اکونومی، پیکربندی استاندارد صنعتی 3-3-3 با صفحه نمایش 13.3 اینچی و فور کا با قابلیت اتصال به بلوتوث و درگاه شارژ USB استفاده شده است.

یکی دیگر از پیشرفت‌های هیجان‌انگیز، نصب وای‌فای کا-بند ویاست است که به عنوان یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین سیستم‌های اینترنتی در هنگام پرواز در آسمان شناخته می‌شود.

پس از یک سال، اتحاد بالأخره از این ویژگی‌ها به طور رسمی رونمایی کرد. این خبر تنها چند روز پس از آن منتشر می‌شود که استارت‌آپ خطوط هوایی لوکس تایوانی به نام استارلوکس ایرلاینز از شروع پروازها به ایالات متحده پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

این نکته ناگفته نماند که استارلوکس یکی از لاکچری‌ترین کابین‌ها را دارد. به عنوان مثال، پنل کنترل صندلی با صفحه، کشوی مخصوص قرار دادن وسایل و صفحه نمایش 24 اینچی در استارلوکس در هواپیماهای اتحاد مشاهده نمی‌شوند.

کابین‌های جدید اتحاد فقط روی دریم لاینرهای آینده نصب می‌شوند که انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال 2023 از آن‌ها رونمایی شود. در مجموع، 32 فروند دریم لاینر به ناوگان اتحاد اضافه می‌شود. شرکت اتحاد هنوز برنامه رسمی برای 39 فروند دریم لاینر فعلی‌اش ارائه نداده است.

از سوی دیگر، شرکت اتحاد خدمات خاصی را برای آن دسته از مسافران در نظر گرفته است که در قسمت جلویی هواپیماها می‌نشینند. به عنوان مثال، ظروف غذاخوری و رخت خواب این دسته از مهمانان متعلق به شرکت آرمانی و کاسا است. این ویژگی‌ها اکنون در سراسر ناوگان فعلی اتحاد در دسترس هستند و به محض تحویل در دریم لاینرهای جدید نیز عرضه خواهند شد.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رونمایی هواپیمایی اتحاد از کابین های جدید بوئینگ 787

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز