رونمایی تولیدکننده نوشابه انرژی‌ زای TNT از قهوه فوری باریستا

ژیوار

نمایشگاه نوشیدنی امسال، رونمایی از محصولات بسیاری را شاهد بود. تعدادی از شرکت‌ها در این نمایشگاه، با معرفی برندی جدید، از راه‌اندازی خط تولید برای محصولی نو خبر دادند. مجموعه سحرچین سلامت یکی از این شرکت‌ها بود که با معرفی برند باریستا، ارائه محصول قهوه‌ فوری را به‌طور رسمی تحت این برند آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، برای طرفداران نوشابه‌های انرژی‌زا، نوشابه‌ TNT نام آشنایی است. این محصول محبوب، تا پیش از نمایشگاه اخیر نوشیدنی و قهوه تهران، تنها محصول تولیدی شرکت سحرچین سلامت به شمار می‌آمد؛ اما این شرکت در نخستین روز نمایشگاه از برند قهوه فوری خود با نام باریستا نیز رونمایی کرد. صنایع غذایی سحرچین -که کار خود را در سال 96 به‌عنوان واردکننده نوشابه‌های انرژی‌زا آغاز کرده بود- اکنون به‌عنوان تولیدکننده دو محصول تحت دو برند مختلف در بازار نوشیدنی ایران حضور دارد.

نماینده سحرچین در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته در توضیح برند جدید خود گفت: مجموعه سحرچین سلامت، قبلاً تنها با برند مطرح TNT در بازار حضور داشت. امسال برندی را در حوزه تولید قهوه و پودر قهوه فوری ایجاد کرده‌ایم که سه محصول کاپوچینو، اسپرسو و 3 در 1 درحال حاضر تحت این برند تولید می‌شوند. رونمایی از این برند در روز نخست نمایشگاه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

وی معرفی محصول و برند جدید را دستاورد هر هلدینگ و شرکتی دانست و توضیح داد: هر شرکتی نیازمند فضایی است تا بتواند خبر آغازبه‌کار محصول و برند جدید خود را به اطلاع دیگران برساند که نمایشگاه این امکان را برای ما فراهم کرد.

مجموعه سحرچین سلامت، پیش از این باریستا را در مقیاس کوچک در شهرستان‌ها به بازار وارد کرده اما معرفی رسمی برای آن صورت نداده بود که این اتفاق برای نخستین بار در نمایشگاه نوشیدنی و قهوه تهران اتفاق افتاد.

انرژی‌زا با طعم قهوه؛ خوش‌طعم و بی‌ضرر

مدیر روابط عمومی سحرچین سلامت سؤال خبرنگار کاماپرس را درخصوص طعم‌های جدید نوشابه انرژی‌زای TNT این‌گونه پاسخ داد: درحال حاضر همان طعم‌های قدیمی را به نمایشگاه آورده‌ایم که طعم قهوه در نمایشگاه امسال بسیار مورد استقبال قرار گرفت. در منظر عموم، ترکیب انرژی‌زا با قهوه قدری ایجاد هراس می‌کند اما ما برای رفع این مشکل فرمولی را با دوز پایین قهوه و عطر و طعمی قوی طراحی کرده‌ایم.

سرامی، در خصوص برنامه‌های آینده سحرچین گفت: امکان دارد که در آینده‌ای نزدیک به محصولات باریستا اضافه شود و هات چاکلت و 2 در 1 را  هم در سبد محصولات خود داشته باشیم. امسال احتمالاً نوآوری‌های غیرمعمولی را نیز برای TNT در نظر داریم.

انتهای پیام

مرتبط با : سحرچین
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز