رونمایی ایرباس از پهپاد جنگنده رادارگریز وینگمن

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت ایرباس اخیرا در نمایشگاه بین‌المللی هوافضا ILA در برلین از پهپاد جنگنده رادارگریز جدید خود به نام «وینگمن» رونمایی کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از یو کی دیفنس ژورنال، در هوانوردی نظامی وینگمن در حقیقت خلبانی است که در کنار یا پشت هواپیمای دیگری پرواز می‌کند و وظیفه‌ محافظت و پشتیبانی را برعهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

وینگمن ایرباس نیز دقیقا قرار است طبق همین شیوه عمل کند، با این تفاوت که نه به سرنشین و نه به یک جت جنگنده غول‌پیکر نیاز دارد.

راز آسمان پایتخت

این هواپیما توسط خلبان حاضر در یک هواپیمای جنگی کنترل می‌شود و می‌تواند ماموریت‌های پرخطری که تهدید بزرگی برای هواپیماهای دارای سرنشین به شمار می‌رود را انجام دهد.

مدل رونمایی شده که ۱:۱ نام دارد از پنجم تا نهم ماه ژوئن به نمایش گذاشته شده و بدون شک با طراحی چشمگیر و قابلیت‌هایی نظیر ادغام تسلیحات، حسگرهای پیشرفته، درگیری با اهداف زمینی و هوایی و شناسایی بازدیدکنندگان را شگفت زده خواهد کرد.

مایکل شول هورن، مدیر عامل دفاع و فضای ایرباس در این باره توضیح داد: «پهپاد وینگمن پاسخ ما به نیاز آشکار نیروی هوایی آلمان به یک هواپیمای بدون سرنشین پشتیبانی است. سعی میکنیم این پروژه را بیش از پیش در دستور کار قرار داده تا در نهایت به راه حلی مقرون به صرفه با عملکردی حداکثری برسیم.»

انتهای پیام

مرتبط با : ایرباس
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز