روند کاهشی قیمت‌ در بازار میلگرد + قیمت میلگرد کلاف 24 آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با وجود اینکه هفته پیش قیمت آهن‌آلات از جمله قیمت میلگرد کلاف و شاخه‌ای تحت تاثیر صعود نرخ ارز افزایش یافت، روند قیمت‌ها از آغاز هفته چهارم آبان رو به کاهش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها نوسان قیمت میلگرد بر میزان عرضه و تقاضا نیز تاثیر گذاشته است. از شرایط بازار فولاد استنباط می‌شود که این بازار در روزهای آینده با ثبات قیمت و به نوعی بازگشت به نرخ‌های قبل از نوسان بازار ارز نزدیک ‌شود.

تشخیص زمان مناسب برای خرید میلگرد

پیش‌بینی کاهش قیمت میلگرد در روزهای آینده به تحلیل بنیادین قیمت میلگرد در سایت «آسرون» بر می‌گردد. بر اساس این تحلیل، پیگیری اخبار و وضعیت کلی اقتصاد، بازار آهن و بازارهای وابسته مثل نفت، گاز و انرژی نشان می‌دهد زمانی که رسانه‌های داخلی خبر از ارزان شدن قیمت آهن‌آلات می‌دهند، این موضوع در آینده نزدیک محقق می‌شود.

تشخیص زمان مناسب برای تهیه میلگرد به عنوان یکی از کالاهای مهم و اساسی در صنعت ساختمان اهمیت بسیاری دارد. این بازه زمانی کوتاه‌ است و خریدار باید اطلاع داشته باشد، روند کاهشی یا افزایشی قیمت میلگرد چه زمانی آغاز می‌شود تا محصول را با قیمت مناسب تهیه کند. در این ادامه علاوه بر کاربرد میلگرد کلاف به قیمت روز این محصول اشاره می‌شود.

کاربرد میلگرد کلاف

دسته‌بندی میلگرد به دو نوع ساده و آجدار، رایج‌ترین تقسیم‌بندی است. میلگرد به گونه‌های شاخه‌ای و کلاف نیز شناخته می‌شود. میلگرد کلاف نیز در دو نوع آجدار و ساده به بازار عرضه می‌شود.

قطر مقطع دایره‌ای شکل میلگرد کلاف ساده بین 5.5 تا 16 میلی‌متر متغیر است. کلاف‌های 16 عرضی بوده و در ساختمان‌سازی بیشتر استفاده می‌شود. کلاف آجدار در استاندارد 2A و 3A تولید می‌شود.

میلگرد کلاف علاوه بر استفاده در پروژه‌های ساختمانی در صنایع پایین‌دستی از قبیل سیم خاردار، زنجیر فلزی، میخ و پیچ و پرچ و محصولات از این دست کاربرد دارد.

قیمت میلگرد کلاف

روند کلی در بازار میلگرد در سیگنال کاهشی مشاهده شده و برخی از تولیدکنندگان میلگرد عقب‌نشینی بیشتری کرده‌اند و ترجیح دادند با توجه به رکود بازار کاهش 500 تومانی را در محصولات اعمال کنند.

در جدول زیر قیمت تمام‌شده محصولات مانند قیمت میلگرد کلاف در اندازه‌های مختلف، تیرآهن و دیگر مقاطع بیان شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز