رونالدو خطاب به یک هوادار عرب : والله دروغ می‌ گویی !

ژیوار

کریس رونالدو در دیدار با هوادارانش در عربستان در واکنش به ابراز احساسات یکی از آنها با او شوخی جالبی کرد و گفت: «والله دروغ می‌گویی».

به گزارش کاماپرس، این بازیکن افسانه‌ای دهم دی ماه 1401 در تصمیمی عجیب به النصر پیوست تا سال‌های پایانی فوتبالش را در لیگ عربستان ادامه دهد.

خالد العرفاح، روزنامه نگار سعودی، در آن زمان نوشت: «رونالدو چیزی بیشتر از یک بازیکن است. مثل این است که اپل بهترین محصولش را به عربستان آورده باشد. من خودم شک داشتم که النصر بتواند او را جذب کند، اما این شروع استراتژی عربستان برای تبدیل شدن به یکی از 10 لیگ برتر دنیاست.»

این در حالی است که مسلی آل معمر، رئیس سابق النصر زمان استعفای خود از این باشگاه گفت: «دو بار در طول زندگی‌ام فریب خورده‌ام. بار اول وقتی بود که سه سیخ کباب خواسته بودم ولی به من دو سیخ دادند. دومین بار امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو بود.»

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

رونالدو با رقمی باورنکردنی به النصر پیوست و در 38 سالگی ‌توانست سالیانه 200 میلیون یورو بگیرد تا بدین‌ترتیب گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شود. باشگاه النصر بارها و بارها از تبلیغات، تورهای دوستانه‌ای که در کشورهای دیگر برگزار کرده و سایر روش‌ها از این انتقال منتفع شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز