روش های مهاجرت پرستاران به آلمان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از پرستاران به دلیل شرایط رفاهی ایده‌آل و با هدف دریافت اقامت و تابعیت آلمان به این کشور مهاجرت کرده‌اند. در ظاهر شاید مهاجرت پرستاران به آلمان دارای شرایط پیچیده و دشوار باشد، ولی روند نسبتا ساده‌ای دارد.

به گزارش کاماپرس، آلمان دارای 80 هزار جایگاه شغلی خالی برای پرستاران است و به همین جهت فرصت مناسبی برای مهاجرت ایجاد می‌کند. شرایط ایده‌آلی که آلمان برای پرستاران فراهم کرده است، باعث شده که این کشور به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد مهاجرت کاری برای پرستاران شناخته شود.

این گزارش به بررسی نکاتی درباره مهاجرت پرستاران به آلمان پرداخته است.

شرایط مهاجرت پرستاران به آلمان

متقاضیان دریافت ویزای آلمان باید حتما به مدت یک تا سه سال سابقه کار پرستاری داشته باشند. در صورتی که افراد به صورت تجربی به کار پرستاری مشغول بوده باشند، باید مدارک و شواهد کافی در این زمینه ارائه دهند. یکی از مهم‌ترین شروط مهاجرت پرستاران به آلمان، داشتن مدرک زبان آلمانی است. متقاضیان باید در ابتدا انواع مدارک زبان آلمانی را بررسی کنند تا متوجه شوند به عنوان پرستار باید کدام مدرک را کسب کنند.

یکی از مهم‌ترین مدارک و شرایط، ارائه گواهی مبنی بر سلامت جسمی و روانی و عدم سوءپیشینه است. محدودیت سنی جدی برای مهاجرت پرستاران به آلمان وجود ندارد؛ با این حال، افراد کمتر از 45 سال شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهند داشت.

مهاجرت پرستاران به آلمان از طریق جاب آفر

راه‌‌های زیادی برای مهاجرت پرستاران به آلمان وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق یکی از آن‌ها اقدام کنند. یکی از روش‌های اصلی مهاجرت پرستاران به آلمان، از طریق پیشنهاد کاری و جاب افر است. در صورتی که متقاضیان بتوانند از طریق یک کلینیک یا بیمارستان درخواست همکاری دریافت کنند، به آسانی می‌توانند به آلمان مهاجرت کنند. بعد از این مرحله، متقاضیان باید مدارک لازم را در اختیار اداره مهاجرت قرار دهند و تاییدیه‌های لازم را دریافت کنند تا بتوانند کار خود را در آلمان آغاز کنند.

در صورتی که افراد از طریق این روش برای مهاجرت اقدام کنند، می‌توانند اقامت چهار ساله با امکان تمدید مجدد دریافت کنند. یکی از روش‌های ساده‌تر کردن دریافت جاب آفر، سفر به آلمان با ویزای توریستی و به همراه بردن مدارک لازم است. متقاضیان در طول سفر می‌توانند به صورت حضوری به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها مراجعه و به صورت آنلاین برای پیدا کردن جاب آفر نیز اقدام کنند.

مهاجرت پرستاران به آلمان از طریق دوره­های آموزشی

دوره‌های آموزشی آوسبیلدونگ به صورت تئوری و عملی برگزار می‌شود و افرادی که مدرک آکادمیک پرستاری ندارند، می‌توانند از این روش اقدام کنند. دوره‌های آوسبیلدونگ سه سال طول می‌کشد و برای پرستاران تجربی مناسب است. متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ها باید دارای حداقل مدرک دیپلم باشند و مهارت‌های زبان آلمانی را کسب کنند. یکی از مزیت‌های شرکت در این دوره‌ها، بهره‌مندی از حقوق است. متقاضیان بر اساس میزان توانایی‌های خود می‌توانند حقوق دریافت کنند.

مهاجرت پرستاران به آلمان از طریق ویزای جست­وجوی کار

پرستاران می‌توانند با استفاده از ویزای جست‌­وجوی کار که شش ماه اعتبار دارد، برای یافتن کار در کشور آلمان اقدام کنند. در صورتی که پرستاران کار مورد نظر خود را پیدا کردند، می‌توانند بر اساس اعتبار ویزا در این کشور کار کنند. همچنین در صورت لزوم امکان تمدید مدت اعتبار ویزا نیز وجود دارد.

حقوق پرستاران در آلمان

یکی از مهم‌ترین عوامل محبوبیت آلمان برای مهاجرت پرستاران، حقوق و مزایای این شغل در کشور آلمان است. درآمد و حقوق پرستاران با توجه به ایالت، بیمارستان و بخش متفاوت خواهد بود. همچنین داشتن مدرک تحصیلی و تجربه کاری از سایر عوامل تاثیرگذار در حقوق پرستاران در آلمان است. میانگین درآمد پرستاران در آلمان بین 1340 تا 4620 یورو در ماه است.

مهاجرت پرستاران به آلمان با «قصران گروپ»

آژانس مهاجرتی قصران دارای سال‌ها تجربه در زمینه تحصل، کار، خرید ملک و سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی است. این مجموعه در تلاش است که کامل‌ترین و دقیق‌ترین اطلاعات را متناسب با شرایط مهاجرتی افراد ارائه کند و در کل مسیر طولانی مهاجرت، همراه با متقاضیان باشد. اعضای این مجموعه دارای سابقه مهاجرت و زندگی در بسیاری از کشورهای دنیا هستند و تعداد زیادی از پرونده‌های مهاجرتی موفق را در کارنامه حرفه‌ای خود به ثبت رسانده‌اند. روش‌های زیادی برای مهاجرت پرستاران به آلمان وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق مشاوره با متخصصان قصران گروپ، بهترین روش برای مهاجرت پرستاران به آلمان را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://ghasrangroup.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02122118085 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گروپ
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز