روش‌های رهگیری مرسولات و بسته‌های پستی

ژیوار

گسترش کسب و کارهای آنلاین، موجب افزایش محبوبیت و رونق خدمات پستی شده است. بسیاری از مشتریان برای اطمینان بیشتر در خرید آنلاین، ترجیح می‌دهند پس از خرید کالای موردنظر از وضعیت بسته پستی خود تا زمان تحویل مطلع باشند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سرویس‌های پستی برای جلب اطمینان مشتریان در خریدهای اینترنتی، انواع روش‌های پیگیری و رهگیری مرسولات را در نظر گرفته‌اند. پیگیری مرسولات پستی با استفاده از این روش‌‌ها، به مشتریان کمک می‌کند تا لحظه به لحظه از وضعیت بسته پستی خود و زمان دقیق دریافت آن اطلاع پیدا کنند. پستکس نخستین هاب پستی ایران است و امکان رهگیری پستی مرسولات را به روش‌های مختلف فراهم کرده است. کاماپرس در ادامه به معرفی این روش‌ها می‌پردازد.

رهگیری پستی و مزایای آن

مهم‌ترین مزیت سامانه رهگیری پستی برای مشتریان و خریداران، اطمینان از امنیت و سلامت مرسوله‌های پستی است. با وجود این، فراهم کردن امکان رهگیری پستی توسط کسب و کارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی، موجب جلب رضایت و اعتماد هرچه بیشتر مشتریان می‌شود. مرسولات و بسته‌های پستی در انواع مختلفی ارسال می‌شوند، از این رو روش‌های پیگیری هریک از این مرسولات نیز متفاوت است. دو نوع روش ارسال و نحوه پیگیری آن در ادامه آمده است؛

دریان سفر امید

رهگیری مرسولات ثبتی و پیشتاز

تمامی مرسولاتی که از نوع ثبتی هستند، دارای یک کد رهگیری مخصوص هستند که مشتریان با استفاده از آن، می‌توانند از وضعیت دقیق مرسوله خود مطلع شوند. این کد به‌وسیله پیامک به اطلاع گیرنده یا فرستنده رسیده و این افراد می‌توانند با وارد کردن آن در سامانه رهگیری از وضعیت بسته خود اطلاع حاصل کنند. تمامی اطلاعات مربوط به بسته پستی، از جمله وزن بسته، هزینه ارسال، تاریخ و ساعت دقیق پذیرش بسته، اسامی فرستنده و گیرنده در این سامانه قابل مشاهده است.

روش پیشتاز هم، یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال بسته‌های پستی است. پست پیشتاز معمولا قیمت بالاتری دارد، با وجود این، در این روش، علاوه بر این‌‌که مرسوله در زمان کوتاه‌تری به دست مشتری می‌رسد، هر دو شخص فرستنده و گیرنده می‌توانند بسته پستی را به هر روشی بخواهند، رهگیری کنند.

پیگیری محصولات در پستکس چگونه است؟

پستکس امکان رهگیری بسته‌های پستی در تمام روش‌ها ارسال، از جمله پیک درون شهری، پست داخلی، پست پیشتاز و پست بین المللی، حمل و نقل سنگین، ارسال سازمانی و سفارش انبوه را به روش‌های مختلف برای مشتریان فراهم کرده است. این روش‌ها در ادامه معرفی شده است؛

رهگیری محصولات در سایت

در این روش، تنها کافی است، وارد سایت پستکس شده و کد رهگیری مرسوله پستی ثبت شده خود را در بخش رهگیری مرسولات پستی وارد کرده و از موقعیت بسته خود مطلع شوید.

رهگیری محصولات در اپلیکیشن

شرکت پستکس با برخورداری از بهترین تیم برنامه‌نویسی و متخصصان کارآزموده، در راستای تسهیل رهگیری پستی، امکان پیگیری مرسولات را از طریق اپلیکیشن پستکس نیز فراهم کرده است. این اپلکیشن دارای یک رابط کاربری آسان و پشتیبانی 24 ساعته بوده و امکان استفاده از خدمات پستکس را برای روشن دلان و افراد کم توان جسمی و حرکتی نیز فراهم کرده است.

رهگیری پستی از طریق حساب کاربری

پستکس همچنین امکان مشاهده موقعیت و وضعیت بسته پستی را از طریق حساب کاربری مشتریان و در بخش «سفارشات من» فراهم کرده است.

رهگیری پستی با ارسال پیامک

پستکس علاوه بر فراهم کردن روش‌های فوق، وضعیت سفارش و مرسوله مشتریان را با ارسال پیامک، به شکل مرحله به مرحله با سرشماره 10004440044440 به اطلاع آن‌ها می‌رساند.

پستکس نخستین هاب سنتی در ایران است که به ارائه خدمات پستی آنلاین به شکل درب تا درب می‌پردازد. مشتریان با استفاده از خدمات پستکس می‌توانند ضمن مقایسه کیفیت و قیمت تمامی سرویس‌های پستی موجود، بهترین سرویس را برای ارسال بسته‌های خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز