روزهای کرونایی در انبار دیجی کالا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پرسنل دیجی کالا با رعایت ضوابط بهداشتی در این روزهای کرونایی فعالیت خود را برای پاسخ‌گویی به تقاضای موجود افزایش داده‌اند.

به گزارش کاما پرس، دیجی کالا در صفحه اجتماعی خود تصاویری از انبار کالای این مجموعه منتشر کرد که گویای تکاپوی پرسنل آن برای خدمات‌رسانی به نیاز متقاضیان با تکیه بر استانداردهای بهداشتی است. این خدمات شامل انواع  کالاهای مورد نیاز مردم و همچنین اقلام بهداشتی و پزشکی مورد نیاز مردم با توجه به انتشار ویروس کرونا نیز هست.

طبق اعلام این مجموعه افزایش تقاضا برای خریدهای اینترنتی بازه تحویل کالاهای دیجی کالا را افزایش داده است و همین امر باعث افزایش فعالیت پرسنل مجموعه شده است.

در صفحه اینستاگرام دیجی کالا آمده است: «تو شرایطی که این روزها تجربه می کنیم، علاوه بر خدمت رسانی بهداشتی و پزشکی، تامین نیازهای روزمره، بدون نیاز به رفت و آمد و تلاش برای تامین اقلام ضروری هم مهمه. بچه های دیجی کالا همچنان با تمام قوا مشغول فعالیت هستند. افزایش حجم تقاضا بازه های زمانی تحویل را طولانی کرده. همکاران عملیات دیجی کالا روزهای پرفشاری رو تجربه می کنن و با رعایت کامل اصول بهداشتی، فرآیند پردازش و بسته بندی و ارسال سفارش ها رو انجام میدن. با تمام قوا داریم تلاش می کنیم و باور داریم که فروشگاه های اینترنتی باید در شرایط فعلی کنار مردم باشن. بچه های دیجیکالا این روزها در محل کار حاضر می شن و تمام تلاششون رو برای خدمت رسانی سریع انجام می دن تا بخشی از راه حل باشن. حتی تو همین روزای سخت»

 

دی جی کالا

مرتبط با : دیجی کالا
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز