روان نویس های خاص ؛ بهترین هدیه برای نویسندگان

روان نویس - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

روان نویس و خودکار یکی از بهترین هدیه‌ها برای نویسندگان یا شاعرانی است که می‌شناسید. با اینکه عصر دیجیتال باعث شده بسیاری از نویسندگان به تایپ نوشته‌ها روی بیاورند، خودکاری زیبا و شیک همچنان برای هدیه برای نویسنده مناسب به نظر می‌رسد.

کاماپرس در این گزارش چند نمونه از خودکارها و روان نویس‌های مناسب هدیه برای نویسندگان و شاعران را معرفی ‌کرده است.

خودکار؛ هدیه تبلیغاتی رایج

در بسیاری از شرکت‌ها و برندهای مهم، سالانه وسایلی به عنوان هدیه تبلیغاتی به کارمندان داده می‌شود. این هدایای تبلیغاتی می‌تواند تقویم، لیوان، جاکلیدی، خودکار یا هر چیز دیگری باشد؛ با این حال، خودکار و روان نویس، یکی از انواع مرسوم هدیه تبلیغاتی است که می‌توانید در دست بسیاری از افراد ببینید.

کاربردی بودن و قیمت مناسب این خودکارها و روان نویس‌ها، آنها را به گزینه مطلوبی برای هدایای تبلیغاتی تبدیل کرده است که معمولا در شرکت‌های دارویی و موسسات حقوقی و پزشکی رواج زیادی دارد.

روان نویس- کاماپرس

خودکار Cross Beverly Pearlescent White

خودکار بورلی با طراحی خاص خود، گزینه مناسبی برای هدیه به یک نویسنده محسوب می‌شود. این خودکار برای هدایای تبلیغاتی شرکت‌ها هم مناسب است. رنگ سفید و بدنه فلزی خودکار بورلی، زیبایی آن را دوچندان کرده و با قیمت مناسب به راحتی قابل دسترس است. قیمت این خودکار در لحظه تهیه گزارش 99 هزار تومان است.

خودکار فلزی گاردنر

جنس این خودکار خاص از فلز بوده و مدل سیم بافتی که در آن به کار رفته، ظاهر متفاوت و زیبایی به آن بخشیده است. بدنه خودکار گاردتر نسبتا ضخیم و کلفت است تا از فشار زیاد آن به انگشتان جلوگیری کند. وزن این خودکار نسبتا بالا است، اما این موضوع باعث نمی‌شود که هنگام نوشتن، احساس بدی داشته باشید. خودکار گاردنر برای نوشتن سریع و راحت گزینه مناسبی است. این خودکار که گزینه مطلوبی برای هدیه دادن به شمار می‌رود، هدیه تبلیغاتی مناسبی نیز است. قیمت این خودکار فلزی 119 هزار تومان است.

روان نویس-کاماپرس

خودکار فلزی Slim

ویژگی این خودکار که در نگاه اول، توجه­ها را به خود جلب می‌کند، باریک بودن و ظرافت خاص آن است. گیره این خودکار نیز با طراحی خلاقانه و مدرن خود، از دیگر خودکارهای مشابه متمایز می‌شود. ترکیب رنگ به کار رفته در این خودکار نیز جلوه بهتری به آن بخشیده که باعث شده است حتی خاص‌تر به نظر برسد. این خودکار جوهر آبی داشته و با وزن 28 گرمی خود به هنگام نوشتن، حس خوبی را به نویسنده منتقل می‌کند. قیمت این خودکار 99 هزار تومان است.

خودکار فلزی Rumi

یکی از معیارهای مهمی که در خرید خودکار فلزی باید در نظر داشته باشید، وزن آن است. وزن این خودکارها حکایت از کیفیت بالای مواد اولیه آن دارد که باعث دوام رنگ بدنه می‌شود. این خودکار ساده، زیبا و خوش قیمت، گزینه بسیار مناسبی برای هدیه تبلیغاتی به شما می‌رود. قیمت این خودکار 49 هزار تومان است.

روان نویس-کاماپرس

خرید بهترین هدایای تبلیغاتی از “هور هدیه مانا”

شرکت هور هدیه مانا، یکی از مجموعه‌هایی است که در زمینه خرید انواع هدیه برای نزدیکان و همچنین هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. این شرکت با ایده‌های جدید خود به شما کمک می‌کند که راه سخت انتخاب هدیه و خرید آن را راحت‌تر طی کنید. در صورت تمایل به خرید آنلاین هدیه و آشنایی با محصولات این شرکت می‌توانید به وبسایت ((…)) مراجعه کنید. در صورت نیاز به ارتباط مستقیم نیز می‌توانید با شماره تلفن 02188885257 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز