رهن کامل آپارتمان در رامسر با ۵۰۰ میلیون تومان / تابستان 1403

رهن خانه در رامسر-کاماپرس
ژیوار

با فرارسیدن روزهای گرم تابستانی، احتمالا فکر نقل مکان به شمال کشور به ذهن شما هم خطور کرده است. شمال ایران در فصل تابستان زیباترین روزهای خود را می‌گذراند؛ اگر می‌خواهید تابستان جاری با ۵۰۰ میلیون تومان در رامسر آپارتمانی رهن کامل کنید، باید بدانید که با این رقم می‌توانید یک آپارتمان با متراژ حدودی بین 90 تا 150 متر در این شهر رهن کنید.

کاماپرس در این مطلب چند آگهی رهن کامل خانه در رامسر با ودیعه ۵۰۰ میلیون تومان را بررسی می‌کند.

رهن خانه زیر 90 متر در رامسر

به طور کلی می‌توان گفت که در شهر زیبای رامسر با ودیعه 500 میلیون تومان، می‌توان تا متراژ 150 متر یک واحد برای تابستان 1403 اجاره کرد؛ یکی از آگهی‌های منتشر شده مربوط به یک خانه ۸۳ متری ۲ اتاق خوابه بوده که سال ۹۶ ساخته شده است. این خانه در طبقه سوم قرار دارد و دارای پکیج گرمایشی و اسپیلت نیز هست. طبق آگهی منتشر شده، این واحد یک بالکن با ویو عالی و همچنین پارکینگ و آسانسور هم دارد.

البته طبق اطلاعاتی که در این آگهی وجود دارد، مبلغ ودیعه و اجاره قابل تبدیل است و چنانچه مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان سنگین بود، این مبلغ تا ۳۰۰ میلیون کاهش می‌یابد و در عوض مستاجر باید ماهانه ۶ میلیون تومان اجاره پرداخت کند.

بیشتر بخوانید

دریان سفر امید

آگهی دیگری برای رهن آپارتمان با ودیعه 500 میلیون تومان، متعلق به یک آپارتمان ۸۵ متری دو اتاق خوابه در رامسر است. این واحد 6 ساله در طبقه سوم یک آپارتمان سه طبقه قرار دارد. واحد مذکور دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است. هود، اجاق گاز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و کمد دیواری ام‌دی‌اف از جمله امکانات این واحد است.

رامسر - کاماپرس

رهن آپارتمان بالای 100 متر

آگهی بعدی مربوط به رهن یک آپارتمان ۱۱۰ متری ۲ اتاق خوابه با ساخت سال ۱۴۰۰ در بلوار طالقانی رامسر است؛ رهن این آپارتمان هم ۵۰۰ میلیون تومان است. این آپارتمان دارای پارکینگ، آسانسور و انباری است و در طبقه دوم از ساختمانی ۶ طبقه قرار دارد. این واحد هود، گاز رومیزی، کابینت، کمددیواری ام‌دی‌اف، پکیج گرمایش و اسپیلت سرمایشینیز دارد.

آگهی دیگری نیز موجود است که مربوط به یک آپارتمان ۱۴۰ متری ۳ اتاق خوابه است. این آپارتمان فاقد آسانسور اما پارکینگ و انباری دارد. این واحد مسکونی کمددیواری داشته و بسیار نورگیر است.

یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری دو اتاق خوابه نیز جزو آگهی‌های خانه در رامسر است. آسانسور، پارکینگ، انباری، پکیج گرمایشی و اسپیلت جز امکانات این واحد است که می‌توانید با ۵۰۰ میلیون تومان آن را رهن کامل کنید.

همچنین یک آپارتمان ۹۰ متری مبله با سال ساخت ۹۲ نیز از جمله آگهی‌هایی است که با مبلغ ودیعه ۵۰۰ میلیون تومان می‌توان آن را در رامسر اجاره کرد. این آپارتمان بالکن، انباری و پارکینگ دارد. گاز رومیزی، اسپیلت، کمد ام‌دی‌اف، لوستر و حتی پرده از جمله وسایل موجود در این واحد است؛ البته اگر مستاجر بخواهد می‌تواند این واحد را غیرمبله هم تحویل بگیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان