رهن و اجاره مغازه نقلی با ودیعه 200 میلیون تومانی بَر خیابان جمهوری

خیابان جمهوری- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر شغلی که داشته باشید خیابان جمهوری می‌تواند برای موفقیت در کار موقعیت سوق‌الجیشی داشته باشد. داشتن یک مغازه چه در خیابان اصلی جمهوری و چه فرعی‌های آن، بسته به کسب و کار افراد یک برگ برنده محسوب می‌شود. اما این خیابان این روزها بیشتر در احاطه اصنافی است که در زمینه خرید و فروش لوازم خانگی و موبایل و… فعالیت می‌کنند. 

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اینترنتی قیمت اجاره یک مغازه نقلی در خیابان جمهوری در ۵ منطقه تهران را بررسی کرده است.

اجاره مغازه ۱۵ متری در خیابان جمهوری

یک باب مغازه ۱۵متری با ۳متر بَر در تقاطع خیابان جمهوری- ولیعصر را می‌شود با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳۹ میلیون اجاره کرد. این مغازه قبل از سال 1370 ساخته شده و یک اتاق ساده هم دارد. این مغازه به گفته مالک، دارای جواز فروش و تعمیرات صوتی و تصویری (موبایل و دوربین و کامپیوتر و تلویزیون و …) است.

خیابان جمهوری- کاماپرس

اجازه مغازه 18 متری جنب پاساژ شانزلیزه

اگر در کار لباس هستید. این مغازه راسته کار شماست! این مغازه در پاساژ حجت است و از امکانات آن می‌توان به داشتن آب، برق، گاز، تلفن،‌ سیستم سرمایشی کولر گازی و سیستم گرمایشی، سرویس بهداشتی، آسانسور و سرایداری مقیم اشاره کرد. مشاعات این مغازه بازسازی شده و دوربین مدار بسته هم دارد. این مغازه را می‌توان با ودیعه ۲۰۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه ۱۰ میلیون تومان اجاره کرد.

پاساژ کویتی‌ها، گران اما بدون ضرر!

پاساژ کویتی‌ها واقع در خیابان استانبول جمهوری واقع شده است. اجاره یک مغازه ۱۸ متری در پاساژ کویتی‌ها ماهیانه ۶۰ میلیون تومان آب می‌خورد. اما پاساژ کویتی‌ها پاخور خوبی دارد و می‌توان فروش خوبی داشت. این مغازه اتاق اضافه ندارد اما از نکات مثبت این مغازه می‌توان به نزدیک مترو بودن و داشتن لوکیشین خوب اشاره کرد. ودیعه این مغازه ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره آن ماهانه حدود 25 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

۱۸ متری خوش ساخت در جمهوری

چهارراه امیراکرم مرکز پوشاک در خیابان جمهوری است. یک مغازه ۱۸ متری بازسازی شده اول خیابان امیراکرم با سرقفلی لباس کودک بدون شک طرفداران زیادی دارد. به عنوان مثال، ودیعه یک مغازه با ویترین لباس کودک و دوربین مداربسته و اسپیلت و اتاق پرو و ۲۰۰ میلیون تومان است و صاحب ملک اجاره ماهانه ۳۰ میلیون تومان را هم خواهان است. این مغازه تلفن دارد و بر خیابان اصلی قرار گرفته است.

بازسازی شده دو نبش

یک مغازه ۱۶ متری در تقاطع جمهوری با اسکندری جنوبی برای اجاره آگهی شده است. این مغازه ۶ متر بالکن دارد و کاملا بازسازی شده است. به گفته مالک می‌شود روی قیمت اعلام شده کمی اغماض هم کرد. این مغازه مناسب مشاورین املاک و همچنین نمایشگاه اتومبیل است. در این آگهی آمده است که مالک این واحد را به مشاغل مختلف به استثناء پرنده فروشی اجاره می‌دهد. ودیعه ۳۵۰ میلیون و اجاره ماهانه ۳۲ میلیون تومانی هم برای این ملک درنظر گرفته شده است. این مغازه دارای آب، برق، گاز و تلفن است و  بر خیابان اصلی قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : املاک راداردیوارکیلید
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز