رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در استاد معین چقدر تمام می‌ شود؟

اجاره-خانه-استادمعین-کاماپرس
ژیوار

محله استاد معین  به عنوان یکی از محلات مرکزی تهران دسترسی خوبی به مناطق دیگر شهر دارد. از طرفی وجود ایستگاه مترو و بی‌آرتی در نزدیکی این محل باعث شده تا متقاضی برای سکونت در این منطقه بیشتر شود.

کاماپرس در این گزارش سعی دارد قیمت رهن و اجاره آپارتمان 100 متری در استاد معین را بررسی کند.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان 110 متری در استاد معین

در تقاطع خیابان هاشمی و بلوار استاد معین خانه‌ی 110 متری با دو اتاق خواب اجاره داده می‌شود. این واحد تازه ساز در طبقه چهارم ساختمانی با نمای سنگ قرار دارد. این آپارتمان با امکانات کامل مانند؛ گاز رومیزی، پکیچ گرامیشی و سرمایشی، کفپوش سرامیک و طراحی مدرن داخلی، یک میلیارد و 100 میلیون رهن کامل داده می‌شود. از مزیت‌های مهم این ساختمان می‌توان به دسترسی راحت محلی اشاره کرد.

ماهی 16 میلیون برای اجاره آپارتمان 102 متری

آپارتمانی 102 متری با دو اتاق خواب، در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه‌ی بدون آسانسور برای رهن و اجاره آگهی شده است. این خانه‌ی هشت سال ساخت دارای انباری و پارکینگ، در کوچه‌ای دنج واقع شده است. البته به دلیل نبود آسانسور در این ساختمان، مناسب افراد سالمند نخواهد بود. چنین خانه‌ای را می‌توان با 300 میلیون پول پیش و ماهی 16 میلیون تومان اجاره کرد.

جاره-خانه-استادمعین-کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید

قیمت رهن و اجاره آپارتمان دو خوابه در استاد معین

نزدیک به بلوار استاد معین خانه‌ی 95 متری دیگری با دو اتاق خواب برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ی نوساز با طراحی مدرن، فضای دلبازی در خانه ایجاد کرده است. این واحد در طبقه سوم از پنچم ساختمان، دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است که مناسب یک خانواده با تعداد متوسط خواهد بود. چنین ملکی را می‌توان با 500 میلیون ودیعه و 16 میلیون تومان ماهانه، اجاره کرد.

قیمت اجاره خانه‌ کلیدنخورده در تهران

در ابتدای خیابان دامپزشکی، بعضی از واحدهای ساختمانی چهار طبقه و کلید نخورده برای اجاره آگهی شده است. این واحد 96 متری در طبقه دوم این آپارتمان قرار دارد و دارای دو اتاق خواب، آسانسور، انباری و پارکینگ است. این خانه با یک میلیارد و 200 میلیون تومان رهن کامل داده می‌شود.

آپارتمانی دلباز با دو اتاق خواب در همین منطقه اجاره داده می‌شود. این خانه‌ی 100 متری آسانسور و پارکینگ دارد ولی فاقد انباری است. این واحد دو سال ساخت، در طبقه آخر یک ساختمان پنچ طبقه قرار دارد. چنین ملکی را می‌توان با ودیعه 600 میلیون و ماهی 10 میلیون تومان اجاره کرد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان نوساز در استاد معین

در بین سایت‌های اجاره خانه، واحدی 110 متری، تازه ساز برای رهن کامل اجاره شده است. این خانه‌ با دو اتاق خواب در طبقه همکف ساختمانی چهار طبقه در خیابان طوس قرار دارد. چنین خانه‌ای با دارا بودن آسانسور، پارکینگ و انباری را می‌توان با یک میلیارد و 300 میلیون تومان رهن کامل کرد.

خانه‌ای دیگر در همین منطقه، با مساحت 104 متر و دو اتاق خواب، برای اجاره آگهی شده است. این آپارتمان ده سال ساخت در طبقه آخر از ششم قرار دارد که همین باعث شده تا نور کافی وارد خانه شود. برای اجاره چنین خانه‌ای با دارا بودن انباری، پارکینگ و آسانسور 750 میلیون تومان ودیعه و 4 میلیون تومان ماهانه تعیین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز