اجاره آپارتمان 60 تا 90 متری در محدوده انقلاب چقدر بودجه می‌ خواهد؟

ژیوار

میدان انقلاب و محلات اطراف آن که شامل خیابان کارگر شمالی و جنوبی، جمالزاده قریب، 12 فروردین، 16 آذر و جمهوری می‌شود از محلات مرکزی و قدیمی تهران هستند. دسترسی راحت از هرکجای تهران و وجود امکانات شهری مثل مترو، اتوبوس‌های سریع‌السیر(بی آر تی) و تاکسی باعث شده این منطقه برای بسیاری از ساکنان تهران خصوصا افرادی که محل کار آنها در مناطق مرکزی تهران است، یک گزینه ایده آل و دوست داشتنی باشد. موضوع دیگری که خیابان انقلاب را تبدیل به محله‌ای دلخواه می‌کند نزدیکی به دانشگاه‌های مطرح کشور از جمله دانشگاه تهران، پلی تکنیک و شریف است.

کاماپرس در این گزارش، قیمت روز آپارتمان برای رهن و اجاره در محله انقلاب را بررسی می‌کند.

رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در محدوده میدان انقلاب

*یک واحد 4 سال ساخت 60 متری، در طبقه پنجم با آسانسور و پارکینگ که تقریبا نیمه مبله محسوب می‌شود از جمله آپارتمان‌های این منطقه است. برای این واحد 250 میلیون به عنوان رهن و 22 میلیون اجاره ماهانه تعیین شده است.

*گزینه بعدی یک واحد 62 متری 17 سال ساخت در خیابان انقلاب که طبقه سوم است و هیچ آپشن خاصی جز آسانسور ندارد، 100 میلیون رهن و 18 میلیون اجاره قیمت گذاری شده است. البته به گفته مالک این واحد گزینه خوبی برای هوم آفیس شدن و زندگی مجردی است.

دریان سفر امید

رهن و اجاره واحدهای 70 متری در محدوده میدان انقلاب

*برای رهن یک خانه 76 متری، 18 سال ساخت با دو اتاق خواب، در خیابان کارگر شمالی باید مبلغ 800 میلیون تومان داشته باشید. البته اگر بتوانید روزی چند بار از 3 طبقه بالا و پایین بروید چرا که این ساختمان آسانسور ندارد. این واحد بازسازی شده، یک بالکن بزرگ دارد و دسترسی آن به مترو و بی‌آرتی حدود 4 دقیقه است.

*همچنین یک آپارتمان 70 متری و یک خوابه در خیابان جمالزاده شمالی، با مبلغ 400 میلیون تومان رهن و ماهانه 15 تومان اجاره، قیمت گذاری شده است. این واحد پارکینگ ندارد، به مجردها هم اجاره داده نمی‌شود و 10 سال از ساختش می‌گذرد.

*در همین منطقه می توانید یک خانه 8 سال ساخت 2 خوابه که به گفته مالک تمیز ومرتب است و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد را با مبلغ 900 میلیون تومان به صورت کامل رهن کنید. این خانه دسترسی خوبی به مترو بی‌آرتی دارد و طبقه پنجم است.

رهن و اجاره واحدهای 90 متر به بالا در محدوده میدان انقلاب

*یکی دیگر از آپارتمان‌های نوساز دو خوابه در محدوده انقلاب با مبلغ یک میلیارد تومان اجاره داده می‌شود. این واحد پارکینگ و انباری ندارد اما به گفته مالک مبلغ رهن و اجاره هنگام بستن قرارداد قابل تغییر است.

*در محدوده میدان انقلاب یک آپارتمان 100 متری با 150 میلیون تومان ودیعه و اجاره 25 میلیون تومانی قابل اجاره است. این خانه مبله فقط یک ساله و فقط به خانواده اجاره می‌شود. البته قرارداد این واحد بعد از یک سال قابل تمدید نیست.

*در آخر اگر به خانه‌های بزرگ علاقه دارید برای اجاره این واحد 150 متری در خیابان 12 فروردین باید یک میلیارد و 450 هزار تومان ودیعه بپردازید. این آپارتمان آسانسور نداشته اما پارکینگ و انباری دارد و برای چندین سال قابل تمدید است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورمسکن صدف
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز