رهن و اجاره آپارتمان نقلی در جمهوری چقدر بودجه می خواهد؟

اجاره جمهوری_کاماپرس
ژیوار

خیابان جمهوری به عنوان شاهرگ اصلی خرید و فروش و بورس کالاهای صوتی تصویری در تهران شناخته می‌شود. بنابراین رهن و اجاره آپارتمان‌های کوچک و نقلی در این منطقه از تقاضای بالایی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش، جدیدترین قیمت‌ رهن و اجاره آپارتمان نقلی در خیابان جمهوری را بررسی کرده است.

*یک واحد 60 متری که در جمهوری محدوده مترو نواب، با یک اتاق‌خواب در سال 1390 ساخته شده، قابل رهن با 300 میلیون و ماهی 6 میلیون اجاره است.زاز مشکلات این واحد نداشتن آسانسور  است.زبرای افرادی که سن بالاتری دارند این واحد در طبقه سوم پیشنهاد نمی‌شود. همچنین این ملک برای کسانی که ماشین ندارند گزینه خوبی نیست چون فاقد پارکینگ است.

*در خیابان گلشن جمهوری، یک آپارتمان جمع و جور و کوچک با متراژ 50 متر را می‌توان با 600 میلیون رهن کامل کرد. این واحد تک خواب و مناسب زوج است. واحد در طبقه چهارم با آسانسور واقع شده و پارکینگ و انباری هم دارد. البته در اگهی ذکر شده که قیمت رهن قابل تبدیل به 200 میلیون رهن و ماهی 12 میلیون تومان است.

*شما می‌توانید یک‌ آپارتمان 58 متری در خیابان اوستا را با ماهی 10 میلیون تومان اجاره کنید. این خانه‌ی به نسبت قدیمی امکاناتی چون پارکینگ و آسانسور و انباری ندارد. پول ودیعه این آپارتمان 200 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

*آپارتمانی 45 متری در خیابان گلشن جمهوری که سال 1383ساخته شده را می‌توان با 100 میلیون تومان رهن و ماهی 300 هزار تومان اجاره کرد. واحد مذکور یک خوابه است و آسانسور ندارد. پارکینگ و انباری در سند ملک ذکر شده و خود ملک در طبقه دوم ساختمان قرار دارد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی در جمهوری

*قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی 50 متری در این منطقه 600 میلیون تومان رهن کامل عنوان شده است. این واحد ساخت سال 1388 در طبقه همکف ساختمان واقع شده ولی پارکینگ و انباری دارد. به دلیل نزدیکی ملک به خط 2 و 7 مترو وسایل نقلیه هم در دسترس ساکنین است.

*در خیابان اسکندری کلهر یک واحد آپارتمان 50 متری یک‌خوابه را می‌توانید با 600 میلیون تومان رهن و ماهی 100 هزار تومان اجاره کنید. این واحد فاقد پارکینگ است ولی  انباری دارد. آپارتمان در طبقه 3 واقع شده که به دلیل داشتن آسانسور مورد مناسبی است. این ملک ساخته سال 1380 است.

اجاره جهموری_کاماپرس

* قیمت رهن و اجاره آپارتمان نقلی قدیمی ساخت سال 1385 البته با بازسازی کامل 500 میلیون عنوان شده است. این واحد در طبقه سوم بوده و پارکینگ و انباری هم ندارد.

*یک آپارتمان 60 متری در تقاطع باستان جمهوری که ساخت سال 1387 است، با ماهی 12 میلیون تومان و ودیعه 200 میلیون تومانی در اختیار شما قرار می گیرد. این واحد هم نیاز به آسانسور ندارد چون طبقه اول روی همکف قرار گرفته ولی پارکینگ و انباری هم ندارد.

*آپارتمانی کوچک با  43 متر بنا در خیابان اوستا جمهوری، ساخت سال 1383 قابل اجاره با 100 میلیون تومان ودیعه و ماهی 9 میلیون تومان است.این واحد فاقد آسانسور و در طبقه 4 واقع شده است.

*یک آپارتمان ساخته شده در سال 1382 که 55 متر بنا دارد واقع در خیابان جمهوری، 300میلیون ودیعه و ماهی 5 میلیون و 500 هزار تومان پول می‌خواهد. این واحد در چهارمین طبقه ساختمان بدون آسانسور واقع شده و انباری هم ندارد.

یک آگهی دیگر برای واحدی 45 متری یک خوابه در خیابان پاستور به قیمت 450 میلیون تومان رهن کامل ثبت شده است. این واحد طبقه اول است و نیاز به آسانسور ندارد. اگر ماشین هم نداشته باشید چون پارکینگ ندارد گزینه مناسبی است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوار
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز