رهن آپارتمان نقلی در بندرانزلی چند ؟

بندرانزلی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بندرانزلی به دلیل موقعیت خاص‌اش در استان گیلان و همچنین مهم‌بودنش به‌دلیل شرایط اقتصادی و تجاری در شمال کشور، به منطقه‌ای خاص برای سکونت تبدیل شده است. این بندر که مرکز شهرستان انزلی است و در غرب استان گیلان قرار دارد، از شمال به دریای خزر و از جنوب به صومعه‌سرا و شهر رشت می‌رسد و پرجمعیت شهر استان گیلان بعد از رشت است.

برای رهن و اجاره خانه‌ای نقلی با متراژی بین ۵۰ تا ۹۰ متر در بندرانزلی باید مبلغی مابین ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون برای ودیعه سالانه و حدود ۴ تا ۵ میلیون تومان برای اجاره ماهانه کنار بگذارید.  

کاماپرس در این گزارش تعدادی از نرخ رهن و اجاره آپارتمان نقلی در بندرانزلی را بررسی می‌کند.

رهن آپارتمان تا ۲۰۰ میلیون تومان در بندرانزلی

 اجاره ماهانه یک واحد آپارتمان ۷۵ متری با دو اتاق خواب و ساخت سال ۹۵ که روبه‌روی انزل مال واقع شده، ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. ودیعه این واحد آپارتمانی نیز ۱۵۰ میلیون تومان است.  

همچنین اجاره یک واحد ۸۰ متری 10 سال ساخت با دو اتق خواب، ماهانه ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ودیعه سالانه آن ۱۷۰ میلیون تومان است. این واحد دارای کمد و  کابینت ام‌دی‌اف و اجاق گاز رومیزی است؛ اما اقد پارکینگ و آسانسور است  و فقط انباری دارد.

بیشتر بخوانید

رهن آپارتمان تا ۳۰۰ میلیون در بندرانزلی

 اجاره یک واحد ۶۵ متری یک خوابه ساخت ۸۶ در محله پاسداران با ویو دریا، ماهانه ۶ میلیون تومان و ودیعه لازم برای رهن آن، سالانه ۲۰۰ میلیون تومان است. این واحد آپارتمانی با اینکه در طبقه چهارم قرار دارد، فاقد آسانسور اما پارکینگ و انباری دارد. شومینه، اسپیلیت و آیفون تصویری هم از دیگر امکانات این واحد آپارتمانی است. همچنین مستأجر می‌تواند در صورت تمایل این واحد را با مبلغ ودیعه ۶۰۰ میلیون تومان به صورت مبله (لباسشویی، فرش، گاز، بخاری، میز صندلی و تلویزیون) نیز رهن کامل کند.

مبلغ مورد نیاز برای اجاره یک واحد ۷۵ متری دو اتاق خوابه در محله تاکسیرانی بندرانزلی ماهانه یک میلیون تومان و ودیعه سالانه هم ۳۰۰ میلیون تومان است. البته این مبلغ اجاره و ودیعه قابل تبدیل است تا جایی که مستأجر می‌تواند به جای ۳۰۰ میلیون، ۳۵۰ میلیون تومان برای اجاره پرداخت و در عوض واحد را رهن کامل کند. از جمله امکانات این واحد می‌توان به هود، گاز رومیزی و پکیج گرمایشی اشاره کرد. همچنین این واحد دارای آسانسور و پارکینگ اختصاصی نیز هست اما انباری ندارد. 

بندرانزلی - کاماپرس

رهن آپارتمان تا ۴۰۰ میلیون در بندرانزلی

اجاره یک واحد آپارتمان ۷۵ متری با دو اتاق خواب و ساخت سال ۹۶ ماهانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ودیعه آن سالانه ۴۰۰ میلیون تومان است. از امکانات این واحد آپارتمانی که در خیابان آذربایجان بندرانزلی واقع شده، می‌توان به انباری، آسانسور، پارکینگ، پکیج اسپیلیت و شوفاژ، هود، گاز رومیزی و کابینت ام‌دی‌اف اشاره کرد.

ودیعه لازم برای رهن کامل یک واحد ۸۷ متری در غازیان خیابان معلم بندرانزلی، سالانه ۳۸۰ میلیون تومان است. این واحد آپارتمانی دو اتاق خوابه دارای انباری، آسانسور و پارکینگ هم هست و انباری و تراس هم دارد. از دیگر امکانات این آپارتمان می‌توان به گاز رومیزی، هود لمسی، کابینت ام‌دی‌اف، سیستم گرمایشی ‌و پکیج رادیاتور، آیفون تصویری، سیستم سرمایشی و اسپیلیت  اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید

روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز