رنو 5 جدید تابستان 2024 از راه می رسد

ژیوار

کانسپت بسیار دلنشین رنو 5 جدید در سال 2021 رونمایی شد و همگان در انتظار دیدن نسخه تولید شده آن در خیابان ها هستند. مدل نهایی رنو 5 جدید در نمایشگاه خودرو ژنو 2024 حضوری چشمگیر خواهد داشت و فروش این خودرو از تابستان همان سال آغاز خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، رنو 5 جدید یک خودرو تمام برقی است که با قیمت پایه 25 هزار یورو در بازار اروپا عرضه می شود و به رقابت با خودروهایی مانند مینی کوپر جدید و پژو E-208 می پردازد.

در واقع، رنو 5 احیاء شده جدید نمایانگر آغاز عصر جدیدی در برند رنو است و خودرویی است که میراث دار گذشته است و در آینده می تواند یک خودرو کلاسیک به شمار بیاید. آن طور که پیداست کمپانی رنو نسخه نهایی و تولید شده آن را بسیار شبیه به کانسپتی که در سال 2021 معرفی شد ساخته است که یک خودرو جمع و جور و پنج در است.

دریان سفر امید

رنو 5 جدید نخستین خودرویی است که مبتنی بر پلتفرم CMF-B EV رنو-نیسان ساخته می شود. این پلتفرم به طور خاص برای خودروهای برقی کوچک طراحی شده است و قرار است از آن در رنو توینگو و نیسان میکرا جدید نیز استفاده بشود.

کمپانی رنو مدعی است رنو 5 جدید با بهره مندی از یک باتری 52 کیلوواتی می تواند با یک بار شارژ مسافتی برابر با 400 کیلومتر را بپیماید. رنو 5 جدید قرار است قیمت مناسبی داشته باشد و از کیفیت سواری خوبی نیز برخوردار باشد، به همین خاطر مانند رنو کلیو از سیستم تعلیقی بسیار پیشرفته بهره می برد که سواری نرم و باکیفیتی برای سرنشینان به ارمغان می آورد و نشان خواهد داد کیفیت سواری یک سوپرمینی برقی چگونه می تواند باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : رنو
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “رنو 5 جدید تابستان 2024 از راه می رسد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان