رفتار عجیب برد پیت در مقابل آنجلینا جولی

ژیوار

آنجلینا و برد پیت در ۵ سال گذشته درگیر دعواهای حقوقی پس از جدایی بوده‌اند. اخیرا فاش شد، برد پیت که به زودی ۶۰ ساله می‌شود، در فرآیندهای قانونی مانند یک بچه لجباز رفتار کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، این دو که زمانی محبوب‌ترین زوج هالیوود شناخته می‌شدند و فرزندان زیادی با هم داشتند در سال ۲۰۱۹ به دلیل اختلاف آشتی ناپذیر از هم جدا شدند اما ماجرا در این نقطه خاتمه پیدا نکرد.

بیشتر بخوانید:

این زوج سابق، در سال ۲۰۰۸ یک قلعه قدیمی در قلب تاکستان شهر پروانس فرانسه را به قیمت ۲۸ میلیون دلار خریداری کردند. بنابراین این ملک به طور مساوی متعلق به هر دوی آن‌هاست، اما اسناد فاش شده اثبات می‌کنند پیت از آن به‌عنوان ابزاری برای انتقام استفاده می‌کند.

دریان سفر امید

وکلای جولی، او را متهم به هدر دادن میلیون‌ها دلار برای پروژه‌های خودسرانه کرده و اظهار داشتند این هنرمند تنها توهم تجارت دارد و از مفهوم سنتی یک «تاک دار» به دور است.

به‌نظر می‌رسد علت رفتارهای پیت، واگذاری سهم آنجلینا به یک سرمایه‌گذار روس در سال ۲۰۲۱ باشد. چرا که این زوج قبلا توافق کرده بودند بدون رضایت طرف مقابل فروش انجام ندهند.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “رفتار عجیب برد پیت در مقابل آنجلینا جولی

  1. maryambakhshi گفته:

    الان برد پیت چطوری سهم آنجلینا رو واگذار کرده وقتی بدون تایید طرف مقابل نمیشه این کار رو کرد خیر نبینه که به سهم این دختر هم چشم داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز