رشد قیمتی بیت کوین و سوددهی قابل توجه آن

ژیوار

بیت کوین بار دیگر سقوط قیمتی را تجربه کرد و 108 دلار نسبت به دیروز کاهش قیمتی داشت. با این حساب قیمت بیت کوین به 60 هزار و 689 دلار رسید. به هر حال بیت کوین با رشد قیمتی که طی یک هفته گذشته داشت سود زیادی را به دارندگان خود منتقل کرد.

به گزارش کاماپرس، یکی از شرکت‌هایی که از این افزایش قیمتی سود عمده‌ای به دست آورد، «تسلا» بود. بیت کوین‌هایی که شرکت تسلا در ماه ژانویه به میزان  1.5 میلیارد دلار خریداری کرده بود، پس از رشد اخیر قیمتی این رمزارز تقریبا 2.5 میلیارد دلار شد. پیش از این هم تسلا توانسته بود به صورت موقت ارزش سرمایه گذاری خود را در بیت کوین به یک میلیارد دلار برساند. این اتفاق در ماه مارس روی داده بود.

رشد زیاد هش ریت بیت کوین

طبق اطلاعات موجود قیمت بیت کوین در یک ماه اخیر تقریبا 23 درصد رشد داشته و معامله گران امیدوارند که این افزایش همچنان ادامه داشته باشد. پس از آغاز سرکوب ارزهای دیجیتال توسط دولت چین که در ماه مه اتفاق افتاد، بیت کوین در ماه ژوئیه اثر آن شرایط را کاملا دریافت کرد و به پایین‌ترین سطح قیمتی خود طی یک سال اخیر رسد. در واقع این کاهش قیمتی به دلیل تعداد زیاد ماینرهای فعال در چین و تقبل بخش عمده‌ای از قدرت هش استخراج توسط آن‌ها اتفاق افتاد. اما ماینرهای چینی دست به کار شدند و برای ادامه فعالیت خود به کشورهای دیگر مهاجرت کردند.

دریان سفر امید

همین امر سبب رشد مجدد هش ریت بیت کوین از بعد ماه ژوئیه شد و قیمت این رمزارز به تدریج بالا رفت. اکنون هم این ارز دیجیتال در محدوده سطوح ثبت شده خود در ابتدای سال 2021 قرار دارد.

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز