رشد دوباره نرخ سکه و افزایش حساسیت های معامله گران / قیمت روز 24 مهر

ژیوار

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به روز قبل 14 هزار و 800 تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 357 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با دیروز 60 تومان بالا رفت و در محدوده 15 میلیون و 33 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نیز همراه با قیمت دلار افزایشی شد و بازار طلا و سکه را به جلو راند. نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز پیش 2.8 درصد بیشتر شد و به مرز هزار و 645 دلاری رسید. با وجود اینکه این موارد باعث رشد قیمت طلا و سکه شده اما معامله گران تازه وارد باید به شدت دقت کنند. در حال حاضر ارزش ذاتی سکه کم شده و حباب این فلزگرانبها به سطح بی‌سابقه‌ای رسیده است. شاید همین مسئله سد راه افزایش نرخ سکه شود و قیمت این فلزگرانبها عقب نشینی کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نرخ سکه در چه صورت کمتر خواهد شد؟

امروز نرخ نیم سکه نسبت به روز گذشته 0.42 درصد بیشتر شد و در مرز 8 میلیون و 235 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت ربع سکه نیز در مقایسه با روز قبل 0.38 درصد بالاتر رفت و به محدوده 5 میلیون و 220 هزار تومانی دست پیدا کرد. نرخ سکه گرمی هم نسبت به دیروز 0.32 درصد بالاتر رفت و در مرز 3 میلیون و 60 هزار تومانی توقف داشت.

در صورتی که به هر دلیلی نرخ دلار و اونس کاهش پیدا کند احتمال عقب نشینی مجددا قیمت سکه دور از انتظار نخواهد بود. با این حال به نظر فعالان نرخ سکه به راحتی از کانال 14 میلیون و 800 هزار تومانی پایین نمی‌رود و در این محدوده قیمتی مقاومت سنگینی خواهد داشت.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز