رزرو اینترنتی ارزان ترین بلیط مشهد برای هفته دوم تیر

مشهد_کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

مشهد به دلیل وجود حرم امام رضا(ع) در این شهر به عنوان پایتخت مذهبی ایران شناخته می‌شود. علاوه بر اماکن مذهبی و آرامگاه‌ها، جاذبه‌های گردشگری تاریخی و طبیعی زیادی در این شهر وجود دارد. جاذبه‌هایی مثل کوه سنگی، آرامگاه فردوسی، دریاچه چشمه سبز و…که هرسال گردشگران و مسافران بیشماری را جذب می‌کند.

به گزارش کاماپرس، وسایل ‌نقلیه زیادی مانند هواپیما، قطار یا اتوبوس برای سفر به این شهر وجود دارد که اشخاص با توجه ‌به نیاز خود می‌توانند هریک از آن‌ها را انتخاب می‌کنند. در این گزارش نحوه رزرو اینترتی بلیط انواع وسایا نقلیه به مشهد بررسی شده است.

بیشتر بخوانید:

راه های سفر به مشهد

سفر با اتوبوس

افراد زیادی این وسیله را به دلیل ارزان و دسترس‌تر بودن برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند. اتوبوس مزایای زیادی از قبیل صندلی‌های راحت، امکان تماشای مناظر طبیعی، بلیط ارزان، توقف‌های متعدد و… دارد. با پرداخت هزینه کمتر می‌توانید بلیط اتوبوس را خریداری کنید.

مشهد_کاماپرس

اتوبوس‌های VIP نسبت به دیگر اتوبوس‌ها امکانات بیشتر و بهتری دارند. صندلی‌های این نوع اتوبوس‌ بسیار راحت است و در سفرهای طولانی مدت شما را خسته نخواهد کرد و می‌توانید روی آن‌ها استراحت کنید.  از دیگر ویژگی‌های این اتوبوس‌ها، وجود آبسرد کن است. یخچال کوچکی وسط اتوبوس VIP تعبیه‌شده است که در آن بطری‌های آب‌معدنی قرار می‌گیرد و مسافران می‌توانند بدون پرداخت هزینه از آن‌ها استفاده کنند. فاصله صندلی‌ها در این اتوبوس‌ها زیاد است و همین موضوع باعث شده فضای بهتر و حریم خصوصی بیشتری برای سرنشینان فراهم شود.

*بلیط اتوبوس برای شنبه 9 تیر که ساعت 8 شب از تهران حرکت می‌کند و 8 صبح به مشهد می‌رسد 400 هزار تومان قیمت دارد. این اتووبوس VIP است و صندلی‌های آن تخت شو هستند.

سفر با قطار

خرید بلیط قطار یکی از راحت‌ترین و به‌صرفه‌ترین روش‌ها برای سفر است و کمک می‌کند به‌راحتی زمان سفرتان را برنامه‌ریزی کنید و بدون نگرانی درمورد ترافیک و امنیت مسیر، راهی سفر شوید.

امروزه، امکان خرید اینترنتی بلیط قطار فراهم‌شده است که مزایای بسیاری دارد؛ از این طریق می‌توانید تعداد صندلی‌های خالی هر قطار را ببینید یا بلیط ویژه خواهران، برادران را انتخاب کنید.

*قطار نور الرضا که 9 تیر ماه ساعت 23 و 50 دقیقه تهران را ترک می کند و ساعت 10 و 55 دقیقه صبح به مشهد می‌رسد؛ کوپه 4 نفره این قطار برای هر نفر 792 هزار تومان قیمت دارد که از سایت سفر مارکت می‌توانید به صورت آنلاین خرید کنید.

مشهد_کاماپرس

*قطار فدک که ساعت 23 و 25 دقیقه همان روز تهران را به مقصد مشهد ترک می‌کند با پذیرایی صبحانه در یک کوپه 4 نفره 788 هزار تومان قیمت دارد و ساعت 10 و 20 دقیقه صبح به مشهد می‌رسد.

سفر با هواپیما

کسانی که قصد تهیه بلیط هوایی مشهد را دارند باید بدانند که بلیط مشهد انواع مختلفی دارد. برای نمونه خرید بلیط رفت‌وبرگشت مشهد به شما کمک می‌کند در یک فرایند خرید، بخش رفت‌وآمد را از برنامه‌ریزی سفر خودتان کنار بگذارید.

بلیط دقیقه ۹۰ مشهد نوع دیگری از بلیط مشهد است که طرفداران بسیاری دارد. افراد زیادی هستند که چمدانشان را بسته‌اند و آماده‌اند تا با یک بلیط دقیقه ۹۰ مشهد سریع و ارزان خود را به این شهر زیبا برسانند.

مشهد_کاماپرس

ارزان ترین بلیط اینترنتی برای هفته دوم تیرماه روز 11 ام به مقصد مشهد پرواز کاسپین است که ساعت 11 شب از تهران حرکت می‌کند و ساعت 1 و 15 دقیقه بامداد به مشهد می‌رسد. این بلیط را از سایت سفر مارکت می توانید با قیمت 1 میلیون و 515 هزار تومان تهیه کنید. نرخ بلیط در این روز تا 4 میلیون و 800 هزار تومان بالا می‌رود.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرمارکتعلی بابا
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز