راه کارهای خالی کردن فضای ایکلود

ایکلود - کاماپرس
ژیوار

فضای ذخیره سازی ابری تلفن همراه اپل که با نام آیکلود شناخته می‌شود، یک برنامه کاربردی و مهم است که از طریق خرید اپل آیدی در دسترس خواهد بود. کاربران این برنامه باید همواره اطلاعات آی کلود را مدیریت کنند تا با پیام پر شدن آن مواجه نشوند؛ در غیر این صورت مجبور به پاکسازی یا حتی نصب دوباره این برنامه خواهند بود.

کاماپرس در این گزارش روش‌­های خالی کردن فضای آیکلود را شرح داده است.

چطور فضای آیکلود را سبک کنیم؟

آیکلود یک سرویس کاربردی برای کاربران محصولات اپل است تا در هر زمان و مکانی، بدون نیاز به دسترسی دیوایس، اطلاعات مورد نیازشان را جست و جو کنند. کاربران به منظور دسترسی به سرویس مذکور باید از طریق دیوایس‌های اپل یا وبسایت اصلی آیکلود اقدام کنند. برای فعال­سازی این سرویس باید پس از خرید اپل آیدی وارد آن شد. بعد از فعال­سازی آیکلود، هر تعداد برنامه‌ در گوشی اپل فعال شود، اطلاعاتش در این بخش ذخیره خواهد شد. علاوه بر ذخیره سازی اطلاعات برنامه‌های مختلف، امکان همگام سازی رسانه‌ها و ردیابی آنلاین گوشی با آی کلود نیز وجود دارد.

آیکلود فقط پنج گیگابایت ظرفیت دارد و در صورتی که برنامه‌های گوشی اپل یا عکس و فیلم‌ها زیاد شود، فضای این بخش اشغال می­‌شود و امکان آپلود برنامه جدید و استفاده از قابلیت‌های آیکلود وجود نخواهد داشت. در صورت مدیریت نکردن فضای آیکلود، کاربر به طور مداوم با پیام پر شدن فضای آن مواجه خواهد شد. در چنین حالتی به چند طریق امکان خالی سازی فضای آیکلود وجود دارد که در ادامه توضیح داده شده است.

حذف فایل‌های بکاپ قدیمی: اولین روش برای مدیریت فضای آیکلود، مراجعه به تنظیمات گوشی و ورود به بخش آیکلود است. در این بخش یک نمودار میله‌ای وجود دارد که فضای اشغال شده در آیکلود را توسط هر برنامه نشان می‌دهد. از این طریق می‌توان فهمید کدام برنامه بیشترین فضای آیکلود را اشغال کرده و پاک کردن کدام بخش بهتر است.

دریان سفر امید

حذف پیام‌های قدیمی: گاهی وجود پیام‌های زیاد و مربوط به چند سال پیش، فضای زیادی از آیکلود را اشغال می­‌کند. در چنین حالتی مراجعه به بخش پیام‌ها و پاک کردن پیام‌های غیرضروری و بسیار قدیمی، به خالی شدن فضای آی کلود کمک می‌کند.

حذف عکس و فیلم اضافی: معمولا بیشترین حجم فضای آیکلود را تصاویر و ویدیوها می‌گیرند. در چنین حالتی بهتر است به گزینه فوتو یا ویدیو گوشی اپل مراجعه و با حذف آنها تا حدی به سبک شدن آیکلود کمک کرد.

حذف ایمیل­‌های اضافی: گاهی پیش می‌آید که ایمیل‌های چندین سال پیش کاربر به صورت خودکار روی آیکلود ذخیره شده و فضای زیادی از آن اشغال کرده است. در چنین حالتی با حذف ایمیل‌ها می‌توان به سبک شدن فضای آیکلود کمک کرد.

حذف و نصب مجدد آیکلود: در صورتی که با روش‌های مذکور همچنان کاربر با پیام پر بودن فضای آیکلود مواجه شد، بهتر است این برنامه را پاک کرده و مجددا از طریق اپل آیدی آن را نصب کند. نصب دوباره آیکلود نیز تنها از طریق اپل آیدی امکان­‌پذیر است. برای ورود به اپل آیدی نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور است؛ در غیر این صورت بهتر است که با خرید اپل آیدی از یک درگاه معتبر این مشکل را برطرف کرد.

اکلود - کاماپرس

مرایای خرید اپل آیدی از «آریاپی»

افرادی که ساکن ایران و خواهان خرید اپل آیدی برای استفاده از آیکلود هستند، می‌توانند به درگاه آریاپی به نشانی https://www.ariapay.me مراجعه کنند. آریاپی به دلیل اعتبار کافی و داشتن متخصصان کاربلد توانسته به خوبی این خدمت را به مشتریان ارائه دهد. علی رغم تحریم‌ها، این مجموعه روشی را به کار بسته تا اپل آیدی به روش معتبر در اختیار متقاضی قرار گیرد. آریاپی از تمامی کشورها اپل آیدی معتبر را به کاربران عرضه می‌کند. تمامی اپل آیدی‌های این درگاه وریفای هستند و سوالات امنیتی نیز دارند. همچنین در صورت نیاز، امکان شارژ اپل آیدی توسط گیفت کارت تهیه شده از این مجموعه موجود است.

علاوه بر امکان خرید اپل آیدی از طریق آریاپی، می‌توان برای ویزاکارت، مسترکارت، خرید شماره مجازی اپل آیدی و موارد مشابه نیز از این درگاه اقدام کرد. علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز