راهکارهای عماد چابک برای ماندگاری در دنیای دیجیتال

عماد چابک
ژیوار

رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» از دهم شهریور ماه آغاز شد و تا هفدهم ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، عماد چابک در سومین روز این رویداد به مدت 90 دقیقه درباره برندسازی و خلق هویت سخنرانی کرد. عماد چابک ضمن تاکید بر اهمیت خلق هویت قدرتمند برای ماندگاری در دنیای دیجیتال، گفت: در این وبینار به نمونه های موردی اشاره شد که کسب و کارهای کوچک و متوسط از آنها برای رشد و ارتقاء برند استفاده می‌کنند. برخی از نکات به صورت تئوری بیان می شوند و برخی دیگر قابلیت اجرای عملی دارند.

چابک در ادامه افزود: منابعی که پیشنهاد داده شدند، بر اساس ترندهای روز دنیا هستند. منابعی مانند هاب اسپات آکادمی (HubSot Academy) و یوتیوب که سوال کاربران به بهترین شیوه پاسخ می‌دهند.

چابک ادامه داد: آنچه بیش از هر چیز روند دیجیتال مارکتینگ را متحول می‌کند، هوش مصنوعی است. در واقع ادغام هوش مصنوعی با ابزارهای دیگری که دیجیتال مارکترها استفاده می‌کنند، راه موثری برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ خواهد بود. به بیان دیگر، استفاده بهینه از ابزارهای هوش مصنوعی در کنار ابزارهای قدیمی و ادغام آنها با یکدیگر کاری است که باید در دنیای دیجیتال مارکتینگ انجام شود.

طوفان تابستانی محتوا و سئو

دریان سفر امید

در رویداد «طوفان تابستانی محتوا و سئو 1403» کارشناسانی از جمله پارسا کاکویی، حامی غفاری، مهسا خورشیدی، عادل طالبی، علی حسینی، ندا خالقی، کارن آهنگری، ابراهیم حنفی، عماد چابک ، محسن طاووسی ، فریده فشکی و تقی مولوی به ارائه سخنرانی می‌پردازند.

انتهای پیام

 

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز