راهکارهایی برای افزایش سرعت لپ تاپ

افزایش سرعت لپ تاپ-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه دریافت خدمات به صورت اینترنتی باعث شده که مردم برای خرید محصولات مورد نیاز خود دیگر مجبور نباشند زمان زیادی را در خیابان‌ها و فروشگاه‌های مختلف تلف کنند. به عنوان مثال، متقاضیان خرید لوازم الکترونیکی مثل لپ تاپ یا محصولات جانبی آن کافی است با مراجعه به فروشگاه‌­های اینترنتی معتبر از جمله “فروشگاه اینترنتی آداک”، با چند کلیک ساده محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گزارش کاماپرس، گسترش اینترنت و اینترنتی شدن اغلب کارها اعم از امور روزمره تا کارهای اداری و خدماتی، سبب شده که اغلب مردم به گوشی هوشمند و لپ تاپ نیاز پیدا کنند. خرید این نوع محصولات، به­ویژه لپ تاپ از طریق اینترنت به راحتی امکان پذیر است. گذشته از این محصولات، خرید لوازم جانبی آن‌ها نیز‌ از طریق مراجعه به مراکز معتبر مانند فروشگاه اینترنتی آداک امکان­‌پذیر است.

در این گزارش، نکات مهم پیش از خرید لپ تاپ و راه‌­های افزایش سرعت این دستگاه ارائه شده است.

پردازنده لپ تاپ

قلب لپ تاپ، پردازنده آن است، زیرا عملکرد لپ تاپ به نوعی به این قطعه مربوط می‌شود و به همین دلیل، توجه به نوع این قطعه و قدرت و توانایی آن برای اجرای امور مدنظر اهمیت زیادی دارد. معمولا پردازنده‌های دو هسته‌ای برای امور روزمره و کاربری عادی مناسب است و پردازنده سه و چهار هسته‌ای نیر گزینه مناسبی برای مهندسان و برنامه نویسان و دیگر مشاغل مشابه است که از لپ تاپ به صورت حرفه‌ای استفاده می­کنند. افرادی که لپ تاپ قدیمی دارند با ارتقا پردازنده می‌توانند سرعت آن را بالا ببرند. حتی برای لپ تاپ‌های جدید نیز می‌توان پردازنده‌های تازه خریداری کرد تا سرعت افزایش پیدا کند.  

افزایش سرعت لپ تاپ-کاماپرس

حافظه لپ تاپ

دیگر عامل مهم و مورد توجه در خرید لپ تاپ، حافظه داخلی و خارجی آن است. برخی از کاربران عمومی لپ تاپ، به حافظه زیادی برای انجام امور خود احتیاج دارند. همچنین افرادی که به منظور انجام امور حرفه‌ای از لپ تاپ استفاده می‌کنند، نیازمند لپ تاپی با حافظه داخلی بالا هستند. لپ تاپ‌ها در کل دارای رم 1 گیگابایت، 2 گیگابایت، 4 گیگابایت یا 8 گیگ بایت و بیشتر هستند. یکی از راه‌های افزایش سرعت لپ تاپ مدیریت حافظه آن است. در صورتی که حافظه لپ تاپ کم باشد، امکان خرید حافظه جانبی وجود دارد. همچنین از طریق پاک کردن برخی برنامه‌های غیرضروری می‌توان حافظه لپ تاپ را ارتقا داد و به افزایش سرعت آن کمک کرد.  

باتری لپ تاپ

افراد هنگام خرید لپ تاپ باید به دقت مشخصات باتری این محصول را بررسی کنند. معمولا در مشخصات باتری‌ها ظرفیت و تعداد سلول‌های آن درج شده است. در کل، ظرفیت باتری‌ها از 2000 میلی آمپر به بالا است. باتری‌های دارای آمپر بالا گزینه‌های مناسب­‌تری هستند. باتری لپ تاپ روی سرعت این محصول موثر است. افرادی که مایل به افزایش سرعت لپ تاپ هستند، می‌توانند باتری با شارژ بالا خریداری کنند. باتری کم شارژ روی سرعت پردازشگر و کارایی لپ تاپ اثر منفی می‌گذارد.

میزان اتصالات لپ تاپ

برخی لپ تاپ‌ها فقط یک پورت یا درگاه اتصال ورودی دارند و به همین دلیل برای استفاده چند منظوره مناسب نیستند. معمولا متقاضیان لپ تاپ‌ باید میزان اتصالات روزانه خود به لپ تاپ را در نظر داشته باشند و به این مسئله هنگام خرید بیشتر توجه کنند. بیشتر لپ تاپ‌های مناسب کاربری روزانه فقط یک درگاه اتصال دارند و امکان استفاده چند منظوره به صورت همزمان از آن‌ها وجود ندارد. میزان اتصالات لپ تاپ روی سرعت آن نیز موثر است. به عنوان مثال دارندگان لپ تاپ می‌توانند با استفاده از اس اس دی به جای هارد، سرعت عملکرد لپ تاپ را بالا ببرند.

هارد لپ تاپ

از آنجایی که لپ تاپ محل ذخیره سازی اطلاعات مهم و کاربردی است، باید بهترین نوع آن را با هارد مناسب خریداری کرد. به هیچ عنوان خرید لپ تاپ دارای هارد 64 گیگابایت توصیه نمی‌شود، چون با گذشت مدت کوتاهی مشکل ذخیره سازی اطلاعات بروز پیدا می‌کند. حتی با خرید لپ تاپ با هارد 256 گیگابایت نیز احتمال مواجه شدن با مساله کمبود فضا وجود دارد که در چنین حالتی معمولا باید به سراغ گزینه ارتقای هارد و خرید مدل جانبی آن رفت.

توجه به این نکات باعث می‌شود که با گسترش کار و در صورت نیاز به افزایش سرعت، به راحتی امکان اتصال لوازم جانبی به لپ تاپ خود را داشته باشید. در صورتی که قبل از خرید به قابلیت‌های مذکور توجه کنید، با افزایش دامنه کار خود امکان اتصال رم خارجی مناسب و نصب نرم افزارهای خوب را خواهید داشت. در این حوزه می­توانید از تخصص و تجربه کارشناسان آداک شاپ استفاده کنید.

سرعت لپ تاپ-کاماپرس

خرید لوازم جانبی لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی آداک

فروشگاه اینترنتی آداک، انواع لپ تاپ و لوازم جانبی آن را از برندهای مختلف با گارانتی اصلی عرضه می­کند. این مجموعه با فراهم کردن شرایط آسان پرداخت، پشتیبانی 24 ساعته، تخفیف‌های متعدد و ارسال رایگان محصول توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

متقاضیان خرید لپ تاپ و وسایل جانبی آن می­توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با چند سرچ ساده و مشاوره تلفنی، بهترین خرید را انجام دهند. این مجموعه باسابقه از جمله تامین کنندگان و عرضه کنندگان انواع لپ تاپ اعم از گیمینگ، کاربری عمومی و همچنین لوازم جانبی آن‌ها است.

افرادی که مایل به بهره مندی از این خدمات هستند کافی است به وبسایت آداک شاپ به آدرس https://adak.shop سر بزنند یا با شماره 02142297 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آداک شاپ
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز