راهنمای کسب درآمد از یوتیوب

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اغلب اوقات کسب درآمد از یوتیوب با نمایش تبلیغات در این بستر به ذهن متبادر می‌شود، در حالی که این تنها روش کسب درآمد از این سرویس استریم نیست. روش‌های زیادی برای کسب درآمد از یوتیوب وجود دارد که با بهره‌­گیری از آن‌ها می‌­توان درآمدزایی کرد. ایرانی­‌ها هم می‌­توانند ضمن درآمدزایی به نقد کردن درآمد یوتیوب نیز بپردازند.

به گزارش کاماپرس، یوتیوب یک سایت پول‌ساز برای افرادی است که در آن ویدئوها و مطالب هدفمند قرار می‌دهند و در این بستر به صورت درست و با برنامه در حال فعالیت هستند. این درگاه از سال 2005 به منظور آپلود مجانی انواع ویدیوها و اشتراک آن با دیگران فعالیت خود را آغاز کرد. از آن زمان تاکنون افراد زیادی با هدف به دست آوردن پول به این بستر ملحق شدند و اطلاعات زیادی هم از آن دریافت کردند. به دست آوردن پول از این سایت یک بحث مفصل و نقد کردن درآمد یوتیوب بحثی دیگر است.

در این گزارش با چگونگی کسب درآمد از یوتیوب و نقد کردن آن آشنا می‌­شوید.

یوتیوب و محتواهای منتشر شده در آن

در حال حاضر یوتیوب بعد از گوگل، بزرگ‌ترین موتور جست‌وجوی دنیا محسوب می‌شود. این موتور جست‌وجوی پرکاربرد بالغ بر یک میلیارد کاربر ثابت در دنیا دارد و براساس اطلاعات موجود، در هر دقیقه چند 100 ساعت ویدیو در آن آپلود می­‌شود و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. موضوعات ویدیوهای درگاه یوتیوب بسیار متنوع است و کاربران برای هر موردی مثلا مباحث سیاسی و اقتصادی تا چگونگی سرو غذای خانگی یا تهیه لوازم آشپزی می‌توانند به آن مراجعه کنند.

همچنین هر شخصی با هر میزان تحصیلاتی در صورت آشنایی با عملکرد یوتیوب، این امکان را دارد که هر نوع ویدئویی را به صورت شخصی یا عمومی منتشر کند. البته برای این کار لازم است که شخص ابتدا در یوتیوب ثبت نام کند و کانال خود را تشکیل دهد. برخی با انتشار و گشت و گذار در یوتیوب قصد وقت گذرانی دارند و گروهی به دنبال کسب اطلاعات بیشتر هستند و به صورت هدفمند به این عرصه پا گذاشته یا ویدیو منتشر می‌کنند. در صورتی که جزو آن دسته افرادی هستید که هدفمند و با برنامه در یوتیوب فعالیت می­کنند، بهتر است شرایط کسب درآمد از این بستر و چگونگی فرآیند نقد کردن درآمد یوتیوب را بدانید.

چگونه از یوتیوب درآمدزایی کنیم؟

برای کسب درآمد در یوتیوب باید حداقل هزار دنبال کننده داشته باشید و سالانه به طور میانگین 4000 بازدید عمومی از ویدیوهای شما انجام شود. همچنین باید میزان بازدید ویدیوهای کوتاه شما طی سه ماه اخیر به 10 میلیون برسد تا در این درگاه به درآمدزایی برسید. طبق تحقیقات انجام شده، میزان درآمد صاحبان کانال به ازای مشاهده هر ویدیو بین 0.003 دلار تا 0.005 دلار است که با توجه به این رقم بابت هر 1000 بازدید از ویدیوهای یک پیج، در حدود سه تا پنج دلار درآمد به صاحب کانال تعلق می‌گیرد.

لازم به ذکر است که موضوع هر ویدیو حتما باید به تایید گروه یوتیوب برسد.

کسب درآمد یوتیوب با «آریاپی»

ایرانی­ها برای نقد کردن درآمد یوتیوب باید از یک درگاه معتبر مانند آریاپی استفاده کنند. آریاپی در صورتی که متقاضیان شرایط لازم برای بارگذاری ویدیو و کسب درآمد داشته باشند، آنان را به کارشناسان یوتیوب متصل می‌کند. این کار به منظور تایید هویت دارندگان کانال و ارسال قرارداد همکاری برای آنان انجام می‌شود. بعد از گرفتن تاییدیه کارشناسان یوتیوب، کانال به حساب ادسنس متصل خواهد شد. پس از اتصال حساب ادسنس به کانال یوتیوب، هر ماهه براساس میزان بازدید و شرایط کانال، درآمد کسب شده به حساب دارنده کانال واریز خواهد شد.

آریاپی علاوه بر نقد کردن درآمد یوتیوب، خدمات دیگری مانند نقد کردن درآمد ارزی، خرید و فروش رمزارزها، افتتاح حساب، آی پی ثابت، شماره مجازی، گیفت کارت با کیفیت مناسب و موارد مشابه را نیز ارائه می‌دهد.

علاقه‌­مندان به منظور آگاهی از خدمات آریاپی بهتر است به درگاه این مجموعه به نشانی اینترنتی https://www.ariapay.me مراجعه کنند یا با شماره تلفن 021284256 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز