راهنمای سریع برای انتخاب بهترین DNS برای پابجی و ارتقای تجربه گیمینگ

شاخص
ژیوار

بازی پابجی (PUBG) یک از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال در سطح جهانی محسوب می‌شود که در ایران نیز طرفداران خاص خودش را دارد. گیم‌پلی این بازی هیجانی و استراتژیک است و در طول بازی، گیمرها را با چالش‌های متنوعی سرگرم می‌کند. انتخاب بهترین دی ان اس یا همان سیستم نام دامنه (Domain Name System) برای پابجی سرعت و اتصال پایدار را برای گیمرها رقم می‌زند. بدین ترتیب، اهمیت دی ان اس در عصر بازی‌های دیجیتال و آنلاین برکسی پوشیده نیست. تغییر و انتخاب دی ان اس مناسب، می‌تواند به طرز چشم‌گیری کیفیت اتصال به اینترنت را افزایش دهد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی تأثیر دی ان اس در بهبود کیفیت بازی و ارائه آدرس‌ بهترین دی ان اس برای پابجی می‌پردازد.

چرا انتخاب دی ان اس خوب، اهمیت دارد؟

– افزایش سرعت : دی ان اس در بحث تبدیل نام‌های دامنه به آدرس‌های IP نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند. بهترین دی ان اس برای پابجی، می‌تواند سرعت بارگزاری و تبدیل IP را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد و این ویژگی در سرعت بازی و نحوه عملکرد بازیکن تأثیر زیادی دارد.

– کاهش پینگ : در کنار افزایش سرعت، با توجه به ضعف اینتنرتی همیشگی در ایران، بهترین دی ان اس برای پابجی می‌تواند از قطعی‌های و مشکلات مکرر جلوگیری کند. دی ان اس به کاهش زمان تأخیر، پینگ، نیز کمک می‌کند. این ویژگی در بازی‌های آنلاین نظیر پابجی بسیار مهم است؛ چرا که کوچک‌ترین تأخیری می‌تواند گیمر را از تجربه بازی روان و بدون مشکل محروم کند.

مدیریت بار ترافیکی : دی ان اس‌های معتبر و باکیفیت معمولا بار ترافیکی بالاتری را مدیریت می‌کنند و در زمان‌های شلوغ، می‌توان از تجربه بازی بدون لگ، با بالاترین کیفیت و سرعت لذت برد. همچنین با بهره‌مندی از بهترین دی ان اس برای بازی پابجی، می‌توان با عدم ذخیره‌سازی داده‌های مرورگر، حریم خصوصی کاربران را نیز تضمین کرد.

دریان سفر امید

1

بهترین دی ان اس برای پابجی برای اندروید

نسخه اندروید بازی پابجی با استقبال بیشتر کاربران و علاقه‌مندان بازی‌های آنلاین روبرو شده‌است. در زمینه نسخه اندروید،در ادامه لیستی از بهترین دی ان اس برای پابجی به گیمرها و طرفداران این بازی ارائه شده‌است. تمامی این دی ان اس ها معتبر هستند و بکارگیری آن‌ها به افزایش سرعت بارگزاری و کاهش تأخیر کمک می‌کند.

– دی ان اس  Cloudflare

دی ان اس سرور اولیه ۱.۱.۱ .۱

دی ان اس سرور ثانویه ۱.۰.۰.۱

– دی ان اسGoogle

دی ان اس سرور اولیه 8.8.4.4

دی ان اس سرور ثانویه  8.8.8.8

– دی ان اسOpen

دی ان اس سرور اولیه 208.67.220.220

دی ان اس سرور ثانویه 208.67.222.222

– دی ان اس Quad9

دی ان اس سرور اولیه 149.112.112.112

دی ان اس سرور اولیه 9.9.9.9

– دی ان اس AdGuard

آدرس IPv4: 94.140.14.14 و 94.140.15.15

آدرس IPv6: 2a10:50c0::ad1:ff و 2a10:50c0::ad2:ff

برای تغییر و بروزرسانی دی ان اس تنها کافی است به بخش تنطیمات وای فای تلفن همراه مراجعه کرد و پیکربندی دی ان اس را با آدرس جدید تغییر داد.

2

لیست بهترین دی ان اس برای پابجی از طریق «آریاپی»

آریاپی یک مجموعه با حوزه فعالیت گسترده، در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی، پی پال، ارائه شماره‌های دیجیتال، افتتاح حساب پی‌پال خدمات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در خصوص بازی پابجی نیز، این مجموعه با ارائه دی ان اس‌های بروز در کنار خرید یوسی پابجی برای نسخه اندروید، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای مراجعه طرفداران این بازی باشد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست بهترین دی ان اس برای پابجی و دیگر خدمات این مجموعه از جمله چگونگی خرید گیفت کارت فری فایر یا یوسی پابجی از درگاه آریاپی می‌­توانند به وبسایت https://www.ariapay.me مراجعه کنند. همچنین امکان کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره تلفن 021284256 نیز وجود دارد.

منبع: https://www.ariapay.me/blog/the-best-dns-for-gaming/

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز