راهنمای دریافت ویزای شرق آفریقا برای ایرانیان

ویزای شرق آفریقا - کاماپرس
ژیوار

ویزاهای ترکیبی جزو محبوب‌ترین ویزاها برای گردشگران هستند. چراکه شما با داشتن یک ویزا می‌توانید از چندین کشور به صورت همزمان یا جداگانه دیدن کنید. برای نمونه از این دسته ویزاها می‌توان به ویزای شینگن و ویزای شرق آفریقا اشاره کرد. ویزا شرق آفریقا امکان حضور در 3 کشور آفریقایی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی نحوه دریافت ویزای شرق آفریقا و مزایای دریافت این ویزا پرداخته است.

ویزا شرق آفریقا چیست؟

ویزای شرق آفریقا که به آن ویزای مولتیپل شرق آفریقا نیز گفته می‌شود، یک ویزای یکپارچه برای بازدید از 3 کشور آفریقای شرقی است. این کشورها شامل کنیا، رواندا و اوگاندا می‌شود. در واقع شما با یک درخواست ویزا از یکی از این کشورها می‌توانید ویزای ورود به هر 3 کشور را دریافت کنید.

این ویزای مولتیپل یکی از بهترین راه‌های کشف قاره آفریقا است. چراکه هر 3 کشور اشاره شده دارای فرهنگ بسیار غنی آفریقایی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی بکری هستند که هر گردشگر حرفه‌ای علاقمند به بازدید از آن است.

ویزا شرق آفریقا یک ویزای 3 ماهه است و شما تا 90 روز بعد از دریافت ویزا اجاره حضور و اقامت در این 3 کشور آفریقایی و یا هر یک از این کشورها را خواهید داشت.

دریان سفر امید

مزایای دریافت ویزای مولتیپل شرق آفریقا

دریافت ویزای شرق آفریقا یکی از آسانترین ویزاهای یکپارچه برای ایرانیان از نظر راحتی درخواست است. دریافت این ویزای مولتیپل می‌تواند مزایای بسیار زیادی را برای گردشگران ایرانی به همراه بیاورد. برای نمونه از مهم‌ترین مزایای دریافت ویزا در سفر به آفریقا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریافت یک ویزا به جای 3 ویزای مستقل برای هر کشور در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.
  • هزینه این ویزا نسبت به 3 ویزای مستقل کشورهای عضو پایین‌تر است.
  • هزینه‌های سفر همزمان به کشور از هزینه 3 سفر مجزا پایین‌تر است.
  • این ویزا را می‌توان به صورت آنلاین درخواست داد.
  • خودتان انتخاب می‌کنید که درخواست ویزا را از طریق کدام یک از این 3 کشور دنبال کنید.

ویزای شرق آفریقا - کاماپرس

مدارک لازم و هزینه درخواست ویزا شرق آفریقا

برای دریافت ویزای شرق آفریقا داشتن یک گذرنامه معتبر که حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد، ضرروی است. همچنین شما باید برای درخواست آنلاین، فرم درخواست، عکس پرسنلی، مدارک رزرو هتل و بلیت رفت و برگشت هواپیما را نیز ارسال نمایید.

هزینه دریافت ویزای مالتیپل شرق آفریقا 150 دلار است که باید در زمان درخواست از طریق کارت‌های اعتباری به صورت آنلاین پرداخت شود.

سفر به رواندا

رواندا یکی از 3 کشور حاضر در ویزای شرق آفریقا است. سرسبزی و تمیزی این کشور در بین همه کشورها آفریقایی زبانزد است. همچنین این کشور یکی از امن‌ترین کشورهای آفریقایی نیز محسوب می‌شود.

رواندا یکی از کشورهایی است که به صورت آسان ویزای ایرانی‌ها را صادر می‌کند و صدور ویزای مالتیپل شرق آفریقا از این کشور کاملا آنلاین است.

سفر به کنیا

کنیا یکی از کشورهای آفریقایی است که در تهران سفارت دارد. به همین دلیل ویزای توریستی شرق آفریقا را می‌توانید به راحتی از سفارت کنیا در ایران تهیه کنید. کنیا به داشتن جاذبه‌های گردشگری و حیات وحش بی نظیر معروف است و تورهای سافاری در این کشور برگزار می‌شود.

کنیا نیز ویزاهای خود را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد و برخلاف دو کشور دیگر قوانین سفت و سختی در مورد واکسن‌ها دارد.

ویزای شرق آفریقا - کاماپرس

سفر به اوگاندا

اوگاندا نسبت به کنیا کمتر شناخته شده است اما یکی از بکرترین مناطق آفریقا از نظر جاذبه‌های فرهنگی وطبیعی است. اوگاندا دقیقا روی خط استوا واقع شده است و حس بسیار متفاوتی را در سفر به این کشور به شما منتقل می‌کند. به طوریکه می‌توانید دقیقا روی خط استوا که در آنجا تعیین شده است، بایستید.

اوگاندا نیز در تهران سفارتخانه دارد ولی خدمات ویزای شرق آفریقا را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. اوگاندا جاذبه‌های خاصی دارد که در هیچ کشور دنیا قابل مشاهده نیست.

اخذ ویزای شرق آفریقا توسط «سفر هالیدی»

«سفر هالیدی» یکی از بهترین سایت‌های حوزه گردشگری است که به صورت تخصصی در زمینه اخذ ویزای آنلاین و خدمات گردشگری فعالیت می‌کند. خدمات اصلی این سایت شامل اخذ ویزای الکترونیکی کشورهای مختلف و ویزاهایی است که نیاز به دریافت لیبل و درج در پاسپورت دارند.

علاقمندان برای دریافت خدمات آنلاین می‌توانند به سایت سفر هالیدی به آدرس safar.holiday مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های  02140227963 و 02121000140 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان