راهنمای خرید لپ تاپ asus در بازه 50 تا 80 میلیون تومان + قیمت روز لپ تاپ 2 اسفند 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لپ تاپ های ایسوس در سراسر دنیا طرفداران خاص خودش را دارد و در حال حاضر، یکی از بهترین گزینه‌های خرید لپ تاپ ویندوزی در بازار است. ایسوس، لپ تاپ‌های خود را بر اساس نیازهای مختلف کاربران طراحی می‌کند و به همین دلیل، می‌توان با توجه به نوع استفاده، یک لپ تاپ زنبوک، گیمینگ یا نوت بوک تجاری ایسوس را خریداری کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لپ تاپ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معیارهای افراد برای خرید لپ تاپ asus بسیار متنوع است؛ اما قیمت همیشه حرف اول را می‌زند. قیمت محصولات ایسوس نسبت به برخی برندهای دیگر مانند لنوو و ایسر گران‌تر است؛ اما همواره در کیفیت، لپ تاپ ایسوس جزء صدرنشین‌ها قرار دارد. در ادامه مطلب، چند مدل لپ تاپ ایسوس در بازه قیمت 50 تا 70 میلیون تومان معرفی خواهد شد.

لپ تاپ ایسوس مدل B7402FEA-LA0594W

قیمت: 55 میلیون و 900 هزار تومان

این لپ تاپ یک نوت بوک 15.6 اینچی سبک با وزن 1.44 کیلوگرم است. روکش نسبتاً خشن صنعتی این لپ تاپ باعث می‌شود تا اثر انگشت یا لک روی آن باقی نماند. لپ تاپ B7402FEA-LA0594W دارای یک دوربین وب HD، یک سنسور تشخیص چهره و یک شاتر حریم خصوصی است. کاربران با خرید لپ تاپ asus مدل B7402FEA-LA0594W می‌توانند از صفحه نمایش لمسی WUXGA IPS با پشتیبانی 10 نقطه لمسی، قلم همراه ایسوس، پردازنده قدرتمند intel مدل core i7 1195G7 و کارت گرافیک Iris Xe بهره‌مند شوند. هر چند که این لپ تاپ برای بازی‌های سنگین مناسب نیست؛ اما به راحتی می‌تواند رضایت کاربران را جلب نماید.

لپ تاپ ایسوس مدل TUF Gaming F15 FX507ZM-AA

قیمت: 69 میلیون و 990 هزار تومان

ایسوس یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده لپ تاپ در جهان است که تلاش می‌کند سری گیمینگ خود را در بازه قیمت متفاوت به مشتریان عرضه کند. مدل TUF Gaming F15 FX507ZM-AA دارای بدنه فوق باریک، پردازنده core i7 و رم DDR5 16 گیگابایتی است. این لپ تاپ طراحی جذابی دارد و به کمک باتری قدرتمند آن می‌توان تا چند ساعت بدون شارژ از دستگاه استفاده کرد. این مدل از لپ تاپ های ایسوس به پردازنده گرافیکی پیشرفته GEFORCE RTX۳۰۶۰ و حافظه SSD مجهز است.

لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 GA503QS-A

قیمت: 77 میلیون و 990 هزار تومان

مشتریان می‌توانند با خرید لپ تاپ asus مدل ROG Zephyrus G15 GA503QS-A صاحب یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و زیبا بشوند. پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 7 6800HS برای انجام آخرین بازی‌های ویدئویی آماده است. این لپ تاپ به رم 16 گیگابایتی DDR5 و حافظه PCle Gen4 یک ترابایتی مجهز است. به علاوه، این دستگاه دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3070 Ti 8GB GDDR6، بلندگوی Dolby Atmos و صفحه نمایش 15.6 اینچی است.

علاقمندان به خرید لپ تاپ‌های ایسوس، لنوو، اچ پی و… می‌توانند با خرید از مجموعه پردیس استور از گارانتی معتبر شرکتی، 7 روز ضمانت بازگشت و امکان تحویل اکسپرس محصول بهره‌مند شوند.

در جدول زیر، قیمت برخی از لپ تاپ‌ها از وبسایت پردیس استور قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : پردیس استور
رایانه کمک
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز