راهنمای خرید فلش مموری با گارانتی مادام العمر سازگار

ژیوار

خرید فلش مموری باکیفیت و بادوام با گارانتی سازگار که به طور مادام العمر در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، می‌تواند اطمینان‌خاطر بیشتری را نسبت به خرید فراهم کند. علاوه بر قیمت‌های مناسب نسبت به بازار، گارانتی سازگار، محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند.

کاماپرس در این گزارش، راهنمای خرید فلش مموری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

فلش Ultra Dual Drive Luxe سن دیسک

این فلش مموری با ظرفیت حافظه 32 گیگابایتی ارائه می‌شود و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 410 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول، دارای رابط اتصال تایپ سی و تایپ آ است و به شکل چرخشی دو منظوره در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. جنس بدنه این فلش فلزی است و وزن 12.2 گرمی دارد. این محصول با حفره جاکلیدی و امکان پشتیبانی از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone طراحی شده است.

همچنین، این فلش مموری تا 5 گیگابیت بر ثانیه، نرخ انتقال داده را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و سرعت Read ترتیبی آن تا 150 مگابایت بر ثانیه نیز می‌رسد.

دریان سفر امید

فلش Ultra Dual Drive USB Type-C سن دیسک

این محصول انتخاب مناسبی برای استفاده در کاربردهای روزمره است و با قیمت 334 هزار تومان به فروش می‌رسد. این فلش مموری سن دیسک، دارای ظرفیت حافظه 32 گیگابایتی است و رابط اتصال تایپ سی و تایپ آ را به شکل کشویی دو منظوره ارائه می‌دهد. این محصول با وزن 9.2 گرمی طراحی شده است و جنس بدنه پلاستیکی دارد.

همچنین نرخ انتقال داده در این فلش مموری به 5 گیگابیت بر ثانیه می‌رسد و سرعت Read ترتیبی آن تا 150 مگابایت بر ثانیه است. این محصول، با انواع سیستم عامل‌های مختلف سازگاری دارد و امکان استفاده از آن برای تبلت، گوشی و لپ تاپ فراهم می‌شود.

فلش Ultra Dual Drive Go سن دیسک

این مدل از فلش مموری سن دیسک 32 گیگابایتی با طراحی زیبایی عرضه شده است و با قیمت 323 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول نیز امکان استفاده دو طرفه را فراهم می‌کند و رابط اتصال تایپ آ و تایپ سی دارد. نرخ انتقال داده در این فلش تا 5 گیگابیت بر ثانیه و سرعت Read ترتیبی آن تا 150 مگابایت بر ثانیه است.

این محصول با حالت استفاده چرخشی، جنس بدنه پلاستیکی دارد و در طراحی آن حفره جاکلیدی نیز به چشم می‌خورد. همچنین این فلش 3.7 گرمی، از اپلیکیشن SanDisk Memory Zone پشتیبانی می‌کند.

فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 سن دیسک

این فلش مموری کشویی دو طرفه، امکان اتصال خروجی تایپ آ و میکرو یو اس بی را فراهم می‌کند و با قیمت 307 هزار تومان فروخته می‌‌شود. این محصول، ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد و حجم مناسبی را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. علاوه‌برآن، این فلش با جنس بدنه پلاستیکی طراحی می‌شود و سرعت Read ترتیبی آن تا 130 مگابایت بر ثانیه است. نرخ انتقال داده در این مدل نیز ، تا 5 گیگابیت بر ثانیه خواهد بود.

این فلش مموری 5.2 گرم وزن دارد و امکان استفاده از آن برای تبلت و موبایل‌های هوشمند اندروید فراهم شده است.

فلش مموری Ultra Fit سن دیسک

این محصول 32 گیگابایتی به شکل یک طرفه طراحی شده است و با قیمت 260 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل تایپ اتصال تایپ آ دارد و استفاده از آن برای سیستم‌هایی مانند لپ تاپ مناسب است. دمای محیطی مناسب برای حالت عملیاتی این فلش بین صفر تا 35 درجه سانتی گراد قرار می‌گیرد و نرخ انتقال داده در آن به 130 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این محصول سرعت Read ترتیبی را تا 130 مگابایت بر ثانیه فراهم می‌کند.

جنس بدنه این فلش مموری پلاستیکی است و 1.28 گرم وزن دارد. از جمله قابلیت‌های مهم این محصول باید به امکان رمزگذاری فایل‌ها اشاره کرد.

فلش Ultra Flair CZ73 سن دیسک

این فلش مموری با رابط اتصال تایپ آ در اختیار افراد قرار می‌گیرد و 240 هزار تومان قیمت دارد. ظرفیت این محصول نیز 32 گیگابایت است و نرخ انتقال داده آن به 5 گیگابیت در ثانیه می‌رسد. سرعت Read ترکیبی در این فلش تا 150 مگابایت بر ثانیه است و در دمای بین صفر تا 45 درجه سانتی‌گراد می‌تواند کار کند. این فلش چندرنگ، 4.5 گرم وزن دارد و جنس بدنه آن ترکیبی از فلز و پلاستیک است.

همچنین این محصول با حفره جاکلیدی طراحی می‌شود و از امکان رمزگذاری فایل‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. این فلش به عنوان مدلی شیک و مقاوم شناخته می‌شود که با USB2.0 سازگاری دارد.

خرید فلش مموری با گارانتی مادام العمر «سازگار ارقام»

شرکت «سازگار ارقام» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه است که از سال 1369 فعالیتی مستمر و حرفه‌ای دارد. این شرکت به عنوان یکی از متخصص‌ترین مجموعه‌ها در زمینه خدمات رایانه‌ای و محصولاتی مانند موبایل، تبلت، نت بوک و… شناخته می‌شود و گارانتی‌های معتبری را در اختیار خریداران قرار می‌دهد. یکی از محصولات پرطرفدار این مجموعه، فلش مموری‌های آن هستند که همگی با گارانتی مادام العمر به فروش می‌رسند.

این شرکت با 5 شعبه فعال و رسمی در شهرهای مختلف کشور، فعال است و بهترین قیمت بازار را پیشنهاد می‌دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید فلش مموری و دریافت خدمات مختلف «سازگار ارقام» می‌توانید از سایت این شرکت با آدرس www.shop.sazgar.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 0218701 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان