راهنمای خرید ضبط ماشین بلوتوثی

ضبط ماشین- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروزه خودروها، هرقدر هم اقتصادی و معمولی باشند، حداقل از یک دستگاه پخش ساده بهره‌مند هستند. البته این موضوع در مورد جوانان تا حدودی متفاوت است؛ به طوری که اگر اتومبیل معمولی هم داشته باشند، سعی می­‌کنند یکی از بهترین دستگاه­‌های پخش یا به اصطلاح ضبط ماشین را در آن نصب کنند تا هم از صدای باکیفیت موسیقی لذت ببرند و هم با بلند کردن صدای آن در خیابان­‌ها جلب توجه کنند.

به گزارش کاماپرس، استفاده از ضبط ماشین فقط به جوانان محدود نمی‌­شود و حتی میانسالان و افراد با سن بالا هم توجه ویژه­ای به آن دارند؛ چرا که ضبط ماشین فقط پخش کننده موسیقی نیست و از آن برای گوش دادن به رادیو هم می­توان استفاده کرد. در این میان، عده‌­ای ضبط ماشین را به لوازم جانبی اتومبیل ترجیح می­‌دهند و به همین دلیل خرید ضبط و سیستم صوتی خوب جزو دغدغه آنان است، اما بعضی دیگر از افراد فقط به دنبال خرید ضبط ماشین معمولی هستند .

در این گزارش ویژگی و کارکرد دستگاه­‌های ضبط ماشین بررسی شده است.

انواع ضبط ماشین

دستگاه‌­های ضبط ماشین از نظر قابلیت، امکانات، تعداد پورت­‌ها و نظایر آن با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه این گزارش چند نوع از این دستگاه‌­ها معرفی شده است.

ضبط ماشین بلوتوثی:این ضبط ماشین دارای بلوتوث است و می‌­توان گوشی تلفن همراه را از طریق بلوتوث به آن متصل کرد.

ضبط ماشین آی سی بزرگ: کیفیت صدای این نوع ضبط از ضبط آی سی کوچک بهتر است.

ضبط ماشین فلش خور: این نوع ضبط دارای پورت USB است و می­توان فلش را به آن متصل کرد.

ضبط ماشین پنل جدا: ضبط پنل جدا نسبت به ضبط پنل چسبیده گران­‌تر است؛ چراکه همانطور که از نامش پیداست، پنل آن قابل جدا شدن است.

ضبط ماشین - کاماپرس

ویژگی بهترین ضبط ماشین

برای خریداری بهترین ضبط ماشین باید به امکانات آن توجه کرد. امروزه مدل­‌های متفاوتی از ضبط ماشین در بازار عرضه می­‌شود که انتخاب بهترین آن را سخت کرده است. در ادامه، چند نکته مهم برای خرید ضبط ماشین بازگو شده است.

هنگام خرید ضبط ماشین باید دقت کرد که دستگاه دارای ورودی  USB و همچنین قابلیت بلوتوث باشد. صفحه نمایش ضبط ماشین باید رنگی و مناسب بوده و از قدرت صدای خروجی بالایی برخوردار باشد. پشتیبانی از AUX و سیستم عامل iOS و اندروید نیز از دیگر مواردی است که هنگام خرید ضبط خودرو باید به آن توجه داشت.

آشنایی با ضبط ماشین بلوتوثی

همانطور که اشاره شد، قابلیت بلوتوث، یکی از ویژگی­‌های بهترین ضبط ماشین است. امروزه انواع مختلفی از دستگاه‌­های ضبط و پخش در بازار عرضه می­‌شود که امکانات و کارایی متفاوتی دارند. ضبط ماشین بلوتوثی، یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل­‌ها است. بسیاری از افراد به بلوتوث داشتن ضبط ماشین اهمیت زیادی می­دهند و همین موضوع سبب می­‌شود که هنگام خرید به این موضوع توجه زیادی کنند.

ضبط ماشین باید با نیازهای شما متناسب باشد. به عنوان مثال اگر قصد دارید تلفن همراه خود را به ضبط ماشین متصل کنید و مکالمات تلفنی خود را با آن انجام دهید یا اینکه به فایل موزیک داخل موبایل خود گوش دهید، لازم است دستگاهی خریداری کنید که قابلیت بلوتوث داشته باشد. برخی دستگاه­‌های ضبط ماشین این قابلیت را دارند و به راحتی از طریق بلوتوث می­‌توان تلفن همراه را به آن متصل کرد. البته برای این منظور بهتر است دستگاه دارای گارانتی خریداری شود تا در صورت بروز مشکل بتوان از خدمات پس از فروش آن بهره‌­مند شد.

ضبط ماشین - کاماپرس

انواع ضبط ماشین بلوتوثی

ضبط ماشین بلوتوثی مدل­‌های مختلفی دارد که می‌­توان آنها را از لحاظ پنل به دو دسته تقسیم کرد.

ضبط بلوتوثی پنل جدا: قیمت این مدل بالاتر از سایر مدل ها است؛ چرا که پنل آن قابلیت جدا شدن دارد و این موضوع برای افرادی که پارکینگ ندارند یا در طول روز مجبورند اتومبیل خود را در خیابات پارک کنند، اهمیت زیادی دارد. در واقع آنان می‌­توانند هنگام خارج شدن از خودرو پنل ضبط را با خود ببرند و این گونه از بابت سرقت ضبط ماشین و امثال آن آسوده خاطر باشند.

ضبط بلوتوثی پنل چسبیده: پنل این مدل ضبط­‌ها جدا نمی­‌شود و به دلایل ذکر شده، قیمت آن نیز نسبتا کمتر است.

قیمت ضبط ماشین بلوتوثی

ضبط خودرو به دلیل وجود انواع برندها و مدل­‌های مختلف در بازار دارای قیمت­‌های متفاوتی است؛ در نتیجه، عوامل مختلفی بر قیمت ضبط ماشین تاثیرگذار است. برندهای شناخته شده، قیمت­‌های بالاتری دارند؛هر چند ممکن است کیفیت آنها با سایر برندها یکسان باشد. در حال حاضر قیمت ضبط ماشین بلوتوثی در بازار بین 835 هزار تا یک میلیون و 200 هزار تومان بسته به برند آن متفاوت است.

خرید ضبط ماشین بلوتوثی از «اینصب»

شرکت اینصب با سابقه‌­ای درخشان در زمینه سیستم‌­های حفاظتی اماکن و خودرو، سیستم­‌های نظارتی و لوازم جانبی خودرو مشغول فعالیت در ایران است. این شرکت از سال 1395 به منظور کاهش دغدغه مردم برای خرید حضوری، تصمیم به راه‌­اندازی فروشگاه اینترنتی گرفت. با خرید از فروشگاه اینصب می‌­توان محصول مورد نظر را از بهترین برند به همراه گارانتی تهیه و خریداری کرد. قیمت‌­های اعلامی در این گزارش نیز برگرفته از فروشگاه اینصب بوده است.

علاقه‌­مندان برای اطلاع از مدل­ و قیمت انواع ضبط ماشین بلوتوثی و همچنین خرید سیستم­‌های حفاظتی می توانند به وبسایت https://enasb.com یا به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان شریعتی، بین تقاطع طالقانی و سمیه، کوچه مشایخی مراجعه کنند. همچنین می‌­توانند از طریق شماره تلفن همراه 09120329687 در واتساپ و شماره تلفن 02191004110 با کارشناسان این شرکت در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : اینصب
روکش مارال
آریاپی
تهران آهن
آهن رویال
نهال گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز