راهنمای خرید تور نوروزی مالزی

تور نوروزی مالزی
تور لحظه آخری-کاماپرس

مالزی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری و گزینه­‌ا‌ی فوق‌العاده‌ برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. تنوع جاذبه‌های بکر و تفریحی متنوع مانند ساختمان‌ها، آسمان خراش‌ها، معابد و جنگل‌های سرسبز دلیل محبوبیت این کشور آسیایی است و بدین جهت تور نوروزی مالزی، پیشنهادی جذاب برای تعطیلات عید 1403 خواهد بود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جاذبه‌های مالزی، هزینه تور نوروزی مالزی، بهترین زمان رزرو آن و رزرو تور لحظه آخری مالزی ‌پرداخته است.

تور مالزی - کاماپرس

آشنایی با مالزی و جاذبه‌هایش

مالزی، کشوری در جنوب شرقی آسیا بوده که پایتخت آن کوالالامپور است. کشوری با مردم شاد که با داشتن دیدنی‌های متنوع، توجه گردشگران از سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. مالزی پوشیده از جنگل‌‌های سبز و محل زندگی نادرترین حیوانات دنیا است. سفر به مالزی برای گردشگران علاقه‌مند به طبیعت و دنیای زیر آب با غواصی، بهترین گزینه است.

برج­‌های دوقلوی پتروناس، یکی از معروف­‌ترین جاذبه‌های دیدنی مالزی است. این برج شامل دو ساختمان ۸۸ طبقه است که در ۱۷۵ متری سطح زمین با پله به یکدیگر متصل می­‌شوند. اطراف این برج استخرها، آبگیرهای مختلف، رستوران­‌ها و مراکز خرید متعددی وجود دارد.پارک ملی مالزی، دریاچه پردانا، محله جالان دامانسارا، برج کی ال که پنجمین سازه بزرگ دنیا است و حدود ۴۲۱ متر ارتفاع دارد از دیگر اماکن معروف گردشگری در مالزی است.

راز آسمان پایتخت

تور نوروزی مالزی

هزینه تور نوروزی مالزی

هزینه تور نوروزی مالزی باتوجه به پرواز انتخابی، هتل محل اقامت و تاریخ و تعداد روزهای سفر تعیین می‌شود. اگر هتل محل اقامت به مرکز شهر نزدیک‌ باشد، باید هزینه بیشتری برای اقامت در آن پرداخت کرد، اما اگر هتل از مرکز شهر دور باشد یا حتی در حومه واقع شده باشد، هزینه کمتری برای اقامت نیاز است. ماهان، قطر و امارات از ایرلاین‌های پرطرفدار ایران به مالزی است که هواپیمایی ماهان بیشتر به سمت مالزی پرواز مستقیم دارد. قیمت بلیط پروازهای ایران به مالزی در طول سال معمولا یکسان است. انتخاب هتل‌ از نظر کیفیت و تعداد ستاره نیز می‌تواند در هزینه تور نوروزی مالزی موثر باشد. تور نوروزی مالزی از 25 اسفند تا 11 فروردین ارائه می‌شود که گران‌­ترین بلیط‌­ها بابت پروازهای خروجی در بازه 27 اسفند تا 4 فروردین ماه است. ارزان‌­ترین بلیط نیز متعلق به روزهای پایانی هفته دوم نوروز بوده که بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند این بازه زمانی را برای سفر خود انتخاب کنند.

بهترین زمان رزرو تور نوروزی مالزی

برای سفر در نیمه‌ اول فروردین به مالزی، باید رزرو تور نوروزی مالزی را در اواسط بهمن انجام داد؛ چراکه این بازه زمانی بهترین زمان خرید تور نوروزی مالزی است. برای سفر به مالزی در نیمه‌ دوم فروردین نیز باید اوایل اسفند اقدام به رزرو تور کرد. افرادی که قصد دارند هفته دوم نوروز به مالزی سفر کنند، می‌توانند ارزان‌تر هم سفر کنند؛ چراکه قیمت بلیط‌، هتل و تور در اواخر هفته دوم کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

رزرو لحظه آخری تور نوروزی مالزی

تور لحظه آخری مالزی معمولا یک تا دو روز مانده به آغاز تور به دلیل پر نشدن سهمیه آژانس مسافرتی با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌شود که البته با‌توجه به محدود بودن پروازهای مالزی، این اتفاق به ندرت می‌­افتد؛ به طوریکه در بیشتر مواقع حتی در صورتی که ظرفیت پروازهای مالزی تکمیل نشده باشد، باز با همان قیمت اصلی به فروش می‌رسد؛ بنابراین باید گفت تور لحظه آخری مالزی تفاوت قیمتی چندانی با تورهای معمولی آن ندارد. البته در برخی مواقع سال استثنا نیز وجود دارد، اما در مورد سفر به مالزی تورهای لحظه آخری معنای متفاوتی از دیگر تورها دارند.

تور نوروزی مالزی

رزرو تور نوروزی مالزی از “سلام پرواز ایرانیان”

آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان با عضویت در انجمن صنفی دفاتر گردشگری و بیش از یک دهه فعالیت در این زمینه، تورهای داخلی و خارجی متعدد و باکیفیتی ارائه می‌دهد. این آژانس دارای38  پرسنل آموزش دیده و دانشگاهی بوده که صدور بلیط کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی به صورت الکترونیکی و حضوری، رزرو هتل‌های مختلف در داخل و خارج از کشور، صدور بیمه مسافرتی برای کلیه مقاصد دنیا با اعتبار مختلف، اخذ ویزای کلیه کشورهای مجاز برای گذرنامه ایرانی و اخذ ویزای ایران جهت مهمانان خارجی و انجام ترانسفر گروهی و انفرادی را انجام می‌دهند.

متقاضیان برای دریافت مشاوره یا رزرو تور نوروزی مالزی می­توانند با شماره تلفن 02122224444 تماس بگیرند. آنان همچنین می‌توانند به آدرس تهران، بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، پلاک 110، طبقه دوم به صورت حضوری مراجعه کنند یا از طریق وبسایت https://salamparvaz.com  رزرو خود را انجام دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز