راهنمای خرید تجهیزات پزشکی باکیفیت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید تجهیزات پزشکی برای کاربردهای خانگی و بیمارستانی با توجه به نقش مستقیم آنها در سلامتی افراد، باید با دقت و حساسیت بسیار بالایی صورت گیرد.

به گزارش کاماپرس، تجهیزات پزشکی یکی از ابزارهای کار پزشکان بوده و تاثیر قابل توجهی در روند درمان و بهبود هرچه سریع‌تر بیمار در دوره نقاهت دارد؛ با این حال، خرید بهترین تجهیزات پزشکی از میان صدها محصول از برندهای متنوع می‌تواند تاحدودی سردرگم‌کننده باشد.

این گزارش به ارائه راهنمای خرید تجهیزات پزشکی پرداخته است.

انواع تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی شامل تمامی ابزارهای مورد استفاده در روند درمان اعم از تشخیص بیماری، پیشگیری، پایش، درمان یا حتی کاهش شدت بیماری است که به دسته‌بندی‌های زیر تقسیم شده است.

تجهیزات معاینه: این دسته شامل ابزاری است که پزشک برای معاینه بیمار و تشخیص بیماری از آنها استفاده می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به دستگاه فشارسنج، دماسنج طبی و گوشی پزشکی اشاره کرد.

تجهیزات عمومی: این دسته از تجهیزات در همه مراکز درمانی و برای همه بیماران استفاده می‌شود. این لوازم شامل میز، صندلی، برانکارد، تخت، ویلچر و امثال آن است.

تجهیزات درمانی: این تجهیزات در مراکز درمانی و در روند درمان بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله آن می‌توان به سرنگ، انواع باندها، آتل، انواع سرم، پایه سرم و سوند ادراری اشاره کرد.

تجهیزات آزمایشگاهی: این تجهیزات شامل لوازم مورد استفاده در آزمایشگاه‌ها برای تشخیص بیماری مانند دستگاه تجزیه‌کننده مواد و ترکیبات شیمیایی خون، دستگاه طیف سنج خون و امثال آن است.

تجهیزات اتاق عمل: تجهیزات اتاق عمل بسیار حساس بوده و باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد. از جمله این تجهیزات می‌توان به مانیتور، تجهیزات بیهوشی بیمار، میز مایو و دستگاه مکش یا ساکشن اشاره کرد.

تجهیزات بخش‌ها: این تجهیزات در بخش‌های مختلف مراکز درمانی و حتی در خانه‌ها استفاده می‌شود. از جمله آن‌ها می‌توان به مانیتور علائم حیاتی، انواع ونیلاتورها، اکسیژن ساز و دستگاه تصفیه کننده هوا اشاره کرد.

سایر تجهیزات: از دیگر تجهیزات پزشکی رایج می‌توان به تشک طبی، کفش های طبی، کمربند طبی، صندلی طبی و نظایر آن اشاره کرد.

خرید تجهیزات پزشکی-کاماپرس

نکات مهم برای خرید تجهیزات پزشکی

اهمیت کیفیت و اصالت تجهیزات پزشکی با توجه به نقش حیاتی آن‌ها در تامین سلامت افراد، بر کسی پوشیده نیست؛ از این رو خرید تجهیزات پزشکی نیازمند حساسیت بالایی است. برخی از نکات مهم در خرید تجهیزات پزشکی در ادامه بررسی شده است.

1- آشنایی با تجهیزات پزشکی: نخستین گام برای خرید تجهیزات پزشکی، آشنایی با انواع تجهیزات مصرفی بادوام و انتخاب بهترین تجهیزات برای بیمار است. در بسیاری از موارد اگر قصد خرید تجهیزات پزشکی خانگی دارید، بهتر است در ابتدا با پزشک معالج مشورت کرده و مطابق با پیشنهاد و نسخه او اقدام به خرید کنید.

2- بررسی مشخصات فنی: از دیگر نکاتی که در هنگام خرید باید مدنظر داشته باشید، مراجعه به سایت شرکت فروشنده محصول یا بررسی مشخصات فنی درج شده روی بروشور و اطمینان از کیفیت محصول است.

3- خدمات پس از فروش: داشتن پشتیبانی و خدمات پس از فروش اعم از گارانتی، آموزش‌های کاربردی، سرویس‌های دوره‌ای، تامین قطعات یدکی ضروری و نظایر آن در خرید تجهیزات پزشکی بسیار اهمیت دارد؛ از این رو حتما از مراکزی خرید کنید که پاسخگویی و پشتیبانی مناسب داشته باشند.

4- بررسی لوازم جانبی محصول: پیش از خرید حتما توجه داشته باشید که محصول موردنظر با همه لوازم جانبی آن به دست شما برسد و مجبور به خرید و صرف هزینه جداگانه برای آن نباشید.

خرید تجهیزات پزشکی-کاماپرس

برای خرید تجهیزات پزشکی به کجا مراجعه کنیم؟

بهترین روش برای اطمینان از کیفیت و اصالت تجهیزات پزشکی موردنظر، خرید از مراکز و فروشگاه‎های معتبر تجهیزات پزشکی است. خرید از سایت تجهیزات پزشکی توانی نو، یک گزینه مطمئن و سریع برای خرید تجهیزات پزشکی اصل و با کیفیت با کم‌ترین قیمت است.

تجهیزات پزشکی توانی نو به‎عنوان یک فروشگاه اینترنتی تخصصی در حوزه عرضه و فروش انواع تجهیزات پزشکی، خدمات ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. این مجموعه با برخورداری از یک تیم مجرب و حرفه‌ای، طیف متنوع و گسترده‌ای از محصولات مراقبتی و درمانی به مشتریان خود عرضه می‌کند.

خدمات تجهیزات پزشکی توانی نو شامل تعمیرات تجهیزات پزشکی، اجاره تجهیزات پزشکی و تنفسی، تضمین اصالت و کیفیت، روش‌های متنوع پرداخت، ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان، مشاوره تخصصی خرید، پخش عمده و پشتیبانی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت /https://tavanino.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02191307151  تماس بگیرید

انتهای پیام

مرتبط با : توانی نو
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز