بهترین ساعت هوشمند برای ورزش + معرفی 10 ساعت برتر

ساعت هوشمند - کاماپرس
ژیوار

آیا به دنبال ساعتی هستید که علاوه‌ بر نشان دادن زمان، مربی شخصی شما هم باشد؟ ساعت‌های هوشمند ورزشی، با امکانات متنوع و پیشرفته به شما کمک می‌کنند تا عملکردتان را در ورزش بهبود ببخشید و به اهداف تناسب اندام خودتان نزدیک‌تر شوید. اما بهترین ساعت هوشمند برای ورزش کدام است؟ در ادامه می‌خواهیم به بررسی بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش بپردازیم تا شما بتوانید مناسب‌ترین محصول را برای خودتان انتخاب کنید. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش

ساعت‌های هوشمند در برندها و مدل‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. اما در این بین برخی از مدل‌ها هستند که برای ورزش کارایی بیشتری دارند. در ادامه به معرفی 10 مورد از باکیفیت‌ترین ساعت های هوشمند برای ورزش می‌پردازیم. همچنین جهت دریافت قیمت ساعت هوشمند فرنا را به‌عنوان فروشگاه برتر در زمینه محصولات تکنولوژی دنبال کنید.

1. ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2

یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش، اپل واچ اولترا 2 است. در این ساعت، سنسورهای سلامتی نسبت به مدل قبلی خود دقیق‌تر شده‌اند؛ در نتیجه شما اطلاعات بهتری دریافت می‌کنید. همچنین سطح روشنایی ساعت اپل به 3000 نیت رسیده است؛ پس می‌توان در هر شرایطی محیطی از آن استفاده کرد؛ چرا که صفحه ‌نمایش آن به‌صورت واضح قابل مشاهده است.

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا 2 از حافظه داخلی بیشتری نسبت به اول واچ اولترا برخوردار است. این ساعت حافظه داخلی برابر 64 گیگابایت دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های اپل واچ اولترا 2، بهبود تراشه آن است که بیشتر شدن سرعت کمک می‌کند. پس با توجه به تغییرات زیادی که این ساعت داشته است، می‌توانید آن را به‌عنوان گزینه‌ای مناسب ورزش کردن در نظر داشته باشید.

2. ساعت هوشمند اپل واچ اولترا

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا مجموعه‌ای کامل از امکانات را ارائه می‌دهد؛ چرا که این ساعت در هر قابلیت کارایی بسیار خوبی دارد. نمایشگر ساعت برابر 1.92 اینچ است که رزولوشن 502 در 410 دارد. همچنین سطح روشنایی ساعت هوشمند برند اپل برابر 2000 نیت است؛ در نتیجه شما می‌توانید حتی هنگام تمرین در زیر نور مستقیم، صفحه‌ نمایش ساعت را به خوبی ببینید و از اطلاعات آن استفاده کنید.

دریان سفر امید

ساعت هوشمند اپل واچ اولترا از برنامه‌های ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. شما در این ساعت می‌توانید برنامه دلخواه خودتان را انتخاب کنید. ساعت اپل واچ اولترا قابلیت محاسبه ضربان قلب، اکسیژن خون و دمای بدن را دارد که در زمان ورزش کردن بسیار کاربرد دارد.

ساعت هوشمند برای ورزش-کاماپرس

3. ساعت هوشمند اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9 نسل جدید اپل واچ سری 8 است. این ساعت هم از فعالیت‌های ورزشی مختلفی پشتیبانی می‌کند. سنسورهای به‌کار رفته در اپل واچ سری 9 دقت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارند؛ در نتیجه اطلاعات بهتری در اختیار کاربر قرار می‌دهند. سطح روشنایی ساعت برابر 2000 نیت است؛ پس شما در هر شرایطی می‌توانید بدون هیچ مشکلی صفحه ساعت را ببینید.

یکی از ویژگی‌های‌ جدیدی که به ساعت هوشمند اپل واچ سری 9 اضافه شده است، قابلیت «Double Tap» است که می‌توانید با یک دست دستورات خودتان را به ساعت منتقل کنید. به‌عنوان مثال، با دو بار زدن انگشت شست به انگشت اشاره، می‌توانید فعالیت ورزشی در حال انجام را متوقف کنید. در این ساعت برای اولین بار دستیار صوتی هوشمند اپل (سیری) به اطلاعات ورزشی شما دسترسی دارد و می‌توانید به راحتی در مورد آن‌ها سوال بپرسید.

4. ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک

اگر به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند برای ورزش هستید، ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. این ساعت علاوه بر اینکه از چندین برنامه ورزشی پشتیبانی می‌کند، اطلاعات مفید در مورد مدت زمان، مسافت، کالری سوزانده شده و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهد تا در حد توان خودتان تمرین کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 6 کلاسیک به طور خودکار فعالیت‌های محبوب مانند دویدن و شنا را ردیابی می‌کند. همچنین به کمک این ساعت می‌توانید بیش از 90 تمرین دیگر را به صورت دستی پیگیری کنید. شما با ساعت هوشمند سامسونگ می‌توانید دوستان خودتان را به چالش ورزشی بکشانید و از طریق همین تمرین‌ها شرایط خودتان را هم بهبود ببخشید. حتی در طول تمرین می‌توانید همدیگر را تشویق کنید تا به هدف‌های تعیین‌شده برسید.

5. ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 5 پرو

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 5 پرو محصولی عالی برای کسانی است که به دنبال ماجراجویی هستند. ساعت سامسونگ از فناوری GPS بهره می‌گیرد؛ پس شما با این ساعت هوشمند می‌توانید برای دویدن به فضای باز بروید و به کمک آن مسیر خودتان را ردیابی کنید.

شما با ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو می‌توانید از هر ماجراجویی در فضای باز نهایت استفاده را ببرید. ویژگی «Auto Workout Tracking» به طور خودکار برخی از فعالیت‌ها مانند دویدن و شنا را تنها در چند دقیقه تشخیص می‌دهد. همچنین می‌توانید بیش از 90 تمرین، از جمله فعالیت‌های پیچیده را به صورت دستی ردیابی کنید. پس این ساعت هم یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند برای ورزش-کاماپرس

6. ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 5

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 5 یکی از محصولات برای هدف‌های تندرستی روزانه است. این ساعت قدم‌ها، کالری و حتی برنامه روزانه‌تان را می‌شمارد. همچنین گلکسی واچ 5 از 90 تمرین ورزشی هم پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از طریق ساعتتان ردیابی کنید.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 5 با قابلیت الکتروکاردیوگرام به شما کمک می‌کند که ریتم قلب خودتان را بررسی کنید و از بروز مشکلات قلبی برایتان جلوگیری شود. همچنین این ساعت از جی‌پی‌اس بهره می‌گیرید؛ در نتیجه به کمک آن می‌توانید مسیرهای پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و سایر فعالیت‌های ورزشی در فضای باز را ردیابی کنید.

7. ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-rex

امیزفیت یکی از زیر مجموعه‌های شیائومی است که محصولات بسیار باکیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. یکی از بهترین ساعت‌های این برند، ساعت هوشمند مدل Amazfit T-rex است. این ساعت در شرایط مختلف، مقاومت بسیار خوبی دارد و شما می‌تواند از آن در فعالیت‌های ورزشی مختلف استفاده کنید. شاید جالب است بدانید ساعت از 100 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر است. در واقع شما با خرید این ساعت، یک مربی شخصی استخدام کرده‌اید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit T-rex از گواهینامه‌های معتبر نظامی برخوردار است؛ در نتیجه در برابر هر گونه ضربه، دوام بسیار خوبی دارد. این ساعت تا عمق 100 متری آب هم مقاوم است و شما می‌توانید با خیال راحت در زمان شنا از آن استفاده کنید. ساعت امیزفیت سنسورهای مختلفی برای ضربان قلب، سطح اکسیژن و … دارد که در زمان ورزش برای شما مفید است.

8. ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR 3

اگر هنوز بهترین ساعت هوشمند برای ورزش را انتخاب نکرده‌اید، ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTR 3 هم می‌تواند گزینه‌ای مناسب باشد. این ساعت با نمایشگر 1.36 اینچی و حداکثر روشنایی 1000 نیت، یکی از روش‌ترین صفحه نمایش‌ها را دارد. پس در هر محیطی می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت جی تی آر ۳ از 150 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند که برای افراد ورزشکار بسیار جذاب است. این ساعت را می‌توان در هنگام شنا هم استفاده کرد؛ چرا که از استاندارد ضدآب ATM5 بهره می‌گیرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب ساعت، تشخیص 8 فعالیت ورزشی به صورت خودکار است که گزینه‌ای مناسب برای ورزشکاران تازه‌کار است.

ساعت هوشمند برای ورزش-کاماپرس

9. ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mibro X1

یکی دیگر از بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش، ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mibro X1 است. این ساعت هم از 38 برنامه ورزشی مختلف نظیر یوگا، دراز و نشست، طناب‌زدن، کوه نوردی، صخره نوردی، اسکیت ، پارکور و … پشتیبانی می‌کند. پس شما با این ساعت می‌تواند از ورزش کردن لذت ببرید و حتی خودتان را به چالش بکشید.

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، ساعت هوشمند شیائومی مدل Xiaomi Mibro X1 ارائه گزارش تمرین است. در واقع به کمک این گزارش می‌توانید میزان پیشرفت خودتان را بررسی کنید و در صورت نیاز تمرین‌ها را بهبود ببخشید. ساعت میبرو قابلیت پایش ضربان قلب و همچنین سطح اکسیژن را دارد که می‌توانید در زمان ورزش از آن‌ها کمک بگیرید.

10. ساعت هوشمند شیائومی بند 7 پرو

ساعت هوشمند شیائومی بند 7 پرو هم یکی از بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش است. این ساعت هم از 110 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند. ساعت هوشمند شیائومی با 14 حالت تمرینی تخصصی، تجربه ورزشی جدید و هیجان‌انگیزی را برای شما ایجاد می‌کند. این ساعت برای دویدن هم بسیار مفید است؛ چراکه از جی‌پی‌اس داخلی بهره می‌گیرد.

ساعت هوشمند شیائومی بند 7 پرو دارای 10 برنامه دویدن از پیش تعریف شده است که به شما کمک می‌کند به اهداف تناسب اندام خودتان برسید. این برنامه‌ها با توجه به ضربان قلب شما و به صورت خودکار تنظیم می‌شوند. همچنین این ساعت به کمک سنسور ضربان قلب، به صورت 24 ساعته ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند تا هر گونه مشکل را تشخیص دهد.

ساعت هوشمند برای ورزش-کاماپرس

خرید بهترین ساعت های هوشمند برای ورزش

اگر شما به دنبال خرید بهترین ساعت هوشمند برای ورزش هستید، می‌توانید یکی از گزینه‌های بالا را انتخاب کنید. بیشتر ساعت‌های هوشمند این لیست در فروشگاه‌ اینترنتی فرنا موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با قیمت مناسب سفارش دهید. بعد از اینکه خرید خودتان را در فروشگاه آنلاین فرنا تکمیل کردید، سفارش در اسرع وقت به سراسر کشور ارسال می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : فرنا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز