راهنمای خرید انواع نرده استیل

ژیوار

نرده استیل یکی از سازه‌های پرفروش و بسیار پرکاربرد در صنایع ساختمان‌سازی و دکوراتیو است. انواع نرده استیل با توجه به مزیت‌های آن اعم از ظاهر زیبا و قیمت مقرون به صرفه، طراحی و در بازار عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، انواع نرده استیل نقش بسیار مهمی در محافظت و ایمنی ساختمان در فضاهای گوناگون همچون بالکن، راه‌پله و امثال آن دارد و از این نظر خرید نرده استیل باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد. در حال حاضر مراکز متعددی انواع نرده استیل را با قیمت و کیفیت‌های متنوع تولید و عرضه می‌کنند.

این گزارش به بررسی انواع نرده استیل و مقایسه آن‌ها ‌پرداخته است.

نرده استیل چیست؟

فلز استیل شامل آلیاژی بر پایه آهن است که با مقداری کربن در حد کمتر از 2% ترکیب می‌­شود و دارای خواص و ویژگی‌های منحصر به فردی اعم از استحکام و انعطاف‌پذیری بالا است. نرده استیل که با استفاده از فلز استیل تولید می‌شود نیز شامل همین آلیاژ آهن با مقدار اندکی کروم است. اضافه شدن کروم به آهن معمولی در انواع نرده استیل موجب افزایش مقاومت نرده در برابر خوردگی و دیگر ضربات می‌شود.

دریان سفر امید

ویژگی‌های نرده استیل

امروزه انواع نرده استیل جایگزین نرده‌های آهنی یا آلومینیومی شده است. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های انواع نرده استیل در ادامه معرفی شده است.

  • مقاومت و استحکام بالا: با توجه به استفاده از مقادیر کروم و نیکل در ساخت انواع نرده استیل، این سازه در برابر انواع تغییرات آب و هوایی و زنگ­زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. علاوه بر این، نرده استیل به‌واسطه آهن به کار رفته در آن، استحکام و ایمنی بالایی دارد.
  • ظاهر زیبا و درخشنده: انواع نرده استیل دارای ظاهری زیبا و درخشان بوده و از این نظر به شدت مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار دارد و به عنوان سازه‌ای دکوراتیو شناخته می‌شود. علاوه بر این، نرده استیل در انواع رنگ‌ها اعم از مات و براق موجود بوده و قابلیت تطابق با هر محیطی دارد.
  • نظافت سریع و آسان: ساختار سطحی درخشنده و مناسب انواع نرده استیل موجب شده که این سازه نیاز چندانی به شست­وشو یا نظافت نداشته باشد.
  • کاربردهای متنوع: ویژگی‌های انواع نرده استیل موجب شده که این سازه در صنایع و زمینه‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرد و به یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شود.

انواع نرده استیل

در حال حاضر نرده استیل در انواع مختلف و با کاربردهای متنوعی طراحی و روانه بازار می‌شود. برخی از رایج‌ترین انواع نرده استیل در ادامه معرفی شده است.

الف) براساس شکل

  • نرده استیل سه خط: نرده استیل سه خط یا سه گارد، یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع نرده استیل است که در ساخت آن از چند لوله عمودی و 3 لوله افقی استفاده می‌شود. نصب این نرده از سایر انواع نرده استیل آسان‌تر است.
  • نرده استیل کابلی: نرده استیل کابلی شامل مجموعه‌ای از کابل‌های اتصال‌هنده در دو سمت نرده است که به شکل افقی درون بدنه نرده قرار می‌گیرند. فاصله بین کابل‌ها در این نرده بسیار کم بوده و با توجه به اتصال آنها با جوش مخصوص، این کابل­ها از ایمنی و استحکام بالایی برخوردارند.
  • نرده استیل پایه دو سر گلابی: نرده‌های پایه دو سر گلابی به شکل تمام پایه عمودی اجرا شده و با توجه برخورداری از استحکام و ظاهر شیک و زیبا، گزینه مناسبی برای تزئین و دکوراسیون است.
  • نرده استیل هلالی: در ساخت نرده استیل هلالی، دو لوله در کنار پایه عمودی آن کار گذاشته می‌شود و گزینه مناسبی برای استفاده در فضاهایی است که قوس داشته و امکان تعبیه نرده صاف در آن‌ها وجود ندارد.

ب) براساس مواد و متریال

رایج‌ترین و پرکاربردترین انواع نرده استیل از نظر متریال سازنده آن‌ها، دو نوع نرده استیل 201 و نرده استیل 304 است. این دو نوع نرده در ادامه معرفی شده است.

  • نرده استیل ۲۰۱: نرده استیل 201 دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک بوده و در مقایسه با نرده استیل 304 از استحکام و مقاومت کمتری برخوردار است؛ از این رو نرده استیل 201 گزینه مناسبی برای محیط‌های سرپوشیده و دور از رطوبت و برای تزئین و دکوراسیون است.
  • نرده استیل ۳۰۴: نرده استیل 304 دارای 8% نیکل و 18% کروم و آهن بوده و به همین جهت ضد زنگ بوده و مقاومت بسیار بالایی داشته و در شرایط جوی گوناگون، رنگ و ظاهر آن ثابت باقی می‌ماند.

نرده استیل - کاماپرس

نحوه محاسبه قیمت نرده استیل

قیمت نرده استیل به مولفه‌های متعددی همچون کیفیت نرده، نوع آلیاژ نرده استیل، متراژ نرده و محل نصب آن، ضخامت لوله‌ها و پروفیل‌های استیل، تعداد گاردهای بین پایه‌ها، کیفیت یراق‌آلات استیل، ارتفاع تمام‌ شده نرده، کیفیت اجرا، طرح و رنگ، محل اجرای نرده اعم از تجاری یا مسکونی و در نهایت هزینه‌های حمل و نقل بستگی دارد.

خرید انواع نرده استیل با کیفیت از «استیل رخ»

در حال حاضر مجموعه‌های متعددی به عرضه و فروش انواع نرده استیل با قیمت و کیفیت‌ گوناگون می‌پردازند. خرید نرده استیل از میان صدها مجموعه فعال و گوناگون تا حدودی دشوار به نظر می‌رسد. استیل رخ به عنوان یک مجموعه معتبر در زمینه بازرگانی ورق، لوله و پروفیل استینلس استیل، انواع نرده استیل را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. این مجموعه با برخورداری از نیروی متخصص و مجرب و همچنین دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته جوش و پرداخت با بالاترین کیفیت، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان در نظر گرفته است. با خرید نرده استیل از استیل رخ می‌توان از مزایای مشاوره و ساخت، اجرا و نصب نرده، ساخت و نصب نرده استیل، استعلام آخرین قیمت، مشاوره خرید، تضمین کیفیت خدمات و پشتیبانی نیز بهره‌مند شد.

متقاضیان خرید انواع نرده استیل می‌توانند به وبسایت steelrokh.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­های 02167265 و 02166395500 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : استیل رخ
نهال گشت
سازگار ارقام
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز