راهنمای خرید اسپیکر برای مهمانی

آوازک-کاماپرس
ژیوار

خرید اسپیکر برای مهمانی یکی از موضوعات مورد توجه برای افرادی است که مهمانی‌های مختلفی دارند و برای اینکه مهمانی‌های خانوادگی یا مخصوص خودشان را با بهترین کیفیت برگزار کنند، به دنبال راهی هستند که صدای موسیقی را به بهترین نحو به گوش مهمان‌هایی که در نواحی مختلف باغ یا منزل میزبان هستند برسانند.

با توجه به اینکه مهمانی‌ها معمولا در فضاهای مختلفی مانند محیط داخل خانه یا حیاط ویلا برگزار می‌شود، اسپیکری که برای خرید مد نظر دارید باید شرایط استفاده در محیط‌های مختلف را داشته باشد. یک اسپیکر حرفه‌ای زیکو که کیفیت ساخت بالایی دارد و ضد آب طراحی شده می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده در مهمانی‌های مختلف باشد.

در این مطلب انواع باندهای مناسب مهمانی را جهت شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر درباره انواع اسپیکرهای مناسب مهمانی دارید، با تیم متخصص آوازک در ارتباط باشید.

نکات مهم خرید اسپیکر مهمانی

با توجه به تنوع بالای اسپیکرهای موجود در بازار، انتخاب یک اسپیکر برای پخش صدا در مهمانی‌ها و مجالس برای اغلب افراد دشوار به نظر می‌رسد. چون برندهای زیادی در زمینه تولید بلندگوهای کوچک و بزرگ فعالیت دارند و هر کدام از آن‌ها اسپیکرهای مهمانی را با امکانات و ویژگی‌های خاصی تولید می‌کنند. در ادامه برخی از مهم‌ترین مواردی که موقع خرید انواع  باندهای مهمانی باید در نظر داشته باشید را جهت شناخت بیشتر ارائه کرده‌ایم.

  • بررسی قیمت اسپیکر برای مهمانی و خرید بهترین اسپیکر با توجه به بودجه موجود
  • بررسی ابعاد و اندازه اسپیکر برای مهمانی و خرید بهترین اسپیکر با توجه به فضای مورد نظر
  • قابلیت اتصال اسپیکر به برق یا امکان استفاده آن با باتری
  • میزان شارژ دهی اسپیکر و ظرفیت باتری آن
  • کیفیت ساخت و قابلیت استفاده آن در محیط‌های باز
  • بلندی صدای اسپیکر و توان خروجی آن
  • زیبایی ظاهری اسپیکر و مجهز بودن به رقص نور و…
  • امکان اتصال گوشی و فلش مموری به اسپیکر
  • دارا بودن بیس صدای مناسب و تفکیک صدای عالی مانند باندهای TWO WAY که مجهز به ووفر و تیوتر هستند.

معرفی بهترین اسپیکرهای موجود در بازار برای مهمانی‌ها

با توجه به اینکه اسپیکرها جزء یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای ایجاد شور و هیجان در مهمانی‌ها هستند و عدم وجود اسپیکر حرفه‌ای و پخش صدای موزیک در فضا می‌تواند مهمانی را خسته کننده و کسل کننده کند، لازم است که قبل از برنامه‌ریزی برای مهمانی به فکر خرید یک اسپیکر حرفه‌ای باشید. در ادامه برخی از بهترین اسپیکرهای موجود در بازار که می‌توانید به عنوان بهترین اسپیکر مهمانی در نظر داشته باشید را جهت شناخت بیشتر معرفی کرده‌ایم.

دریان سفر امید

1) باند اکتیو زیکو Himaxx60 A

موقع خرید اسپیکر برای مهمانی می‌توانید روی باندهای برند زیکو مانند باند زیکو HIMAXX 60 حساب ویژه‌ای باز کنید. این باند حرفه‌ای برای تالارها و مهمانی‌هایی که در آن‌ها دی جی حضور دارد به عنوان یک اسپیکر حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. باند اکتیو زیکو Himaxx60 A قدرتی برابر 1000 وات دارد و ووفر 15 اینچ و تیوتر 2 اینچ آن و قدرت خروجی ووفر آن ۷۰۰ وات و قدرت خروجی تیوتر ۳۰۰ وات این باند TWO WAY موجب شده که کیفیت و قدرت صدایی که از آن شنیده می‌شود شگفت‌انگیز باشد.

دو ورودی میکروفن، قابلیت اتصال به فلش و امکان پخش صدا با گوشی تلفن همراه این باند را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجراهای زنده در مهمانی‌ها و مراسم‌های مختلف تبدیل کرده است. با خرید این باند تولید کره جنوبی می‌توانید از مزایای 3 سال گارانتی و 10 سال خدمات پشتیبانی ارائه شده توسط برند زیکو بهره‌مند شوید.

2) باند اکتیو زیکو W900A

باند اکتیو زیکو W900A نیز از نوع باندهای TWO WAY بوده و به یک ووفر 15 اینچی و تیوتر 1.75 اینچی مجهز شده، تا بتواند صدای موسیقی را با بالاترین کیفیت و وضوح در مهمانی‌ها پخش کند. فرکانس پاسخگویی این باند قدرتمند ۴۵ هرتز تا 20 هزار هرتز بوده و پورت اتصال USB در نظر گرفته شده برای آن، امکان پخش انواع فایل‌های صوتی از طریق فلش را ممکن می‌کند.

امکان اتصال به بلوتوث و وجود آمپلی‌فایر داخلی موجب شده که برای استفاده از این باند نیازی به تجهیزات پیشرفته و سیم کشی نداشته باشید و به راحتی فایل‌های صوتی مد نظرتان را در مهمانی پخش کنید.

تجهیزات صوتی-کاماپرس

3) باند اکتیو زیکو ZICO W-17A

موقع خرید اسپیکر برای مهمانی می‌توانید  باند اکتیو زیکو ZICO W-17A  را نیز در نظر داشته باشید. صفحه نمایش LCD، قابلیت USB، بلوتوث، وجود رم، ریموت کنترل با قابلیت اتصال به گیتار و مجهز بودن به ورودی میکروفون، از جمله ویژگی‌های این باند حرفه‌ای TWO WAY برند زیکو محسوب می‌شوند.

انواع کابل‌ها مانند TRS، XLR، AUX را می‌توانید به این اسپیکر حرفه‌ای متصل کرده و میزان اکو در سرعت و تعداد تکرار صدا توسط باند را مطابق با نیازتان تنظیم کنید. کلاس AB در نظر گرفته شده برای آمپلی‌فایر باند اکتیو زیکو ZICO W-17A، تیوتر، سایز 44 یا 1.75 اینچی و قدرت 800 وات این باند موجب شده که بتوانید با کمک ای باند اکتیو زیکو ZICO W-17A صدای مناسب و باکیفیت را در مهمانی‌ها و مجالس پخش کرده و از صدای موزیک پخش شده در فضا لذت ببرید.

4) اکو همراه 6*2 بیسیم مدل Z-26 زیکو

دو عدد بلندگوی 6 اینچ، قابلیت شارژ و حمل (پرتابل بودن)، مجهز بودن به USB، رم SD، بلوتوث، ورودی AUX، ریموت کنترل، رادیو، رکوردر با کیفیت 192 بیت و Treble و Bass (برای زیر و بم کردن صدا) و همراه داشتن یک میکروفن بیسیم تنها برخی از ویژگی‌هایی هستند که این اسپیکر زیکو دارد.

قدرت 200 وات، اکو سه حالته (سرعت، تکرار و اکو)، قابلیت شارژ با برق 220 ولت خانگی و 12 ولت ماشین و امکان اتصال به باندهای دیگر این اکو همراه موجب شده کسانی که نیاز به یک باند مناسب برای پخش صدا در محیط باغ یا فضاهای باز در مهمانی دارند این اسپیکر را برای خرید در نظر بگیرند.

حتما این موضوع را در نظر داشته باشید که اکو همراه های دارای نورپردازی اگرچه زیبا و جذاب هستند، اما نسبت به سایر محصولات مشابه احتمال خرابی آن‌ها بیشتر است. به همین دلیل است توصیه می‌شود این محصولات را در اولویت آخر خودتان قرار دهید.

5)باند جی بی ال charge 5

این باند برند جی بی ال با وجود ابعاد جمع و جوری که دارد، دارای کیفیت بالایی برای پخش صداهای متنوع است، زیرا باند بلوتوثی  جی بی ال charge 5 به درایورهای توئیتر و ووفر و توانی برابر 40 وات مجهز شده است.

با کمک اپلیکیشن اختصاصی JBL PORTABLE می‌توانید تنظیمات مورد نیاز این باند کوچک را به راحتی انجام دهید و بدون دردسر سیم کشی و… فقط از طریق بلوتوث به باند متصل شده و صدای موسیقی را با بهترین کیفیت با کمک آن پخش کنید.

تجهیزات صوتی-کاماپرس

سخن پایانی

اگرچه خرید اسپیکر برای مهمانی کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، اما انتخاب یک باند نامناسب می‌تواند مهمانی جذابی که مدت‌ها برای آن برنامه‌ریزی کرده‌اید را به یک مجلس کسل کننده تبدیل کند. چون موسیقی شادی را مانند خون در رگ‌های مهمان‌ها به جریان می‌اندازد و بدون وجود باند مناسب، از پخش صدای موسیقی واضح و باکیفیت در مهمانی خبری نخواهد بود.

کارشناسان تیم آوازک برای انتخاب بهترین باند مهمانی مانند باندها ساب اکتیو و… آماده ارائه خدمات مشاوره به مشتریان هستند. با کمک این تیم متخصص می‌توانید بهترین باند را برای مهمانی‌هایتان تهیه کنید.

سؤالات متداول+ جواب

1) کدام اسپیکرها برای مهمانی مناسب هستند؟

اسپیکرهای فلش خور و اسپیکرهایی که با وجود پخش صدای با کیفیت قابل جابجایی هستند را می‌توان به عنوان بهترین باندها برای مهمانی در نظر گرفت.

2) قیمت اسپیکر مهمانی چند است؟

تنوع اسپیکرهایی که برای مهمانی مناسب هستند بسیار زیاد است و قیمت هر باند با توجه به امکاناتی که برای آن در نظر گرفته شده متفاوت خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : زیکو
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان