راهنمای خرید ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

عطر-کاماپرس
ژیوار

بوی خوش، از پارامترهای جذابیت هر فردی است. حس بویایی، قوی‌ترین حس بدن است و بدین جهت بارها با استشمام رایحه‌ای خاص، خاطراتی از گذشته برایمان تداعی شده است. توجه به رایحه‌های مختلف در خانم‌ها بیشتر است و به همین دلیل آنان مشتری ثابت بازار ادکلن هستند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ادکلن‌های زنانه با ماندگاری بالا ‌پرداخته است.

ادکلن‌ها معمولا از طبیعت سرچشمه می‌گیرند. ادکلن‌های زنانه اغلب ترکیبی از رایحه مرکبات، گل‌ها، بالزامیک و رایحه طبیعت بوده و معمولا خانم‌ها برای خرید ادکلن زنانه، رایحه‌های شیرین و بوی گل‌ها را بیشتر می‌­پسندند. این موضوع توجه سازندگان ادکلن زنانه را جذب کرده تا بیشتر به ترکیب این رایحه‌ها روی آورند.

انواع رایحه در ادکلن زنانه

رایحه میوه‌ای: این نوع رایحه معمولا شیرین است. معمولا از رایحه میوه‌هایی مانند تمشک، هلو و گلابی در صنایع عطرسازی بسیار استفاده می‌شود.

رایحه طبیعت: برای این رایحه از بوی چمن، برگ درختان و حتی سنگ‌های معطر خاص استفاده می‌شود. معمولا طبع این ادکلن‌ها مقداری سرد است.

دریان سفر امید

رایحه گل: گل‌ها یکی از خوشبوترین و معطر‌ترین عناصر هستند و پر واضح است که از رایحه گل در صنعت عطرسازی استفاده شود. در صنعت عطرسازی از گل‌های بسیاری مانند رز، یاس بنفش و گل صد تومانی استفاده می‌شود که معمولا رایحه‌ای شیرین و مطبوع دارند.

رایحه‌ شرقی: معمولا رایحه شرقی از رایحه‌های خاکی با بوی مشک و عنبر ساخته می‌شود. این رایحه به شدت بویی گرم، شیرین و گاهی ته بوی ادویه‌ دارد. به عنوان نمونه، هل و دارچین که با عطر یاس و ارکیده تلفیق‌شده  باشد، این نوع رایحه را می‌سازد.

عطر-کاماپرس

طبع ادکلن‌های زنانه

طبع خنک: این طبع دارای ترکیباتی سبک است که حس و حال خنک و نشاط‌‌‌ آوری را زنده می‌کند و با ترکیبات مرکبات، نعناع و نت‌های دریایی برای فصول گرم سال مناسب است. ادکلن‌های این طبع در گروه بویایی اقیانوسی، مرکباتی و آروماتیک قرار می‌گیرد. ماندگاری عطرهای طبع خنک مورد قبول و پرطرفدار است.

طبع گرم: ادکلن‌های زنانه با این طبع طرفداران بسیاری دارد؛ چراکه در ترکیبات آن‌ بر عکس عطرهای خنک، از نت‌های سنگین‌تری استفاده شده است. این ادکلن بیشتر دارای رایحه شیرین و تلخ بوده و مناسب فصول سرد سال است. نت‌های ادویه‌ای، گلی و شرقی در ساخت و ترکیب این ادکلن‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می­گیرد.

طبع معتدل: این طبع دارای رایحه‌ای متعادل و ملایم است و ماندگاری خوبی نیز دارد. نت‌های عطرهای معتدل اغلب از گل‌های بهاری سفید تشکیل شده و رایحه فصل بهار را برای افراد تداعی می‌کند.

ویژگی‌ ادکلن زنانه با ماندگاری بالا

قیمت، وجه تمایز کیفیت بهترین ادکلن با ماندگاری بالا با دیگر ادکلن‌ها است. یک ادکلن زنانه با ماندگاری بالا قیمت بالاتری نسبت به سایر ادکلن‌ها دارد؛ چراکه غلظت رایحه استفاده شده در آن بیشتر بوده و پخش بوی آن نیز بسیار بیشتر است. یکی از مزیت‌های ادکلن زنانه با ماندگاری بالا، داشتن اثر بویی یکنواخت در کل بدن است تا نیاز نباشد که از آن در همه قسمت‌های بدن استفاده کرد.

بسیاری از برند‌های عطر و ادکلن در بازار، پس از مدت کوتاهی تغییر بو می‌دهند؛ چراکه از نت‌های بویایی مختلف استفاده می‌کنند. البته در بهترین نوع ادکلن زنانه با ماندگاری بالا به علت استفاده از نت‌های مشابه، دیگر این تغییر بو وجود ندارد.

علت ماندگاری طولانی مدت بوی ادکلن

نت‌های به کار رفته در ادکلن، یکی از علت‌های ماندگاری آن است؛ اما متابولیسم بدن، جنس پوست، خشکی، چربی و حتی رنگ پوست نیز می‌تواند عاملی برای افزایش یا کاهش ماندگاری بوی ادکلن باشد.

معمولا هر ادکلن با ماندگاری بالای سه نت ابتدایی، میانی و پایانی، بوی خاصی را از خود بر جای می‌گذارد. نت ابتدایی ادکلن را فقط خود فرد حس خواهد کرد. این نت در اولین تماس عطر با بدن، پخش شده و خود را نشان می‌دهد. نت ابتدایی به دلیل داشتن مولکول‌های خاص، در اولین تماس با پوست بدن به سرعت تبخیر می‌شود.

پس از تبخیر نت ابتدایی، نت میانی استشمام می‌شود. نت میانی در ادکلن اهمیت بالایی دارد؛ چراکه به نوعی، پایه اصلی بو و رایحه عطر است. نت میانی از آغاز تا پایان ماندگاری عطر، باقی مانده و فقط هر لحظه از قدرت بوی آن کم شده و جای خود را به نت پایانی می‌دهد.

رایحه‌ای که در خاطر باقی می‌ماند، نت پایانی است. مدت زمان ماندگاری این نت در یک  ادکلن زنانه با ماندگاری بالا تقریبا دو ساعت است؛ با این حال، میزان ماندگاری نت پایانی در ادکلن‌هایی با ماندگاری بالا به عوامل بسیاری مانند کیفیت عطر، میزان الکل و روغن استفاده شده در آن بستگی دارد.

نحوه استفاده از ادکلن برای ماندگاری بالا

برای ماندگاری بوی ادکلن باید آن را بر نقاط نبض‌دار بدن که همواره گرم هستند، اسپری کرد. گردن و مچ دست، بهترین قسمت برای این کار است. همچنین بهترین زمان برای زدن ادکلن، بعد از استحمام است؛ چراکه در این مواقع پوست بدن کاملاً تمیز بوده و عطر را به خود جذب می‌کند.

عطر-کاماپرس

خرید عطر و ادکلن زنانه با ماندگاری بالا از “زیبالون”

زیبالون با پایبندی بر سه اصل ارسال رایگان، هفت روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصالت کالا، یکی از موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی لوازم آرایشی و زیبایی در ایران است. زیبالون انواع ادکلن‌های زنانه اصل، با کیفیت و شرکتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

علاقه­‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند با شماره‌ تلفن­‌های 03133686592 و 09331280647 تماس گرفته یا به وبسایت این فروشگاه به نشانی https://zibaloun.com  مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : زیبالون
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز