راهنمای جامع خرید نقدی و اقساطی ام وی ام X55 پرو 1403

شاخص
ژیوار

ام وی ام X55 پرو 1403، از نسل کراس اوورهای مدرن، با ترکیبی از طراحی چشم‌نواز، امکانات پیشرفته و عملکرد مناسب، در بازار کنونی یکی از گزینه‌های اصلی خرید است. جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های تیز در قسمت جلویی، ظاهری اسپرت به این خودرو داده‌ است. همچنین تزئینات کرومی در بدنه تیپ اکسلنت اسپرت این خودرو چینی، جذابیت‌های آن را را تکمیل کرده‌است. طراحی ارگونومیک صندلی‌ها در دراز مدت خسته‌کننده نخواهد بود و همین ویژگی این خودرو را تبدیل به همسفر خوب جاده‌ها می‌کند.

کاماپرس در این گزارش به بررسی قیمت خودرو ام وی ام X55 پرو 1403 با ارائه شرایط خرید اقساطی و نقد آن خواهد پرداخت.

مشخصات فنی خودرو ام وی ام X55 پرو 1403

این خودرو محبوب چینی، با شتاب 10.5 ثانیه، می‌تواند تا سرعت حداکثر 190 کیلومتر بر ساعت را تجربه کند. میزان بنزین مصرفی این خودرو با موتور چهار سیلندر توربو، 6.5 لیتر در 100 کیلومتر است. این خودرو از سیستم‌های ترمز ضد قفل (ABS)، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) برخوردار است؛ این ویژگی‌ها به بهبود عملکرد ترمز و پایداری خودرو کمک می‌کنند. همچنین این خودرو از موتور 1.5 لیتری با قدرت 156 اسب بخار بهره می‌برد.

خودرو ام وی ام - کاماپرس

قیمت خودرو ام وی ام X55 پرو 1403

خرید به صورت نقد:

روند قیمتی این محصول از ابتدای عرضه با کاهش روبرو شده‌است. به طوری که در عرض چهار ماه، قیمت آن از حدود یک میلیارد و 660 میلیون تومان به یک میلیارد و 500 میلیون تومان کاهش یافته‌است. در حال حاضر قیمت خودرو صفر ام وی ام X55 پرو، در رنگ مشکی، با گیربکس اتومات یک میلیارد و 520 هزار تومان است.

خرید اقساطی خودرو :

طبیعتا در بازار کنونی، بسیاری از افراد خرید اقساطی را برای افزایش نقدینگی سالانه خود ترجیح می‌دهند. با خرید اقساطی خودرو، علاوه بر حفظ ارزش پول، از مشکلاتی نظیر تورم نیز تا حدودی می‌توان آسوده‌خاطر شد. امکان پرداخت اقساطی مبلغ خودرو در قالب طرح اقساطی کوتاه مدت و بلندمدت وجود دارد. در پرداخت کوتاه‌مدت، دو فقره چک صیادی می‌بایست ارائه شود. بازپرداخت نیز بین 7 تا 90 روز خواهد بود. هنگام تحویل خودرو حدود یک میلیارد و 100 میلیون تومان بعنوان پیش‌پرداخت در نظر گرفته شده‌است. 90 روز پس از عقد قرارداد، واریز قسط دوم به مبلغ 532 میلیون و 500 هزارتومان، بازپرداخت مبلغ را نهایی می‌کند. در این شیوه قیمت خودرو در حالت کلی حدود یک میلیارد و 629 میلیون تومان خواهد بود.

دریان سفر امید

3

خرید اقساطی بلند مدت :

در این شیوه، امکان قسط‌بندی تا 60 ماه نیز وجود دارد. بعنوان مثال اگر فردی بخواهد اقساط خودرو را 24 ماهه بازپرداخت کند، می‌بایست مبلغ 865 میلیون تومان بعنوان پیش‌پرداخت هنگام عقد قرارداد واریز کند. اقساط ماهانه حدود 49 میلیون و 805 هزار تومان خواهد بود. در این شرایط قیمت خودرو در مجموع به حدود دو میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

قیمت‌های اعلامی در این گزارش مربوط به خودرو ام وی ام X55 پرو مدل 1403 است. طبیعتا امکان خرید این خودرو با مدل‌های کارکرده 1401 و 1402 نیز وجود دارد که بسته به شرایط کلی خودرو و میزان کیلومتر آن متفاوت خواهد بود.

خودرو ام وی ام x55 پرو- کاماپرس

اطلاع از قیمت خودرو ام وی ام X55 پرو مدل 1403 در «همراه مکانیک»

همراه مکانیک متشکل از تیمی از متخصصان حوزه خودرو و نخبه‌های دانشگاهی است. تمامی خدمات تخصصی در زمینه خرید و فروش نقد و اقساط خودرو و یا خدمات خودرو در محل، در سریع‌ترین زمان ممکن از طریق این مجموعه امکان‌پذیر است. افراد علاقه‌مند به خرید خودرو ام وی ام X55 پرو مدل 1403 می‌توانند با استفاده از مشاوره این متخصصان، نظر کارشناسی در خصوص خودروی مورد نظر خود را دریافت و از قیمت خودرو در لحظه کسب اطلاع کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط خرید نقد و اقساطی این خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت به آدرس www.hamrah-mechanic.com یا تماس با شماره‌های 02167632000 و 02191070700 از خدمات مشاوره آنلاین این مجموعه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : همراه مکانیک
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز