راهنمای جامع خرید میز پینگ پنگ: نکاتی که باید بدانید

ژیوار

پینگ پنگ یکی از ورزش‌های بسیار مناسب برای بهبود سرعت عمل و هماهنگی مغز با بدن است. این ورزش محبوب از بیماری‌های مختلفی مانند بیماری قلبی-عروقی جلوگیری می‌کند. خرید میز پینگ پنگ برای استفاده خانگی، باشگاه‌ و فضاهای عمومی مانند پارک معمولا نیازمند توجه به برخی نکات است. این بازی با ایجاد فعالیت بدنی، می‌تواند فرصتی برای کاهش میزان استرس و افزایش تعاملات اجتماعی در سطح جامعه باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی معیارهای خرید تنیس میز پینگ پنگ می‌پردازد.

توجه به جنس و کیفیت سطح میز

در خرید میز پینگ پنگ اولین و مهم‌ترین نکته توجه به جنس آن و مکانی است که قرار است میز پینگ پنگ در آن قرار بگیرد. در واقع میزهای پینگ پنگ معمولا در دو جنس MDF و یا شیشه سکوریت طراحی و تولید می‌شوند و همین ویژگی میزان مقاومت آن‌ها در مقابل آب را مشخص می‌کند. چنانچه محل مورد نظر برای قرارگیری میز پینگ پنگ، فضای باز باشد، بهتر از میز پینگ پنگ‌ از جنس شیشه سکوریت با قابلیت ضدآب استفاده شود. این میز پینگ پنگ در محیط خارجی مقاومت بالایی در برابر رطوبت، تابش مستقیم آفتاب و به‌طور کلی تغییرات دمایی از خود نشان می‌دهد.

1

ابعاد و پایه‌های میز

میز استاندارد پینگ پنگ معمولا 274 سانتی‌متر طول، 152 سانتی‌متر عرض و 76 سانتی‌متر ارتفاع دارد. بنابراین پیش از خرید میز پینگ پنگ بهتر است مسئله فضا در نظر گرفته‌شود. چنانچه فضای موجود محدود و کوچک است، می‌توان از میزهای پینگ پنگ تاشو با قابلیت جمع‌شدن استفاده کرد. این شاخصه، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را هنگام عدم استفاده از میز پینگ پنگ مهیا می‌کند. البته با توجه به تحرک بالا هنگام بازی، فضای آزاد کافی در اطراف میز نیز برای انجام بازی آزادانه اهمیت دارد. بنابراین بهتر است میز پینگ پنگ را برای فضاهای نسبتا باز استفاده کرد.

2

میزان بودجه و برند میز پینگ پنگ

میزهای پینگ پنگ با قیمت و مدل‌های مختلف در بازار موجود هستند. طبیعتا برای خرید میز با کیفیت بالا و برند معتبر می‌بایست سر کیشه را کمی شل کرد. برخی از قابلیت‌ها می‌تواند تفاوت چشمگیری از لحاظ قیمت در میز پینگ پنگ ایجاد کند؛ به‌عنوان مثال قابلیت تاشدن و یا وجود چرخ در پایه‌های میز، در کنار ایجاد کاربری آسان، با افزایش هزینه نهایی محصول همراه خواهد بود. در حال حاضر میز پینگ پنگ با کیفیت در بازه قیمتی حدود 80 تا 150 میلیون تومان قرار دارد. وجه تمایز مدل‌های گران‌تر، خاصیت ضدآب، رویه بسیار مقاوم و طراحی حرفه‌ای آن است.

دریان سفر امید

0

محیط‌های ویلایی و طراحی خاص میز

معمولا برای محیط‌های باز و ویلایی، بهتر است از میز پینگ پنگ، با قابلیت حمل آسان و دارای چرخ استفاده کرد. در کنار این ویژگی، بهتر است میزی انتخاب شود که سطح روی آن ضد انعکاس نور آفتاب با روکش مات و یا رنگ ضد انعکاس باشد؛ این ویژگی به‌خصوص در فصول گرم سال، می‌تواند با جلوگیری از انعکاس نور، به‌خوبی کیفیت بازی و تمرکز بازیکنان را در سطح بالایی نگه‌دارد. طبیعتا عدم توجه به مکان مورد استفاده میز پینگ پنگ می‌تواند بر روی طول عمر محصول تأثیرگذار باشد.

خرید میز پینگ پنگ از مجموعه «رویال اسپرت»

مجموعه “رویال اسپرت گروپ” یکی از برترین تأمین‌کنندگان تجهیزات ورزشی در ایران است که با هدف ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد، به مشتریان خود خدمات می‌دهد. این مجموعه با تمرکز بر ارائه تجهیزات تخصصی در زمینه ورزش‌هایی مانند پینگ پنگ، فوتبال دستی، بیلیارد و سایر بازی‌های رومیزی، توانسته به عنوان یکی از نام‌های معتبر در این حوزه شناخته شود. علاقه‌مندان جهت خرید انواع تجهیزات ورزشی از جمله میز پینگ پنگ می‌توانند با مراجعه به سایت این مجموعه به نشانی www.royalsportgroup.com و یا تماس با شماره 03132227933 تنوع محصولات و شرایط خرید محصول مورد نظر را جویا شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : رویال اسپرت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز